obey-robots.txt
21 September 2017, 17:48
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon werkt nog steeds niet !!!

murat
Beste Forum gebruikers,
Ik heb sindskort abonnement genomen bij Alice,Internet&Bellen.Vanaf de oplevering werkt mijn internet behoorlijk goed,haal snelheden tot 14000.Bellen is daaraantegen een verschrikking.Van de ene dag naar het andere had ik dus geen verbinding meer met Kpn(zonder kennisgeving).Dacht prima splitter eruit Phone kabel direkt in de modem,gelukkig een Kiestoon te horen,maar ik kan dus nummers draaien en hoor nog steeds een onafgebroken Kiestoon,kan dus niet uitbellen,ik kan wel gebeld worden en gaat de telefoon wel over ,mijn stem krijgen ze te horen ,ik krijg ze niet te horen.Hup Klanten service van Alice gebeld met me mobiel.Ze hebben een ticket aangemaakt voor de techneuten zogenaamd.Tot op heden doet de telefoon niet en twee weken zijn al voorbij.Kan iemand mij a.u.b helpen,want klantenservice doet dus niets voor mij en laten mij tot zoverre gewoon sterven.
Met vriendelijk groet Murat.

murat
Volgens mij is er niemand die mij kan helpen,netzoals de klanten service...Zucht.

nexagon
Post je klant nummer even in een PM naar mij

murat
Wat kun je met mijn klantnummer doen dan als ik vragen mag?

elloco
Geloof het of niet maar hij kan je helpen, hij heeft een lijn met ALice Smile

murat
Voorlopig doet me telefoon nog steeds niet,intussentijd heb ik ook nog last van een "Klapperlijn" volgens de K**service.Ik geloof er niets van en heb ik gelijk me abo opgezegd,wordt als het goed gaat en als ik geen godsstraf krijgt per 31 januari afgesloten.Belachelijke service en een zeer onaangename aansluiting betreft en telefonie en internet.Wat mij betreft nooit meer ALICE.Ik verheug me al op de andere provider ,wordt COMPUSERVE.was al twee jaar klant van hun en geloof het of niet geen een keer een klein probleem ondervonden.
Ik wens jullie allemaal een prettige kerstfeest en een gelukkige nieuwjaar, en een heel gelukkige Alice verbinding(mocht je die nog hebben.
Groeten Murat.

murat
nexagon schreef:
Post je klant nummer even in een PM naar mij

En? Kon je er al wat mee,of is het onmogelijk?Cool

murat
Nou me telefoon werkt nog steeds niet,heb er volgens mij goed aan gedaan om de abo op te zeggen,ben blij toe.
Succes voor iedereen die Alice nog behoudt.

murat
Beste Forum lezers,

Zoals ik al aangegeven had is de abo opgezegd bij Alice per 30-01-09,netjes op 31-01-09 adsl lijn actief bij GrinCompuserve,gelijk aangemeld voor telefonie op 31-01-09 en twee dagen later kreeg ik de wachtwoorden per brief om de modem in te stellen,zo gedaan, en wat denken jullie,gelijk bellen en gebeld worden,met nummerweergave,geen geruis,niets wegvallen van lijn,en snelheden met adsl tot wel 16500.Nou ben ik weer van me gestress af van let wel 3 maanden geen huis telefoon.
Voor de mensen die graag bij SadAlice willen blijven wens ik stress vrije ,gezonde voortzetting,
Voor de mensen die graag bij SadAlice willen aansluiten,niet doen A.U.B ,er wacht dan hele stressvolle dagen op jullie.

M.v.g WinkMuratWink

Note : GrinHehe wou ik al een tijdje kwijt zo een post !Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon werkt nog steeds niet !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief