obey-robots.txt
21 September 2017, 17:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Papieren rekening

gerben
Weet iemand hoe je de "papieren rekening" kunt stop zetten.

Ik krijg maandelijks een papieren afschrift van Alice toegestuurd. Hiervoor brengt Alice 2.5 euro in rekening. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zelf heb aangegeven een papieren rekening te willen ontvangen, ik heb daar namelijk geen enkele behoefte aan, en kies daar standaard nooit voor (zonde van het papier). Ik heb nu al drie maanden achter elkaar een email gestuurd naar de klantenservice maar helaas heb ik daar nog geen enkel antwoord op ontvangen.

Als het niet zo irritant was, zou het bijna komisch zijn. Ik krijg, ongevraagd, een printje toegestuurd met daarop:
- kosten abonnement XXX
- kosten papieren rekening XXX

en daar brengen ze dan 2.50 euro voor in rekening...

Hierdoor is Alice dus helemaal niet vanaf 19.90 per maand, maar vanaf 22.40 per maand!

bruno001
gerben schreef:
Weet iemand hoe je de "papieren rekening" kunt stop zetten.

@Gerben,
Ik weet niet wie hier een interne draad heeft. Kijk eens op tweakers forum alice. Mojo zit bij Alice, kan misschien een antwoord geven

zie graag de reply

Bruno

gerben
Ik ben nog steeds niet van de papieren rekening af... ik blijf emails sturen, en ben niet van plan om weer met die dure helpdesk te bellen, aangezien ik weinig vertrouwen heb dat dat meer succes zal hebben.

Het lijkt mij dat ze dit gewoon gebruiken als makkelijke manier om wat extra te verdienen. Welk bedrijf stuurt je ongevraagd een papieren rekening en brengt daar 2,50 euro extra voor in rekening? Ze gokken er denk ik gewoon op dat dit niet zo veel ergernis opwekt dat het je van provider doet wisselen...

bruno001
gerben schreef:
Ik ben nog steeds niet van de papieren rekening af... ik blijf emails sturen, en ben niet van plan om weer met die dure helpdesk te bellen, aangezien ik weinig vertrouwen heb dat dat meer succes zal hebben.

Het lijkt mij dat ze dit gewoon gebruiken als makkelijke manier om wat extra te verdienen. Welk bedrijf stuurt je ongevraagd een papieren rekening en brengt daar 2,50 euro extra voor in rekening? Ze gokken er denk ik gewoon op dat dit niet zo veel ergernis opwekt dat het je van provider doet wisselen...

Gerben,
Schrijf aan:
ALICE
Postbus 1404,
6501 BK Nijmegen
Klantenadministratie tav Hr Herman Krijger
Heb je dit al per E-mail gebrobeerd, geef dan ID van het bericht erbij.
kost een postzegel, maar vraag ook restitutie voor reeds berekende kosten
suc6
bruno

gerben
Ik heb eindelijk een antwoord gekregen op mijn emails, het is nu opgelost:

Alice team schreef:
Bedankt voor uw e-mail. Uw vraag betreft het papieren factuur.

U ontvangt uw factuur vanaf heden alléén nog maar online. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op 0900-1560 (ma t/m vrij: 08.00 - 22.00 uur, za: 09.00 - 22.00 uur, 15 eurocent per minuut) of op http://www.alice.nl.
Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Alice team

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Papieren rekening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
papieren rekening? niet om gevraagd? Algemeen 2 17 maart 2009, 16:11
Aansluiting nieuwe telefoonlijn in rekening gebracht Algemeen 14 17 maart 2009, 02:18
Mijn rekening onbereikbaar "geen verbinding" Algemeen 3 10 april 2008, 21:28
Iemand gelukt met online rekening raadplegen? Algemeen 8 15 februari 2008, 23:52
2de Rekening Algemeen 6 16 november 2007, 21:24
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief