obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 09:52
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

helaas, hier ook geen telefoon, pffff

William
Hier precies hetzelfde, wel internet, geen telefoon sinds activatie, afgelopen maandag (03/11)
lampjes doen het keurig...alleen die kiestoon hè en als je het toegewezen nummer belt,
krijg je te horen dat het nummer niet in gebruik of buiten dienst is Frown

Zit alice soms in de telefoonbranche? Heb al 3 verschillende (dect) telefoons geprobeerd, waaronder 2 nieuwe,
een foon met snoertje heb ik niet, ook niemand van de buren, welk tijdperk leven we ook alweer?
aan de oplossingen met het weerstandje heb ik deze dag volgemaakt, heel zakje met versch
waardes uitgeprobeerd, maar helaas geen foon die het doet

De helpdesk kan me niet helpen, alles schijnt normaal te zijn en ik zal het wel verkeerd
hebben aangesloten. Er valt nogal veel aan te sluiten, zeg!, wat 'n simpel ding!
Russische makelij ofzo? vandaar dat gezeur om foon met snoertje, was die sikkel ook niet van koper?

Afijn, met het geklaag kom ik ook niet verder en heb ook geen helpdesk-geld meer en per email helpen ze je niet, behalve dan om te zeggen dat je even moet bellen Angry
zijn ze daarom soms goedkoper, we leveren gewoon de helft, ... dan gaan ze bellen...

ben iig zeer ontevreden hierover, ben ivm ziekte nogal afhankelijk van de telefoon,
over internet en downloaden ben ik overigens wel te spreken

ps, de gebruikte telefoons zijn: Motorola ME4066B, Philips Dect VOIP4331S, Siemens Gigaset A160 en heb nog een oudje geprobeerd; Siemens Gigaset 4000micro, ook zonder resultaat
----------------------------------------------------

gewoon een startpagina : vanalleseenbeetje

sappeur
telefoon met snoertje doet het ook niet hoor!
zie bij sappeur

William
Hai Sappeur
ik heb zojuist ook jouw relaas gelezen en ik denk dat we dezelfde helpdeskmedewerkster aan de
lijn hebben gehad, wat een mens hè. Normaal blijf ik ook altijd rustig maar dit mens weet de klant
te waarderen hoor, bij haar is de klant geen koning maar een vervelend geval die er niets van snapt Shock

Weet nu iig da'k niet nog een foon met snoer hoef aan te schaffen, alice is me nu al veel te duur !
ik ga me maar weer oriënteren op een andere provider Frown gezien het aantal klachten hier denk ik niet dat
het binnen afzienbare tijd er beter op wordt Sad

sappeur
Hoi William,
tja het is een lekker bedrijf maar met een andere provider ben je ook weer een maand onder de pannen zonder telefoon.
succes verder
Gewijzigd door sappeur op 08 november 2008, 17:31

William
Ik zit inmiddels al bijna drie maanden zonder vaste foon
Zat bij KPN-IPB, wou overstappen naar Online.nl maar daar ging wat fout met het porteren en
zonder mij daarvan in kennis te stellen annuleerde Online toen de aanvraag, ik kwam erachter door te vragen waar modem bleef. Dus KPN gebeld, en opzegging geannuleerd. Was
geen probleem zeiden ze, kreeg netjes brief waarin stond dat er niets veranderde en kon
gewoon van hun diensten gebruik blijven maken, aardig toch!
En een week later was ik afgesloten Frown , toen kregen we het bekende helpdesk gedoe, techn.dnst
zegt; de fout ligt bij afd. opzeggingen en vice versa. Na 125 euro in 4 dagen verbeld te
hebben aan hun helpdesk ben ik naar de primafoon gegaan en daar bleek dat ik er administratief nog was maar dat technisch de lijn gesloopt was, oftewel een communnicatiefoutje
tussen opzeggingen en de technische dienst.
En daar konden ze niets meer aan doen behalve natuurlijk even contact opnemen met de
helpdesk en een nieuwe aanvraag indienen ...,, dus niet! Kreeg nog wel opeens brief binnen
met bedankt voor uw upgrade, huhh..??? dus toch maar weer effe tientje verbeld om me echt overal bij ze uit te schrijven, stelletje ...
Beetje rondgekeken en in het Alice bootje gestapt, en zo kom je dan opeens op dit forum Wink

btw, zit sinds vandaag niet helemaal zonder foon, dankzij een tip van uranus (op ander forum)
bel ik nu via mn compie met VoipBuster, had het al eerder erop gezet, vergeten... effe geupdate,
en kan nu ook (weer) gratis bellen nr vaste nummers. Enige is dat je comp aan moet staan om te bellen en account kost tientje, er stond zelfs nog 4,14 euro op na 4 jr Smile
info voipbuster: http://www.voipbu...index.html
Gewijzigd door William op 09 november 2008, 01:02

sappeur
nou, vandaag een jongedame van Alice aan de lijn, geen klantenservice verzekerde ze mij, heeft een analyse uitgevoerd van het probleem en kwam tot de conclusie dat de technische dienst ingeschakeld moest worden, had ik gelijk al kunnen vertellen maar ja, vreemd was dat zij aangaf dat als ze belde naar het nummer een inbezttoon hoorde en ik een "wegens technische problemen enz" nogmaals duidelijk gemaakt dat het ledje phone 1 wel brandt als de hoorn van de haak i maar geen kiestoon.

Hopelijk komt er nu iets sneller actie want ik heb aangegeven dat ik nu 2.5 week zonder Alice telefoon zit.
Wordt vervolgd.

William
hoop het voor je,.. ik ga het morgen (straks) maar weer eens proberen daar, niet van harte maar
ach, ze moeten toch ergens die dure reclamespots van betalen dus zal ze maar weer effe helpen

zeker vreemd, dat zij (wél) een bezettoon krijgt terwijl anderen te horen krijgen dat het nummer
niet in gebruik is (is bij mij iig zo)

succes

sappeur
hoi hoi sinds vanmiddag 14.00 uur bereik op de oude telefoon met kabel.
dect telefoon draadloos van Philips is onzeker in de werking,
wie had de tip met het weerstandje en hoeveel ohm en waar te plaatsen?

William
hee Sappeur, gefeliciteerd.., ik heb weer een ticket voor de Td

effe opgezocht voor je:
hier staat het plaatje van weerstandje http://alice.gebr...n_foto.jpg

en in deze topic werd het behandelt, kijk bij antwoorden van benslag: http://alice.gebr...rowstart=0

enne... hier heb ik een site gevonden met alle kleurtjes en waarden van weerstanden
http://www.okapho... .., altijd handig

succes

sappeur
He William,
bedankt voor het meedenken, ga dit gelijk proberen enn..... de weerstandreeks ken ik nog, ben tig jaar electronicemonteur geweest(alleen niet bij telefonie) Dus dat plaatje komt bij alice vandaan?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'helaas, hier ook geen telefoon, pffff', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief