obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 18:25
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Telefonie probleem waar Alice blijkbaar geen raad mee weet....

Edma NL
Nou vanaf het begin van de aansluiting kunnen wij 1 van onze vrienden niet meer bereiken. Wanneer wij met de mobiel naar hun bellen werkt het prima maar wanneer we via Alice naar dat nummer bellen bestaat dat nummer totaal niet.
En het mmoie van het verhaal is dat Alice hier naar heeft gekeken en ook dit nummer niet kan bereiken.
Deze vrienden van ons zitten op een glasvezel aansluiting van Concepts ICT.

Nu staat hiervoor al weken een ticket open maar het is blijkbaar zo lastig dat Alice er gewoon maar niet meer naar kijkt.

Daar heb ik echt mijn buik van vol.....
Ondertussen maak ik maar kosten om naar Alice te bellen en er gebeurd helemaal niks. En wanneer je belt krijg je te horen ze zijn er mee bezig maar ik maak een aantekening en ze bellen u binnen 10 dagen terug. Ik vraag mij alleen af hoe lang 10 dagen zijn bij Alice want dat is nu alweer weken geleden......

Zucht ik wordt er echt moe van.
Straks ben ik 13 weken verder en nog kunnen we die vrienden niet bellen.
ShockAngry

Zijn er meer mensen die 1 of meerdere nummers niet kunnen bereiken?
Ik zie op de forums er eigenlijk niks of nauwelijks iets over...

biggetje
Volgens mrsenseo moet je gewoon niet zeuren, het bestaat namelijk niet dat je een klacht hebt.

Edit BMP:

Meneer Bigmans,

Ouwe knorrepot, zou het ook mogelijk zijn, om op een normale manier met elkaar in discussie te gaan, je maakt het ons zo wel erg lastig.

Dus relativeer even, en neem een modderbad of zo en stop met deze onzin.

Alvast bedankt voor je medewerking.

BMP
Gewijzigd door BMP op 20 november 2008, 16:37

TCP_IP
Lijkt me een routeringsprobleem tussen de 2 ISP's.
Dit kan ook net zo goed bij Concepts ICT liggen.

Hebben jouw vrienden ook problemen om jou te bellen op je Alice nummer?
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Edma NL
He dom varken pleurt eens op en ga andere lastig vallen met die onzin van je...

Die vrienden van ons kunnen ons gewoon bereiken..

TCP_IP
Dan lijkt me een routeringsprobleem op het telefonie platform, maar ja dit is al een reeds getrokken conclusie.

Ben bang dat je er vrij weinig mee kunt doen, je zou ze in gebreke kunnen stellen en ze een x aantal dagen geven om het op te lossen. Mocht niet zo zijn dan ontbinding contract.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

theosoph
Dag EDMA NL,

Als Concepts ICT gebruiker ondervind ik dit probleem ook. Niet zozeer bij Alice-gebruikers die ons willen bellen - ik ken geen mensen die deze verbinding gebruiken - maar bij UPC/Chello gebruikers die ons willen gebruiken.

Ik kan wel die mensen zelf bellen, dus met oud en nieuw moeten ze maar even op ons telefoontje wachten.

Ik ben blij dat dit probleem ook door Alice-gebruikers wordt gemeld, want dan wordt de 'case' wat zwaarder voor Concepts ICT.

BMP
theosoph schreef:
Dag EDMA NL,

Als Concepts ICT gebruiker ondervind ik dit probleem ook. Niet zozeer bij Alice-gebruikers die ons willen bellen - ik ken geen mensen die deze verbinding gebruiken - maar bij UPC/Chello gebruikers die ons willen gebruiken.

Ik kan wel die mensen zelf bellen, dus met oud en nieuw moeten ze maar even op ons telefoontje wachten.

Ik ben blij dat dit probleem ook door Alice-gebruikers wordt gemeld, want dan wordt de 'case' wat zwaarder voor Concepts ICT.

Je kan nexagon even vragen of hij het telefoon routering probleem door wil/ kan geven het ligt namelijk aan ziggo/ upc.

BMP Wink
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie probleem waar Alice blijkbaar geen raad mee weet....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief