obey-robots.txt
24 Februari 2018, 07:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

problemen forum met inloggen via IE?

Alex
Ik heb een gek probleem. Ik kan alleen inloggen op dit forum via FireFox. Internet Explorer wil niet.

Hebben meer mensen dit probleem?
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Veljko
Bijna het zelfde probleem, inloggen met IE lukt wel maar de pagina's laden erg traag, met Firefox nergens geen last van...Cool

Alex
Probleem opgelost door vinkje te zetten bij inloggen, dit vinkje is voor het onthouden.

De traagheid heeft misschien te maken met het aantal getoonde onderwerpen op de voorpagina. Ik heb dit maar eens gehalveerd om te zien hoe het dan nu gaat.
Gewijzigd door Alex op 29 november 2008, 12:09
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

BMP
Veljko schreef:
Bijna het zelfde probleem, inloggen met IE lukt wel maar de pagina's laden erg traag, met Firefox nergens geen last van...Cool

Firefox rules GrinGrinGrin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MisterSenseo
Via de originele DNS servers van Alice inderdaad traag,maar via OpenDNS totaal geen probleem met IE

DNS 1 208.67.222.222
DNS 2 208.67.222.220

Instellingen hoe het in te stellen staan op het forum,ik werk met ander modem dan oranje Koperstraaljager,die in mijn ogen helemaal niet zo snel is hihihihi

Het proberen waard..........
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen forum met inloggen via IE?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Mail problemen Algemeen 1 14 juli 2011, 21:11
problemen met mail (webmail) Webcare Alice 14 03 juni 2011, 10:47
Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen Eigen netwerk 3 14 maart 2011, 17:34
Storing met inloggen Alice site? Storing 2 15 februari 2011, 06:06
Nat type/Port forwarding problemen Alice IAD Eigen netwerk 1 10 oktober 2010, 21:34
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief