obey-robots.txt
20 September 2017, 16:43
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Het wonder is geschied !!!!

biggetje
Na 9 maanden bellen, mailen en schrijven heb ik vandaag eindelijk mijn geld terug !!!!!.

Een tip voor degenen die ook al maanden bezig zijn: vergeet de helpdesk, dat is niet de weg.

Schrijven kán helpen, maar dat is het volgens mij bij mij ook niet geweest.

Nee ik heb op internet naar allerlei emailadressen en telefoonnummers gezocht en daartussen
heeft degene gezeten die mij uiteindelijk eens een keer vlot en correct geholpen heeft.

E;en tip: bel de helpdesk en vraag naar het telefoonnumemr van de incassoafdeling (mocht je al aanmaningen hebben gehad).

Geven ze het je niet, ik heb het voor je. Maar alleen als je al lang bezig bent, niet als je net hier 3 dagen lid bent.

O ja, ik had ook nog een emailflooder geschreven en ze zo enkele mails gestuurd, met hunzelf als afzender.
Ze sturen altijd een reactie, dus die zenden ze dan aan zichzelf waarna er weer een reactie volgt.
Ik denk ik maak ze daar helemaal gek. Maar goed, dat hoeft nu dus niet meer. Grin
Gewijzigd door biggetje op 03 november 2008, 10:52

BMP
Biggetje,

Mooi dat je het geld weer terug hebt,

Maar dat je een mailbom hebt gestuurd lijkt mij niet verstandig, en ook dat je het hier nog vermeld, ze kunnen wel eens problemen gaan maken.

Ik wil je erop wijzen dat het gebruik maken van een e mail bom programma strafbaar is, mits : je niet aangeklaagd wordt!, (je kan je internet wel kwijtraken)

Wij keuren dit soort praktijken dan ook niet goed, en nemen hier afstand van.

Ik verzoek ja dan ook om het hier niet meer te vermelden.

BMP Sad
Gewijzigd door BMP op 03 november 2008, 17:06
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

biggetje
Beste BMP, een maand geen internet, allemaal leugens aan de telefoon, loze beloftes, dreigbrieven, aanmaningen en weet ik wat al niet meer, mag dat dan wel allemaal ?

Ik ben 9 maanden bezig geweest om mijn geld terug te krijgen, dan hadden ze in die tijd eens actie moeten ondernemen.

Op een gegeven moment word je het wel zat en als ik last van ze hebn, waarom zou ik hun dan geen last mogen bezorgen ????

Verder vraag ik mezelf af wat je hier aan het doen bent. Probeer je roomser dan de Paus te zijn ?, jee je bent maar een forum hoor, geen rijdende rechter of zo. Sad

En weet je wat nu het mooiste is ? je geeft me maar een ban. Mijn Aliceverhaal is ten einde dus ik heb hier toch niks meer te zoeken.

Ja, om anderen helpen, maar dat zal door jouw toedoen nu wel onmogelijk worden gemaakt.
Bedankt alvast namens allen die al maanden problemen hebben met Alice !!!!

mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom, mailbom,

Zo, de groeten. ed33bcdd

elloco
Een beetje respect zal je heus geen kwaad doen biggetje.

Als je rustig over na denkt zal je misschien begrijpen dat op een forum bepaalde termen verboden zijn, valt nu het Kwartje op de goede kant ?.

Begrijp dat je strijd tegen Alice een beetje te lang heeft geduurd, maar dat is geen reden om de mensen die ons proberen te helpen zo maar te beledigen zoals je doet, foei biggetje foei.Sad Sad

biggetje
Een ieder die NIET illegaal download en alleen maar LEGALE films bekijkt, die mag hieronder spreken.

Jeeeee, wat is het ineens stil.

Volgens mij heb ik mijn punt nu wel gemaakt, of niet ? Cool

Alex
Beste biggetje. Een ban krijg je niet zomaar en liever helemaal niet.

Dit forum is een privé initiatief en is bedoeld om elkaar te helpen. Het staat los van het bedrijf Alice.

Positieve en negatieve feedback geven kan dus gewoon.

Terecht heeft BMP je gewezen op je kunstje met de emailflooder. Dit kon wel eens strafbaar zijn.

In dit licht zie ik het als volgt. De opmerking was bedoeld om je hierop te wijzen voor het geval je dit zelf niet voorzien had. Zodat je jezelf had kunnen corrigeren.

Ik sluit hiermee het topic!

Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het wonder is geschied !!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief