obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 20:43
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Aanmaken port forwarding lukt niet

erikl
Ik probeer op mijn alice modem een pot forward te maken naar mijn d-link modem, maar dit wil niet lukken.

Wat ik doe is: configuration -->security--->Security InterfacesAdvanced NAT configuration--->Reserved Mappings en daar dan één toevoegen, daarna krijg ik:

An error occurred while processing the form.

webserver: Error adding NAT reserved mapping pool item0

Enig idee wat dit is?

redlek
het je hier al gekeken Wink http://www.allied...
Gewijzigd door redlek op 16 november 2008, 18:49

laziz
nou het is me gelukt om de poorten te forwarden in copperjet 1616-2p met een linksys wrt54g
eerst naar het menu van de linksys en onder status kijken wat voor ip de linksys gekregen heeft deze noteren
nu in de copperjet inloggen configuration-security-advenced nat configuration.
reserved mapping.
internal = ip die de linksys heeft gekregen dus die je genoteerd hebt dan de poorten die je wil forwarden invullen en je kan kiezen of tcp of udp of wat dan ook vergeet niet apply te klikken en aan het einde save config in het linker rijtje

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanmaken port forwarding lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief