obey-robots.txt
19 September 2017, 20:46
Navigatie
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken

philips cd 655

jevamo
werkt dit toestel nou wel of niet met de alice modem? Bij mij niet, maar heb ergens gelezen over een weerstand er tussen zetten?

BMP
Ja idd koop wat van die weerstandjes en probeer en voor een, tot hij werkt, voor de kosten hoef je het niet te laten.

Wie niet probeert heeft altijd verloren Smile

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

jevamo
BMP schreef:
Ja idd koop wat van die weerstandjes en probeer en voor een, tot hij werkt, voor de kosten hoef je het niet te laten.

Wie niet probeert heeft altijd verloren Smile

BMP

Ik heb idd al wat afbeeldingen gezien over die weerstandjes, maar ik heb vanuit mijn basis station dat kabeltje die rechtstreeks met een stekkertje in de copperjet gaat.. Hoe heet dat kastje waar je dat dekseltje vanaf kan draaien om die weerstand er tussen te zetten?

BMP
je zou op het kabeltje vanaf de cj een opbouw telefoon wand doosje kunnen monteren, dan kan je daarin de weerstand zetten, en er zijn ook grote telefoon stekkers waar dat kabel stekkertje weer in past.

jevamo
ik heb nog die originele stekker van de dect telefoon en dat opbouwkastje can de cj.. Dus dan in dat opbouwkastje de weerstand tussen de rode en groene plaatsen en ik zou dus moeten kunnen bellen en gebeld worden?

BMP
ja dat kan je proberen Smile als je maar een kiestoon hebt dan ben je een heel eind verder.

jevamo
Vandaag een analoge telefoon aangesloten (met draad aan de hoorn dus) en wederom geen kiestoon. Lapmje van phone 1 gaat wel gewoon aan, maar verder niks. Gebeld worden, dan krijg ik de melding: het nummer dat u heeft gekozen is buiten dienst..

Klantenservice weer gebeld en volgens hun is mijn telefonie nog niet actief?
Gisteren vertelden ze nog dat alles moest werken en geactiveerd was..

Ja, wat moet ik nou geloven

BMP
Nou neem maar aan dat het (nog)niet actief is.

als phone 1 oplicht dan reageert het modem goed, doet hij dat dan ook met de dect? dan hoef je niet te morrelen met een weerstandje dan is het alleen een alice /centrale probleempje.

jevamo
ja met de dect precies hetzelfde als met de analoge.. Ook de weerstand erin veranderde niks.. Wel vreemd dat je eerst te horen krijgt dat alles geactiveerd is en vervolgens weer niet. Zou nu een bericht van de td krijgen maar daar gaat ook nog wel een tijd overheen schat ik zo.....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'philips cd 655', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Copperjet modem en Philips Dect211 telefoon Algemeen 1 20 augustus 2010, 12:43
Philips draadloze telefoon Eigen telefoon netwerk 2 06 november 2008, 14:58
Niet kunnen Bellen (Philips CD 135 Dect telefoon) Algemeen 9 11 oktober 2008, 15:38
Digitaal naar Digitaal probleem?Philips SE 445 Eigen telefoon netwerk 3 04 september 2008, 20:01
Philips 617 werkt nu wel met Copperjet Storing 13 19 augustus 2008, 19:16
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief