obey-robots.txt
23 November 2017, 04:17
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telefoon problemen

Marjan
Sinds 1 oktober maak ik gebruik van de diensten van Alice. Het internet werkt prima, maar de telefoon is een ramp.

Al vanaf 1 oktober kan ik niet gebeld worden op mijn telefoon. Gelukkig kon ik wel bellen, maar sinds vandaag kan dit ook niet meer. Ik heb regelmatig contact gehad met Alice helpdesk en van alles al geprobeerd. (andere telefoon, kabels zonder splitter aansluiten, modem resetten) En nog steeds doet de telefoon het niet. Steeds als de medewerkers mij proberen te bellen ben ik niet bereikbaar, zeggen ze. (raar dat mijn telefoon ook geen gemiste oproepen aangeeft) Op welk telefoonnummer word er dan gebeld? Waarschijnlijk het nummer wat niet bereikbaar is, want mijn mobiele draag ik altijd bij me.

Met de vraag of ik ook doorverbonden kon worden met de technische dienst, kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk was. Want de medewerkers van de klantenservices van Alice wisten het telefoonnummer niet.......

Langzamerhand denk ik wel waar ben ik aan begonnen. Op elke mail krijg ik als vast antwoord wilt u aub bellen!!!!

Misschien dat op dit forum mensen zitten die wel verstand van zaken hebben.
Help mij aub.

Alvast bedankt.

Groet Marjan Angry

spreng
Ik heb al enkele jaren ervaring met het copperjet modem,eesrt bij scarlet en nu bij alice . ik heb toch zeker elk jaar een nieuw modem omdat ik geen telefonie verbinding heb , ik kan op dit moment niet uitbellen,dus ik heb de klantenservice om een nieuw modem gevraagd en ik verwacht dat dan de problemen weer een tijdje opgelost zijn,ik houd jullie op de hoogte.

Ien
ja dat met die medewerkers die je niet kunnen bereiken is een mooi excuus. er is 1x gebeld........... kan nu ook niet bellen......... wel gebeld worden!

diederik
OK, mijn duit: Priority (UPC-kabel): niet mee te bellen; Online(Orange) internet+bellen: schokkende telefoonkwaliteit, minimale bandbreedte, lijn valt weg etc PLUS na één jaar €40. Bespottelijk! Nu Alice proberen: niets dan gelazer: modem uit het jaar kruik, tijdelijk nummer werkt nauwelijks, lijn is de helft van de tijd buiten spelen; door "administratieve fout" wordt mijn tel. no. nu pas na 14 dagen morge overgezet. Nog één lijn"drop" en ik mag met hangende pootjes terug naar KPN. GRU!

Boske
Ien schreef:
ja dat met die medewerkers die je niet kunnen bereiken is een mooi excuus. er is 1x gebeld........... kan nu ook niet bellen......... wel gebeld worden!

Ongeveer hetzelfde probleem hier...
Kan wel gebeld worden, maar geen kiestoon wanneer ik van mijn vaste toestel wil bellen...Sad

Weet iemand of er een storing is. De helpdesk is ook al niet bereikbaar (er neemt tenminste niemand binnen 5 minuten op).

Greetz,

Boske

Marjan
Vandaag weer met Alice gebeld.....
Gelukkig kreeg ik gelijk iemand van de technische dienst aan de lijn. Mijn telefoonprobleem ligt waarschijnlijk aan het modem en ik krijg een ander modem thuis gestuurd.

Ik wacht af......Pfft

Marjan
Tot mijn verbazing kreeg ik 21-11-2008 een brief van Alice dat mijn telefoonnummer geactiveerd was.
Maar dat was hij toch al sinds 1-10-2008... Heb ik dan al die tijd voor niks gebeld met Alice????
Alles werkte toch goed... volgens de klantenservice en de technische dienst. Shock

Op dit moment werkt mijn telefoon goed, beide kanten op. Zelfs de nummerherkenning werkt.Pfft

Fetho
ik heb het zelfde probleem,, heb je al een oplossing gevonden ??

Marjan
Het telefoonprobleem heeft zichzelf opgelost.

Na 7 weken kwamen ze erbij Alice klantenservice achter dat mijn telefoonnummer nog niet geactiveerd was. Sad

Dom dom ooo wat dom...

Rossi
Het is niet de taak van de helpdesk om in de gaten te houden wie er wel en niet geactiveerd is, of heb je al eerder contact gehad?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
wachtwoord telefoon Instellingen 1 11 februari 2012, 21:14
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief