obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 02:41
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Help! Ik kom niet van alice af!

moverweel
Heb ik de hele bende opgezegd, krijg ik een retourbox in de brievenbus.
Wat zit daar bij? Een brief.

Een brief met de melding: hiermee kunt u uw kapotte modem terugsturen, wij zullen zo spoedig mogelijk een nieuw modem sturen zo dat u snel weer online kan.

Wat nou nieuw modem? Angry
Wat nou online komen? Angry
Ik heb opgezegd. Angry
Ik heb een bevestiging gekregen dat mij abbo gestopt is. Angry
Ik heb geen signaal meer op de lijn. Grin (dat is goed!)

En het ergste, er is weer een maandbedrag van m'n rekening afgeboekt. AngryAngry Angry
Gelukkig terug kunnen boeken.

Dus de ellende begint weer opnieuw. Angry Shock Angry

Angry BEGIN NOOIT AAN ALICE - JE KRIJGT NIET WAT ZE BELOVEN EN JE KOMT ER NOOIT MEER VAN AF!!! Angry

Ik heb ze maar weer een stevige e-mail gestuurd. Met de caps-lock aan.
Niet dat ze er iets nuttigs mee doen, maar ja, je moet toch wat proberen hè.
Automatische incasso is stopgezet dus zal binnenkort wel een dreigbrief in de bus krijgen.

Tijd voor een persoonlijk gesprekje met de opta...

jella80
die brief is een standaard brief...

en als je goed je afsluitbrief lees zie je staan dat, eventuele abonnementskosten weer automatisch terug worden geboekt, mits je wel betaald...

En ja denk ook dat je dan een herinnering ga krijgen om te betalen...

uranus1963
moverweel schreef:
Heb ik de hele bende opgezegd, krijg ik een retourbox in de brievenbus.
Wat zit daar bij? Een brief.

Een brief met de melding: hiermee kunt u uw kapotte modem terugsturen, wij zullen zo spoedig mogelijk een nieuw modem sturen zo dat u snel weer online kan.

Wat nou nieuw modem? Angry
Wat nou online komen? Angry
Ik heb opgezegd. Angry
Ik heb een bevestiging gekregen dat mij abbo gestopt is. Angry
Ik heb geen signaal meer op de lijn. Grin (dat is goed!)

En het ergste, er is weer een maandbedrag van m'n rekening afgeboekt. AngryAngry Angry
Gelukkig terug kunnen boeken.

Dus de ellende begint weer opnieuw. Angry Shock Angry

Angry BEGIN NOOIT AAN ALICE - JE KRIJGT NIET WAT ZE BELOVEN EN JE KOMT ER NOOIT MEER VAN AF!!! Angry

Ik heb ze maar weer een stevige e-mail gestuurd. Met de caps-lock aan.
Niet dat ze er iets nuttigs mee doen, maar ja, je moet toch wat proberen hè.
Automatische incasso is stopgezet dus zal binnenkort wel een dreigbrief in de bus krijgen.

Tijd voor een persoonlijk gesprekje met de opta...

Beste,

Ik heb zeggen en schrijven vier weken Alice gehad. IK kon gewoon telefonisch opzeggen en ik heb de brief van opzegging in de bus. Daar kan ik me op beroepen. Doe het even via de telefonische weg en het is zo opgelopst. Ik heb de automatische incasso op mijn automatische Incasso betaalrekening ook al stop laten zetten. Bedrijven die in gebreke blijven hoeven niet te rekenen op enige vergoeding van mijn kant. Die laat ik branden in de diepste poorten van de afgrond.

Wees niet bevreesd van een incassobureautje. Ze hebben net zoveel macht als dat de buurvrouw de afwas doet!! Je kan het voor laten komen, maar wanneer zij ongelijk krijgen van de rechter, dan hebben zij een naam een oplichter te zijn, die ze al inmiddels heben opgebouwd onder hun klanten en dan meteen een andere provider nemen. Dan gaat de oude eraf en komt de nieuwe erop te zitten. Ze kunnen blijven factureren, maar wanneer Alice in gebreke blijft of hun toezeggingen niet kunnen navologen, dan kan je ze daarop aanspreken en met recht kan je dan een beroep doen tot het niet voldoen van de betaling.

Ik heb ze gezegd, dat wanneer ze mij maar één rekening sturen, dat ze dan een deurwaarder aan hun broek krijgen die even de uren berekend van 500.= per uur a 60 uur per week, dat zijn dus 3 weken en komt het hun op 90.000,= te staan. Ze kunnen kiezen, want dit als ze hun rekening sturen bij het in gebrekle blijven van wat zij na moeten komen. Ik kop namelijk niets voor het feit:"Daar kunnen we niets aan doen". En bij het niets aan kunnen doen, daar hoort geen 29,95 aan maandelijkse kosten bij. Dus ze kunnen kiezen of delen. Zij zijn dan in gebreke.

Oww, weet je dat Alice niet staat ingeschreven bij de Geschillencomissie? Kan dus nog leuk worden!!

Succes,

Uranus.

Edit BMP: Uranus, als je iets beweert over de geschillencommissie, doe dan eerst wel even je huiswerk Smile
we willen de mensen niet op het verkeerde been zetten, kijk hier maar even. http://www.alice....arden.html

Alvast bedankt voor je medewerking Smile
Gewijzigd door BMP op 17 november 2008, 16:34

nexagon
Auwww weet je dat ze dat wel staan wijsneus

con
uranus1963 schreef:
Kan dus nog leuk worden!![/b]
uranus1963 schreef:

Beste Urbanus.

Jammer dat je zo negatief bent, daar zal je je redenen voor hebben. Ik weet wel (ik weet dat ik hier een nieuwkomer ben)
dat je bij vele ander fora allang een ban zou hebben gekregen, blijkbaar zijn ze hier erg mild.

Je laat geen ruimte over voor mensen die goede zaken hebben gedaan met Alice. Begrijp me goed, Alice is nog niet mijn
club maar je zal velen afschrikken omdat jij blijkbaar een dieptepunt hebt bereikt in je leven.

Ik kan je verzekeren als er iets heel ergs gebeurt in je leven dit soort aanvaringen met, in dit geval Alice, beter kunt
relativeren.

Internet is niet het eind van je leven, de dood van een naaste wél. Zie alles in de juiste kontekst en ventileer je eigen
ervaring in de juiste maatstaven.

Ga eens een stofzuiger kopen en ervaar hoe het gesteld is met de kennis die je daar krijgt, om te janken.
Dan zeg ik, is Aleice nu zo slecht of heb je slechts te maken met één mederwerker die van de hoed nog de rand weet.
En al helemaal als die persoon (een eerstelijns medewerk(st)er die het om moet boksen tegen een ervaren persoon
die al 16 jaar (zoals je dat regelmatig omschrijft) in "het vak" zit.

Geef alles een kans.

Ik heb "slechts" 53 jaar levenservaring en geen 16 jaar ICT ervaring, wees mild.

Vriendelijke groet, Con.
Ik ben niet gek, ik ben anders.

BMP
Con,

Ik kan het niet beter verwoorden.

Bedankt,

Gr BMP Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

bruno001
Hi Uranus,

Dit is een klaagmuur om je frustraties af te reageren, maar je bent weg bij Alice, dus beter om nu bij je nieuwe provider te klagen. Daar zal ook wel wat mis gaan.

Op dit forum zitten ook gebruikers met een positieve instelling. Ik hoor daar helaas nog niet bij, maar ik geef ze nog een kans.
Niet alles gaat fout door Alice, misschien wel bij Alice wat meer door de helpdesk, maar er zitten genoeg gebruikers die kunnen helpen. Zoals Con zegt kan het ook anders.
Mijn eerste programma was op ponskaarten en die liet een klootzak vallen, weg programma.. Prijs je gelukkig dat je die tijd niet hebt meegemaakt, dat had je met jouw instelling vast niet overleefd. Ik ben al 40 jaar verder en werk nog steeds mee aan de ontwikkeling van programma's als analist en nog steeds met plezier.

moverweel
Ja hoor, de eerste aanmaning ligt al in de brievenbus.
En van het verhaal aan hun incasso afdeling dat ze onterecht geld van m'n rekening hebben gehaald heb ik nog geen antwoord gehad.

Best wel grappig, ze dreigen met afsluiten als ik niet binnen drie dagen betaal.
Afsluiten.. hoe kan dat nou, ik ben geen klant meer.
Wat een sukkels.

Maar goed, dat zal ook wel weer een standaard brief zijn.

Laters! Smile

moverweel
En het gaat maar door.

Nu heb ik weer een brief gekregen: ik moet m'n modem terugsturen.
Kan niet.
Heb ik twee maanden geleden al gedaan.
In een retourbox.
Die ik van alice heb gehad.
Zijn ze zeker weer kwijtgeraakt.

Ach ja, maakt niet uit joh.
Heb toch niets beters te doen dan iedere keer achter dat gepruts aan te rennen.

Ik wordt hier echt heel erg moe van.

bruno001
moverweel schreef:
En het gaat maar door.

Nu heb ik weer een brief gekregen: ik moet m'n modem terugsturen.
Kan niet.
Heb ik twee maanden geleden al gedaan.
In een retourbox.
Die ik van alice heb gehad.
Zijn ze zeker weer kwijtgeraakt.

Ach ja, maakt niet uit joh.
Heb toch niets beters te doen dan iedere keer achter dat gepruts aan te rennen.

Ik wordt hier echt heel erg moe van.

Als je de box hebt gestuurd, heb je ook een pakketnummer, doe track en trace, copier het antwoord en mail het naar Alice.
Kan altijd iets verdwenen zijn bij de pakketpost, maar dan heb je wel het bewijs in handen.
Schijnt idd een paar weken te duren voor ze bij Alice bericht krijgen van BNS, en dan maar hopen dat ze herkennen dat het jouw modem is.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help! Ik kom niet van alice af!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief