obey-robots.txt
20 September 2017, 16:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Klantenservice/Helpdesk daar wordt je niet vrolijk van

jobra
2 weken terug ineens geen internet en geen telefoon meer. Alles geprobeerd maar het lukte zelfs niet meer om het modem te bereiken. Alice helpdesk gebeld.
Heeft me een week lang elke dag mobiel telefoneren en 5 ,6 verschillende medewerkers gekost om Alice te overtuigen dat echt mijn modem kapot is. En elke keer maar dezelfde riedel: u hebt wel een signaal dus hier is alles goed, Heeft mijn collega een ticket aangemaakt ? Nee hoor ik zie niks in het systeem. Wilt u aub met mij de procedure volgen: heeft u de rode kabel wel goed aangesloten, Ja, dan gaan we naar netwerkverbindingen, etc. ...... ...... Alsof je voor de eerste keer achter een computer zit
Waarop ik elke keer antwoordde "Maar mevrou/mijnheer de verbinding heeft meer dan een jaar goed gewerkt, het ligt echt aan het modem, ik kan het modem ook niet bereiken met 172.19.3.1...... Oh heeft u dat ook al geprobleerd.....tja, dan zal ik het maar doorgeven aan de technische dienst. Maar ja van die technisch dienst hoor je dus ook nooit meer iets.
Uiteindelijk een week geleden gaf de helpdesk zich eindelijk over, ze zouden een nieuw modem opsturen !!Vervolgens duurt het dan nog eens 7 dagen om het nieuwe modem te laten bezorgen.......
Eureka, vanochtend kwam het nieuwe modem, kabeltjes erin en alles werkt weer !!

Maar eigenlijk is het te gek voor woorden om een klant ruim 2 weken zonder telefoon en internet te laten zitten.

jqb
Zelfde gezeik gehad in september mbt kapot modem en de 'deskundige' helpdesk. Kreeg ook compensatie nadat ik al had aangegeven op te zeggen. Opzegging was ook in gang, maar door aanbod afdeling 'klachtenmanagement' heb ik abbo aangehouden. Product is op zich wel goed, alleen hulp door heldesk is ver onder de maat.

Ik kreeg echter op mijn nota van november kosten doorberekend voor het niet retourneren van het kapotte modem. Reactie helpdesk; moet je maar laten storneren. Vreemde reactie, maar zo gezegd zo gedaan. Storneren met reden: onjuist bedrag. Kreeg meteen een brief cq herinnering zonder in te gaan om de storneringsreden. Deze retour gestuurd met aantekeningen, want ik ga hier niet meer tijd aan besteden... Ben er bijna helemaal klaar mee. Het aftellen is nu echt begonnen. Hou je nota maar in de gaten!
Gewijzigd door jqb op 10 december 2008, 07:12

whothefisalice
jqb schreef:
Zelfde gezeik gehad in september mbt kapot modem en de 'deskundige' helpdesk. Kreeg ook compensatie nadat ik al had aangegeven op te zeggen. Opzegging was ook in gang, maar door aanbod afdeling 'klachtenmanagement' heb ik abbo aangehouden. Product is op zich wel goed, alleen hulp door heldesk is ver onder de maat.

Ik kreeg echter op mijn nota van november kosten doorberekend voor het niet retourneren van het kapotte modem. Reactie helpdesk; moet je maar laten storneren. Vreemde reactie, maar zo gezegd zo gedaan. Storneren met reden: onjuist bedrag. Kreeg meteen een brief cq herinnering zonder in te gaan om de storneringsreden. Deze retour gestuurd met aantekeningen, want ik ga hier niet meer tijd aan besteden... Ben er bijna helemaal klaar mee. Het aftellen is nu echt begonnen. Hou je nota maar in de gaten!

ik kan het nop sterker vertellen heb je ff.

wij komen 3 weken geleden erachter dat me internet het goed doet gebeld worden kan ook maar zelf bellen lukt niet.
Wij dus alice mailen wat het probleem is krijg je mail terug dat je moet bellen anders kunnen ze geen testen doen ik mail terug eikels lees de mail ik kan niet bellen.
weer een mail terug dat ik toch moet bellen dus wij mobiel bellen.
krijg je een of andere muts aan de lijn die zegt kan niets vinden stuur volgende week wel een monteur langs nou zeg ik je.
ik toch weer mailen en ja hoor krijg weer een mail terug even bellen dat gaat tot 6 keer zo door en ook 6 lkeer gebeld en iedere keer kregen wij andere antwoorden van reset modem ff stekker eruit enz enz enz.
toen kreeg ik in mijn ogen na de zevende keer een slimme medewerker aan de lijn en die zegt meneer u bent afgesloten voor uitgaande gesprekken omdat de nota niet is voldaan.
dus ik begin aan mezelf te twijfelen en ga ff internet bankieren hij had het over de maanden oktober en november en wat zie ik op me afschrift oktober november en zelfs december al betaald.
dus ik mail ze me betalings bewijzen krijg ik een mail terug met excuses en de lijn zou zo spoedig mogelijk weer aan gezet worden we zijn nu 1 week verder en ja inderdaad nog steeds niet aan.
Ik wordt vanmorgen wakker en pak de post en wat ligt daar een brief van een deurwaarder van alice met een dreig brief dat ik moet betalen de diensten zijn af gesloten en ik het modem terug moet sturen wat is dat voor f zooi daar bij ALICE.
ik weer bellen en krijg ik weer z,n UW bedrijf medewerker aan de lijn (excuses voor de medewerkers van UW want die zijn slimmer dan die daar bij alice zitten)
die zegt weer niets te kunnen doen hij zal het maandag door geven en zou er voor zorgen dat wij binnen 1 a 2 weken weer aan gesloten zouden worden nu vraag ik e werken die aan de telefoon daar voor alice of voor een concurrent dat ze proberen zoveel mogelijk mensen weg te jagen.
en wat zie ik op internet bankieren alice schrijft voor de tweede keer de nota maar even af daar zijn ze wel snel mee afschrijven maar service ho maar

Alice ik nomineer jullie niet voor een koude douche maar voor een worp de noordzee in wat een drama bedrijf zeg
Gewijzigd door whothefisalice op 27 december 2008, 13:10

jobra
Vervolg...........

Conform het advies van jqb de faktuur van december eens goed bekeken en inderdaad geen verrekening van de toegezegde korting. Mailtje naar de helpdesk. Keurig antwoord terug.

Wij begrijpen uw reactie en bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u een korting van 2 x €20 heeft gekregen of hoort te krijgen. Indien u dit echter niet heeft ontvangen, bestaat er voor ons geen andere mogelijkheid dan u deze alsnog toe te kennen op basis van een schriftelijk verzoek tot creditering. Vandaar dat wij u nogmaals vriendelijk verzoeken hierover een brief te versturen naar onderstaande adres: [/i]

M.a.w. in hun administratie is vastgelegd dat ik een korting moet krijgen maar dat doen ze niet zomaar, nee daar moet ik dan weer een aparte brief voor sturen........

Volgens mij is het motto van Alice : Waarom simpel als het ook ingewikkeld kan ??

Rossi
Omdat de afdeling financien niet op de belvloer zit.

jqb
Hoe dan ook, hetis waardeloos hoe je in dit soort gevallen geholpen wordt. BTW, ik heb tot nu toe geen verder bericht ontvangen over de 2 storno's mbt de kosten niet geretourneerd modem. Ik wacht de brief van het incasso wel rustig af... Wordt vervolgd

Einstein
geduld is een schoone zaak

Rossi
jqb schreef:
Hoe dan ook, hetis waardeloos hoe je in dit soort gevallen geholpen wordt. BTW, ik heb tot nu toe geen verder bericht ontvangen over de 2 storno's mbt de kosten niet geretourneerd modem. Ik wacht de brief van het incasso wel rustig af... Wordt vervolgd

Gewoon even je verzendbewijs e-mailen, dan is het zo opgelost.
Insider

jqb
Rossi schreef:
jqb schreef:

Het was een antwoordnummer... Dus niks bewijs gekregen... DOe verder ook niets, wacht wel af, geduld is idd een schone zaak.

jqb
jqb schreef:
Rossi schreef:
jqb schreef:

Het was een antwoordnummer... Dus niks bewijs gekregen... DOe verder ook niets, wacht wel af, geduld is idd een schone zaak.

Wil dit jullie niet onthouden, maar zaterdag zowaar een nette excuusbrief ontvangen dat de fout toch bij Alice lag (agv administratieve fout) met het verzoek of ik het juiste maandbedrag wilde betalen. Duurde even, maar nu alles weer in orde.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice/Helpdesk daar wordt je niet vrolijk van', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief