obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Phone 2 werkt niet !

Fetho
Beste Vrienden mijn modem ze Phone 2 doet het niet maar als ik de telefoon aansluit en de telefoon op neem zie ik de lampje wel branden. maar ik hoor helemaal niks. Als ik ook iemand wil bellen kan ook niet. Je hoordt dus echt helemaal niks.

Phone 1 doet het wel normaal.

Weet iemand een oplossing voor ?

MisterSenseo
Daar is geen oplossing voor want Phone 2 werkt helemaal niet,dit is helemaal niet aangesloten,de oranje Koperstraaljager heeft maar één lijn..........
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Fetho
He ?? hoe kan ik dan 2 Telefoons aansluiten dan ?

bruno001
1. Dect setje met extra handset(s), werkende modellen staan in een ander draadje, ff zoeken.
2. 1 normaal + 1 x voip
3. huiscentrale
4. splitter op de lijn
Let aleen op de aansluitfactor, dus wat je doet moet je eventueel kunnen retourneren als het niet werkt.

Fetho
Hmm oke ,, Dus de Phone 2 is Alleen voor Voip dus ??

bruno001
Wat ik begrijp is dat phone 2 alleen werkt als je een andere provider hebt, niet bij Alice.
Voip kun je ofwel via de PC of via een IP phone gebruiken op een LAN poort van een Access Point, als je dat achter de copperjet aansluit.
Ik heb zelf een siemens DECT met 3 handsets, als je maar 1 numer hebt kun je toch maar 1 lijn gebruiken.

Fetho
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar boven hebben we een andere Type telefoon en op de Woonkamer hebben we een andere Type Telefoon, Grin ,, Daarom wil ik ze op 1 lijn aansluiten maar gaat nie. Doet het ene wel en de andere nie Grin

Maar maakt nie uit ga al een Nieuwe Draadloze Telefoon hale Grin

Dootjuh
MisterSenseo schreef:
Daar is geen oplossing voor want Phone 2 werkt helemaal niet,dit is helemaal niet aangesloten,de oranje Koperstraaljager heeft maar één lijn..........

Idd alles gewoon op phone 1Wink dat heb ik ook(A)

nexagon
Phone 2 is helemaal niet voor voip.
Phone 2 kan wel in de toekomst gebruikt worden voor als alice besluit dat er een 2e nummer aangevraagd kan worden.
Bij alice is standaard idd alleen phone 1 ingebruik

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Phone 2 werkt niet !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief