obey-robots.txt
18 December 2017, 17:48
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nooit Alice nemen

EriKH
Een maand geleden hadden mijn vrouw en mij het plan opgevat om over te stappen naar Alice. Deze zou op 12 oktober worden opgeleverd. De maandag ervoor besloot ik maar eens te bellen met de vraag waar de derde brief bleef met de inloggegevens. Dat zou deze week nog komen met de modem. Op woensdag nog niets en wat bleek, de opdracht was zonder het te weten geannuleerd. Lekker betrouwbaar. Ter plekke heb ik aan de medewerker van de verkoopafdeling laten weten van alles af te zien.

De houding van ALICE is zeer onprofessioneel met ondeskundige werknemers die een enorm in de ruimte kletsen. Nooit met deze provider in zee gaan.

Nu hebben we sinds 1 oktober UPC. We krijgen wel geen vrbinding met het internet, maar er is al een fout in het signaal van hun kant getraceerd. Dat komt vast goed.

Aan iedereen.....vergeet ALICE en neem een goede betrouwbare speler op de ISP markt!ShockAngry

beije019
nou nou....wel erg kort door de bocht hoorFrown....en weet je: ik heb na 10 jaar UPC's Chello al zoveel ellende beleeft, van oplevering tot afsluiting, dat een nieuwe ervaring wat mij betreft een kans moet krijgenSmile
blijkbaar zijn er domme fouten gemaakt bij Alice in jouw geval: geef ze een kans het netjes op te lossen lijkt me; maar ja: als je door een verkeerde medewerker wordt "geholpen" kan ik me je frustratie voorstellen. dat soort lui hebben mij nou juist bij UPC weggejaagd!

thijlklerkx
Ja, ik zeg: Ga nooit in zee met UPC.

Tijdje geleden, ruis op de tv.
Wij bellen, tegen de tijd dat wij iemand aan de lijn hadden werkte het weer :S (kwartier en flink poen verder)

Je moet het natuurlijk wel ff de tijd geven!

vincentdv
EriKH schreef:
Een maand geleden hadden mijn vrouw en [...]

De houding van ALICE is zeer onprofessioneel met ondeskundige werknemers die een enorm in de ruimte kletsen. Nooit met deze provider in zee gaan.

Nu hebben we sinds 1 oktober UPC. We krijgen wel geen vrbinding met het internet, maar er is al een fout in het signaal van hun kant getraceerd. Dat komt vast goed.

Aan iedereen.....vergeet ALICE en neem een goede betrouwbare speler op de ISP markt!ShockAngry

Hahaha... ja, bij UPC zit je een stuk beter, geen internetverbinding maar ze hebben iets getraceerd.

De helpdesk van UPC heeft mij ooit gevraagd de magnetron uit te zetten... die zou storen.
Casema dan, die stuurt me iedere maand rekeningen die niet kloppen, moet ik altijd, iedere maand weer over opbellen.
Of XS4ALL, die sloten me af omdat ik niet betaald had... tenminste, ze hadden problemen gehad met hun boekhoudsoftware en nu wisten ze niet wie wel en wie niet betaald hadden en daarom sloten ze bij twijfelgevallen mensen maar af, dan hoorden ze het vanzelf wel of het niet klopte...
Of Tiscali, die knipten bij mijn buurman de kpn-kabel af langs het beton... oei, foutje, dat moet de kpn herstellen. En mijn buurman mocht betalen: 460 euro. Tiscali weigert tot vandaag te betalen ook al erkennen ze dat het de schuld van hun monteur was.
Of... pff... als je een ISP hebt gevonden die geen fouten maakt, meld het dan even, dan kunnen we met zijn allen overstappen en kan dit forum dicht. Smile

Black Tiger
Fouten maken is menselijk dus je zult nooit een isp noch een ander bedrijf noch persoon vinden die nooit fouten maakt.Wink

Het is dus zaak te zoeken naar de bedrijven die het minst fouten maken en dan kom je toch veelal uit bij providers die wat duurder zijn maar hierdoor ook meer kwalitatief personeel in dienst hebben.

Greetings, Black Tiger

FullforceXL
EriKH schreef:...Nu hebben we sinds 1 oktober UPC. We krijgen wel geen vrbinding met het internet, maar er is al een fout in het signaal van hun kant getraceerd. Dat komt vast goed....

Geinig! Er zijn al fora gevuld met problemen met UPC. Aan het lijntje houden, ondeskundige helpdesk medewerkers etc. En jij houdt het bij Alice na 1 foutje voor gezien?
We zien je wel terug op het forum van http://upc.gebrui....

Sterkte!

EriKH schreef:...Deze zou op 12 oktober worden opgeleverd. De maandag ervoor besloot ik maar eens te bellen met de vraag waar de derde brief bleef met de inloggegevens. Dat zou deze week nog komen met de modem. Op woensdag nog niets en wat bleek, de opdracht was zonder het te weten geannuleerd...

...Nu hebben we sinds 1 oktober UPC...

Sorry, maar iets begrijp ik niet; oplevering op de 12e, bellen op de 8e, op de 10e blijkt het opgeheven. Dat gaat nog, maar UPC sinds 1 oktober? Had je een vooruitziende blik?
Gewijzigd door FullforceXL op 12 oktober 2007, 10:40
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

Alex
[offtopic]
FullforceXL
Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

Vraagje aan FullforceXL, kan jij any key vinden op je toetsen bord?
[/offtopic]

Had ik toch bijna het upc forum willen sluiten. Ik laat het toch nog maar ff open.

Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

magus
Nou, ik wil Alice echt wel nemen hoor. Haar echte naam is Vanessa Hessler en ze is gewoon lekker. Of bedoelde je dat niet Wink

Ik denk dat dit gewoon typische opstartproblemen zijn, dat heb je nu eenmaal als je van geen naar een paar duizend aansluitingen gaat. Ze hebben een goed bedrijf als moederbedrijf en het zal best goedkomen met onze Vanessa Wink
vipersig

Bcool
magus schreef:
Nou, ik wil Alice echt wel nemen hoor.
Ik denk dat dit gewoon typische opstartproblemen zijn, dat heb je nu eenmaal als je van geen naar een paar duizend aansluitingen gaat.

Ze heeft het er maar druk mee die Alice... Doe je het wel veilig? Alice nemen bedoel ik. Ze heeft er in korte tijd al duizenden gehad schijnbaar. :pGrin

magus
Ja dat is dan wel raadzaam. Ze is wel een makkelijk meisje he? Grin
vipersig

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nooit Alice nemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief