obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 06:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Help! kan geen poorten openzetten

gerrit1992
Hallo

Ik kan geen poorten openzetten ik heb wel gekeken bij andere onderwerpen maar het lukt me niet. Ik heb alice al gebeld maar ze zeggen eerst dat de uitleg op internet staat en daarna belde ik weer en moest ik een andere abbonement hebben omdat dat niet in het pakket zat.. en wou ik weer bellen hoeveel dat kost en zeggen ze ineens dat ondersteunen wij niet... Ik heb al bij andere forums gekeken en dat is alleen maar bull shit wat ze zeggen.
Wie weet hier raad mee want ik moet poort 8000 open zetten voor het draaien op internet en ik heb zelf ook nog een webserver ..

dit heb ik zoal gedaan maar dan doet mijn internet het niet meer!

kies configuration.
kies zipb.

neem de volgende instellingen.

1. enable de zipb.
2. kies de computer die geforwarded moet worden.( jou computer kiezen daar die je wil forwarden)
3. druk apply.

ik heb de volgende instellingen.

lan interface: ethernet-0
wan interfase: ppp-0
lan ip adress spoof: ppp server adress
manual lan adres: ZET HIER JOU IP ADRES. (kan je zien via www.myip.nl als je die nog niet weet)
lan subnet mask: naturel

verder niets veranderen.

kies oke.

save config.

Help me..

denemio
poort openen in modem:

1. ga naar http://172.19.3.1/ -> user/user
2. Configuration -> Security
3. Advanced NAT Configuration...
4. Add Reserved Mapping...

Bij Internal je internet ip,
Type op all,
Start, end, start, end allemaal je poortnummer invullen

Heb je nog een router achter het modem? zet dan bij internal het ip van je router en zet in die router dan weer het ip van jou pc.

gerrit1992
Ik zal het proberen je hoort van mij zodra het niet lukt ik ga er nu gelijk mee aan de slag .. wat moet ik doen als ik bij add reserved mapping ben? daar staat dan Global 0.0.0.0 en wat moet ik bij internal neerzetten? (buiten ip of binnen ip of je computer ip)?
Ja ik heb een router achter de modem de merk sweex

ik wil graag poort 8000 openen moet ik dan alle 4 poort 8000 invoeren?
Gewijzigd door gerrit1992 op 31 oktober 2008, 21:49

denemio
bij internal het ip van je sweex neerzetten, waarschijnlijk 172.19.3.2, global op 0.0.0.0 laten. en dan moet je in je sweex router de poort weer doorsturen naar de juiste pc

gerrit1992
als ik dat invoer die poorten in de modem dan klik ik op edd reserved mapping en dan krijg ik dat te zien maar dan staan alle 4 de poorten op 0 hoe kan dat?

BMP
gerrit1992 schreef:
als ik dat invoer die poorten in de modem dan klik ik op edd reserved mapping en dan krijg ik dat te zien maar dan staan alle 4 de poorten op 0 hoe kan dat?

Als je voor tcp kiest dan blijven ze wel staan, ook in de sweex dien je de poorten open te zetten naar het ip van je pcWink
Gewijzigd door BMP op 01 november 2008, 11:33
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

elloco
En natuurlijk niet vergeten je instellingen op te slaan in de Alice modem bij het afsluiten er van. Smile

gerrit1992
Ik zal het vanavond proberen iedergeval bedankt hiervoor .. als het dan nog niet lukt dan stuur ik de fout hier wel heen en dan kijken we wel wat er uit komtSmile
Vind ik wel leuk dit zo leer je ook meerPfft

gerrit1992
Bedankt iedereen ik moet binnekort draaien dan kan ik gelijk zien of die het doet ofniet..

gerrit1992
moet ik trouwens hier niks mee doen?

1. enable de zipb.
2. kies de computer die geforwarded moet worden.( jou computer kiezen daar die je wil forwarden)
3. druk apply.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help! kan geen poorten openzetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief