obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Kun je in de lounge je facturen inzien?
Ja. Ja. 48%[12 stemmen]
Ik kan wel de lounge in, maar geen facturen inzien. Ik kan wel de lounge in, maar geen facturen inzien. 20%[5 stemmen]
Nee. Nee. 32%[8 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 25
 Onderwerp afdrukken

De lounge en facturen

suepahfly
Ik kom tegenwoordig met geen mogelijkheid meer de lounge in. Ik probeer met usernaam@alice.nl en met usernaam zonder @alice.nl, het maakt niet uit. Ofwel : "Helaas is op dit tijdstip om technische redenen een aanmelding niet mogelijk. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals." Ofwel: "Gebruikersnaam en/of wachtwoord is fout".

Ik wil mijn facturen inzien... dat is me dus nog nooit gelukt.

Zijn er ook mensen bij wie het wel werkt?

Ien
mmm zelfde probleem, ik heb Alice al 2x gemaild en mijn inlogcodes gegeven die ik gebruik, maar nog neist gehoord............

Yes
Toen ik net Alice abonnee was, wel een paar gekke dingen met de Lounge meegemaakt. Nu al meer dan een jaar geen problemen meer........met de Lounge......

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

moverweel
Ik ben geen klant omdat ik de opzegbevestiging heb gehad en er al weken geen signaal meer op de lijn staat.
Ik bel wel klant omdat ik nog steeds moet betalen en binnenkort blijkbaar een nieuw modem krijg toegestuurd Frown.

Ik kan de alice lounge niet volledig meer gebruiken omdat ik geen klant ben, maar mijn inlogcode werkt nog wel.
Na inloggen krijg ik de melding te zien dat ik alleen nog de fakturen van de laatste zes maanden kan inzien en meer niet.
Er is maar één knop op dat scherm aanwezig: "Terug".
Als ik hier op druk dan kom ik weer op het inlog scherm.

Daarom doe ik nog mee aan deze poll en is mijn antwoord: "Ik kan wel de lounge in, maar geen facturen inzien."

MaXMhZ
Hier exact hetzelfde moverweel. Dat nieuwe modem is nooit opgestuurd, ze konden de brief niet vinden en ik heb het via de helpdesk af laten blazen. Sinds 30 september klant-af, in oktober is net zo vrolijk geld afgeboekt. Ik zit nog steeds op de beloofde terugboeking te wachten.

Wat me wel opvalt is dat het tabblad in firefox de titel "Error" heeft Grin - nergens een factuur te bekennen Pfft
Gewijzigd door MaXMhZ op 14 november 2008, 01:37

GerJ
De lounge kom ik nog wel in, ik kan ook zien dat er facturen 'klaar staan', maar vervolgens krijg ik ze niet gedownload. Het dialoogvenster probeer een of andere .asp te vinden en dat lukt maar niet.

Over de werking van internet en telefoon ben ik best tevreden, maar voor de rest... Sad
Ik vraag me af hoeveel het Alice zou kosten om haar zaakjes wel goed voor elkaar te hebben versus hoeveel klanten (= omzet) al het gepruts kost. Het zou me niet verbazen als fatsoenlijke service Alice uiteindelijk meer geld zou opleveren dan kosten.

suepahfly
Afgelopen dinsdag weer een mailtje gekregen van ze hierover: ik moest erover bellen. Dus dat heb ik dinsdagavond gedaan. Resultaat: (a) Er is een lounge-wachtwoord-reset aan gevraagd. (b ) Er wordt toegezegd dat ik binnen 48 uur daarover terug gebeld zal worden.
Mijn hoongelach en twijfels over punt (b ) werden door de medewerker weggeveegd: nee meneer dit is een standaard procedure en bij een wachtwoordreset wordt de klant altijd binnen 48 uur teruggebeld.

Dus... gisteravond 48 uur later... niks teruggebeld natuurlijk. Dus maar weer gebeld. "Binnen 48 uur? Nee dat is wel heel snel..." Shock WTF! "Er wordt binnen 1 tot 10 dagen contact opgenomen."

My god! Een wachtwoord reset... haal mijn klantenpagina erbij, en druk op dat knopje: reset wachtwoord. Veel ingewikkelder dan dat zou het toch niet moeten zijn. Maar nee 1 tot 10 dagen... tsss.

Dus ik ben nog even gefrustreerd geraakt aan de telefoon aangezien er voor de zoveelste keer weer eens iets beloofd wordt dat niet waargemaakt wordt. Het is werkelijk onbehoorlijk. Ik heb daarbij wel tegen de medewerker aan de andere kant gezegd dat mijn kwaadheid niet aan hem maar aan Alice gericht is.

Die hele frustratie dan gelijk maar in een brief verwoord en die zojuist op de bus gedaan. Eens kijken of het kwartje valt aan de andere kant. Ik vrees het ergste.

Nog altijd geen inzicht in mijn facturen dus.
Gewijzigd door suepahfly op 14 november 2008, 16:39

MrKoen
Gelukkig werkt Alice Internet beter dan het hele bedrijf erachter. Ik heb ook niets anders dan slechte ervaringen met de "help"desk.

Anyhow... inloggen op de Alice Lounge doe je met alleen je gebruikersnaam, dus zonder @alice.nl! Doe je dit wel, dan krijg je die wazige technische melding. Dus gebruik zoals het vakje al aangeeft: jan.jansen en niet jan.jansen@alice.nl. Zo lukte het bij mij wel om in te loggen.

BMP
Bij mij lukt het met het complete email adres, en bij anderen weer niet.

Als het ene niet lukt dan probeer je het andere.

Gr BMPSmile
Gewijzigd door BMP op 14 november 2008, 17:58
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Marjan
Eerst kon ik wel inloggen in Lounge van Alice. Nu ik bericht heb gekregen dat er een factuur klaar staat, kan ik niet meer inloggen.
Als ik alleen mijn gebruikers naam gebruik krijg ik de wazige melding "Helaas is op dit tijdstip om technische redenen een aanmelding niet mogelijk. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals."
Probeer ik het met mijn gebruikersnaam@Alice.nl dan kom ik in het scherm om een email-adres aan te maken. Maar ik heb toch al een emaladres.... Erg wazig het zal wel weer een technische storing zijn.... Shock

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De lounge en facturen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Facturen inzien (LUKT NIET?) Algemeen 2 14 juni 2011, 14:09
Al een dag emailstoring? Ook Alice Lounge niet bereikbaar? Storing 28 19 april 2011, 12:44
Wachtwoord kwijt alice lounge Webcare Alice 4 31 oktober 2010, 10:54
Hoe in te loggen in de Alice Lounge als nieuw abonnee? Algemeen 6 08 april 2010, 10:42
Lounge, inloggen ok, echter geen webmail Helpdesk 13 30 juli 2009, 10:01
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief