Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
Kan Niet Gebeld Worden !
|
Fetho |
Geplaatst op 27 november 2008, 13:55
|

Activiteit

Berichten: 9
Lid sinds: 10 nov 2008
|
Goeie dag mensen ,, ik kan iedereen bellen maar mensen kunnen niet mij bellen .. ook nie binnen en buitenland kan mij bellen.
ik weet niet waarom. we zijn van KPN naar Alice overgestapt . We hebben onze Telefoon nummer behouden.
Dus ik wil graag hier een oplossong voor. iemand die mij kan helpen ??
Ik heb Alice al vaak genoeg gebelt. ( als ik nog ga bellen dan ben ik wel voor een andere Modem )
|
|
|
|
antonievonk |
Geplaatst op 12 januari 2009, 19:31
|

Activiteit

Berichten: 6
Lid sinds: 05 jan 2009
|
Fetho,
Ik heb het zelfde probleem.....
De Internet verbinding werkt prima. Ik kan de hele wereld bellen, maar als ze mij bellen dan horen ze dat mijn nummer niet bestaad.
Ik vermoed zelf dat ALice / BBNED is fout hebben gedaan tijdens de portering van het nummer.
Ik heb dit probleem op 22-12-2008 bij de helpdesk gemeld en een week later op 29-12-2008 is het pas bij BBNED terecht gekomen.
Dan wordt er gezet binnen 10 dagen bellen ze je terug.
Nou ho maar. we zijn 3 weken verder met daar in 10 werkdagen... En nog steeds geen resultaat.
Ik bel op dit moment zo ongeveer iedere dag of het al opgelost is.... En wat denk je........
Wat een ongelofelijk K*T club
|
|
|
|
peppep |
Geplaatst op 13 januari 2009, 11:49
|

Activiteit

Berichten: 5
Lid sinds: 13 jan 2009
|
Dat je lang geen internet en/of internet hebt is al vervelend genoeg. Maar hun helpdesk is ook om gefrustreerd van te raken.
Al met al heb ik ruim een maand zonder internet en 9 weken zonder telefonie gezeten. Het werkt nu wel, maar denk niet dat je er na een week wel uit bent, of zoals de helpdesk zegt: tussen 5 en 10 werkdagen. Het is een belofte die NOOIT wordt waargemaakt. Je wordt alleen maar aan het lijntje gehouden.
Ik kan jullie (en daarmee bedoel ik iedereen waarbij het niet naar behoren wordt opgeleverd) maar 1 advies geven:
Stuur SNEL (zeg na twee weken) een aangetekende brief waarin je ze in gebreke stelt! Bij mij heeft ertoe geleid dat ze DAN PAS in actie kwamen. En ik werd zowaar een keer teruggebeld.
Op verzoek kan ik je een voorbeeldbrief sturen.
Succes.
|
|
|
|
wil |
Geplaatst op 13 januari 2009, 17:50
|

Activiteit

Berichten: 1
Lid sinds: 13 jan 2009
|
Ik zit ook met dit probleem. De hele dag heb ik al geen telefoon net zoals laatst dat was 4 januari. Wel internet maar zo nu en dan heel traag.
|
|
|
|
antonievonk |
Geplaatst op 13 januari 2009, 20:31
|

Activiteit

Berichten: 6
Lid sinds: 05 jan 2009
|
EUREKA
Alles werkt na een hoop met gez**k
Nu nog het AVM 5125 modem kraken en kijken hoe we de VOIP op een ander modem kunnen instellen.
|
|
|
|
hvo1970 |
Geplaatst op 21 januari 2009, 12:49
|

Activiteit

Berichten: 1
Lid sinds: 21 jan 2009
|
Wij hebben dit probleem al sinds 1 november 2008....en tot op heden kunnen we nog steeds
niet gebeld worden.
We kunnen wel uit-bellen.
Wat heeft BBNed bij u gedaan, dat het uiteindelijk wel werkte ?
Die belofte heeft men bij ons ook gedaan, maar nog steeds kunnen wij dus niet gebeld worden.
We worden er moedeloos van, we hadden al ellende bij Wanadoo- Het Net, en nu ook al bij Alice, telkens gaat het fout met de telefonie.
|
|
|
|
Rossi |
Geplaatst op 21 januari 2009, 14:56
|

Activiteit

Berichten: 55
Lid sinds: 03 dec 2008
|
hvo1970 schreef:
Wij hebben dit probleem al sinds 1 november 2008....en tot op heden kunnen we nog steeds
niet gebeld worden.
We kunnen wel uit-bellen.
Wat heeft BBNed bij u gedaan, dat het uiteindelijk wel werkte ?
Die belofte heeft men bij ons ook gedaan, maar nog steeds kunnen wij dus niet gebeld worden.
We worden er moedeloos van, we hadden al ellende bij Wanadoo- Het Net, en nu ook al bij Alice, telkens gaat het fout met de telefonie.
PB even je klantnummer.
Insider
|
|
|
|
Cihan |
Geplaatst op 25 november 2009, 22:24
|

Activiteit

Berichten: 7
Lid sinds: 25 nov 2009
|
Sinds januari lid van Alice. Internet nooit problemen, is weliswaar geen 20 mb. Zit altijd rond de 12 mb. Maar telefonie is drama. Ik heb namelijk het zelfde probleem. Kan wel naar buiten bellen, maar als wij gebeld worden geeft ie 7 van de 10x de volgende melding: Dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer en probeer het later opnieuw. Heb meerder malen met Alice gebeld alles gedaan wat ze vroegen. Nieuwe modem gekregen, monteur is zelfs nog een keer gekomen om zelf de modem nog maals te vervangen maar niets heeft geholpen. Ik zit ook met de handen in het haar. Ik weet dat wij niet de enigen zijn met het zelfde probleem. Of Alice neemt ons gewoon niet serieus, of ze vinden deze kwaal niet belangrijk genoeg. Het is op het laatst om moedeloos van te worden. Wanneer nemen ze nou eens actie, als TrosRadar in beeld komt...??
|
|
|
|
BMP |
Geplaatst op 25 november 2009, 22:32
|

Superbeheerder

Berichten: 1042
Lid sinds: 05 feb 2008
|
Cihan,
Niet nodig deze tekst in twee onderwerpen te plaatsen, ik heb de andere dan ook verwijderd.
Als je problemen hebt met de Ks om het probleem op te lossen dan kan je beter de vraag in alice webcare stellen.
http://alice.gebr...orum_id=47
Succes
BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen
|
|
|
|
Cihan |
Geplaatst op 26 november 2009, 20:39
|

Activiteit

Berichten: 7
Lid sinds: 25 nov 2009
|
Okey, ik zal mijn verhaal bij webcare zetten. Ik dacht 2 dezelfde onderwerpen vandaar...
Ben hier nieuw, weet het fijne er nog niet van...
|
|
|