obey-robots.txt
17 December 2017, 22:39
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice/Lounge werkt!

humajo
Zo-even kon ik inloggen op alice/lounge met de gebruikersnaam en het wachtwoord uit de bevestigingsbrief/mail.
De storing is kennelijk voorbij. Smile
Na het inloggen kun je je e-mailadres aanmaken en (eventueel) andere inloggegevens bedenken. Daarna bereik je je webmail met de online agenda.

bosmuis
Nou ik denk dat ze er elke dag een nieuwe klant toevoegen! Ik kan er echt nog niet op. Ben al een week aangesloten.

MacGyver
Probeer je in te loggen met de gebruikersnaam die in de brief stond of met je ingestelde e-mail naam?

Daniel
werkt hier ook niet.
log zowel in met daniel.spijker als met daniel.spijker@alice.nl
ww = DDMMYYYY (geboortedatum?)

bosmuis
Klopt. Log hier ook op beide manieren in maar kom niet verder.

Zit al een weekje op antwoord via de mail te wachten.

humajo
MacGyver schreef:
Probeer je in te loggen met de gebruikersnaam die in de brief stond of met je ingestelde e-mail naam?

Inloggen met de gebruikersnaam uit de brief (dus zonder @alice.nl). Het wachtwoord is je geboortedatum (DDMMJJJJ).
Als je eenmaal bent ingelogd, kun je het wachtwoord veranderen. Daarna log je voortaan in met je e-mailadres (dus met @alice.nl) en je zelf bedachte wachtwoord.
Overigens, begrijp ik, werkt Lounge nog niet bij iedereen. Kwestie van geduld.
Gewijzigd door humajo op 12 oktober 2007, 14:11

Bcool
Ik zag ook dat er nieuwe mogelijkheden bijgekomen zijn. Je kunt nu je wachtwoord wijzigen onder Instellingen en er staat ook een kopje Mijn rekeningen, maar als je daar op klikt krijg je 1 of ander gelul in het duits dat je online rekeningoverzicht nog niet geactiveerd is en dat je een bepaald nr. moet bellen dan..... Dat begrijp ik dus ff niet. Ik wacht rustig af op meer functionaliteit want eigelijk stelt het nu nog erg weinig voor.
Gewijzigd door Bcool op 12 oktober 2007, 14:14

MacGyver
Vreemd... Ik kon een paar dagen geleden, toen ik het voor het eerst probeerde met de gebruikersnaam uit de brief en mijn geboortedatum, mijn e-mail adres instellen en wachtwoord wijzigen. Dat heb ik toen gedaan.
Daarna kon ik nog steeds de lounge niet in, maar ja, er was hoop.

Nu moet ik inloggen met de gebruikersnaam uit de brief en het gewijzigde wachtwoord. Als ik mijn e-mail adres met gewijzigd wachtwoord probeer krijg ik de melding "Gebruiker-ID en/of paswoord is fout".

FullforceXL
Ik kon er vandaag ook opeens wel in. Gauw emailadres aangemaakt en wachtwoord gewijzigd. Als ik nu met de nieuwe gegevens probeer in te loggen krijg ik de melding ''TIP Deze functionaliteit is op dit moment geblokkeerd omdat uw e-mail account nog de status 'in behandeling' heeft.'

*zucht* we wachten weer geduldig afFrown
*** Disclaimer *** Vanessa Hessler *** Dagweb ***

Who the f$ck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?

Raynet
Werkt hier ook, en idd inloggen met @alice.nl achter je nieuw aangemaakte usernaam.
Rekeningen online zijn nog niet te raadplegen.
Langzaam maar zeker wordt het nog eens wat met die meid Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice/Lounge werkt!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief