obey-robots.txt
18 Juli 2018, 22:11
Navigatie
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken

Welke nummers zijn vaste nummers?

MrKoen
Vandaag ontving ik mijn Alice Factuur. Het viel me op dat de telefoontjes naar 088 nummers als bedrijfsservicenummers worden aangeduid en daarmee geld kosten. Ik ging er altijd vanuit dat het vaste nummers zijn en je er dus gratis heen kon bellen. Mooi niet dus. Ik kan op de website van Alice ook niets vinden over welke nummers er nog meer niet als vaste nummers worden bestempeld en daarmee geld kosten. Alice moet echt een keer van die slogan van ze af.. Zo duidelijk is Alice.. not Sad

Iemand anders nog ervaringen met bepaalde soorten nummers die niet onder onbeperkt gratis bellen vallen bij Alice?

nexagon
088-nummers zijn de servicenummers waarmee uw bedrijf met hetzelfde kengetal voor verschillende locaties in het land bereikbaar is, wat het gebruiksgemak en de herkenbaarheid voor uw klanten vergroot.

088-nummers vallen onder 08xx nummer. Hier komt een toeslag bij van 20 cent per minuut.

redlek
Nexagon was me net voor, ik had ook zo'n vemoedenWink

manyac
0900 nummers die 'het lokale tarief' kosten, zoals 0900-8844 (politie) vallen ook niet onder de gratis vaste nummers. Daarvoor betaal je een paar cent per minuut, niet echt spectaculair. Als ik het goed heb is het tarief afhankelijk van het tijdstip waarop je belt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke nummers zijn vaste nummers?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
Welke telefoons werken wel, en welke niet in combinatie met Alice Frequently Asked Questions 45 08 september 2010, 10:43
0909 nummers Helpdesk 7 19 maart 2010, 16:18
Storing Alice vaste telefonie Webcare Alice 8 17 maart 2010, 08:55
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief