obey-robots.txt
21 Juli 2017, 04:48
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kom niet meer op torrent site's

elloco
Ja weer een probleem, gisteren kon ik op alle torrent's site komen en vandag kan ik op geen 1 meer opkomen.

Kan pagina niet vinden.

Het is dus op sommige site's waar ik niet op kan komen.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor dit probleem.

BMP
Probeer de opendns servers eens in te stellen in de Copperjet http://alice.gebr...#post_6722

Succes

BMP
Gewijzigd door BMP op 11 december 2008, 19:27
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

elloco
Ga naar configuration --> dns relay,..... add de primary zoals hier onder aangegeven en dan de secondary alleen de ip getallen invoeren dan apply.

Primary DNS: 208.67.222.222 resolver1.opendns.com
Secondary DNS: 208.67.220.220 resolver2.opendns.com

Dit heb ik in coperjet ingevoerd wel internet, maar nog steeds geen pagina's kunnen openen.

Nog opties??

elloco
BMP, ik ben achter gekomen dat het probleem zit in het oranje kastje.

Router los gekoppeld, en een laptop aangesloten rechtstreeks op de oranje kast, resultaat geen site's van torrent's benaderbaar,ik heb 3 pc's en geen enkele doet het.

Gisteren heb ik in de oranje kast zitten rommelen om utorrent verbindbaar te krijgen dat is gelukt maar ik heb de indruk dat ik ergens iets verwijderd heb, nu is mijn vraag: kan ik de oranje kastje terug zetten zoals ik het eerst kreeg van Alice.

BMP
ja dat kan

http://alice.gebr...nload_id=8

wel even met de rechter muistoets opslaan als......

in de cj naar system /update daar heb je wel het admin wachtwoord voor nodig,

gebruikersnaam: admin
wachtwoord: bb@l1cE322

Succes Smile

BMP
Gewijzigd door BMP op 11 december 2008, 21:09

elloco
Systeem terug gezet naar alice standaard instellingen, maar nog steeds kan ik de site's van torrents niet openen bv: brabotor of Torzo.

Waar zit het geheim ? wat zie ik over het hoofd, waarom kon ik gisteren wel en vandaag opeens niet meer ?

Veel vragen ??? weet iemand hier antwoord op.

elloco
elloco schreef:
Systeem terug gezet naar alice standaard instellingen, maar nog steeds kan ik de site's van torrents niet openen bv: brabotor of Torzo.

Waar zit het geheim ? wat zie ik over het hoofd, waarom kon ik gisteren wel en vandaag opeens niet meer ?

Mijn snelheid is nu verdubbeld, het is nu razendsnel, maar kan de site's niet openen, ben dus minder gelukkig dan toen ik trager was maar wel alles kon openen. AngryFrownSad

Veel vragen ??? weet iemand hier antwoord op.

Jop
Hallo,

Ik heb dit zelfde probleem denk niet dat het aan ons ligt maar aan de torrentsite maar zeker weten doe ik dit niet.
Mijn provider is trouwens xs4all.

Groet

BMP
Ja ligt aan de torrent site,s reden te meer om snel over te stappen op usennet Pfft

elloco
Jop, vanavond moet ik bij mijn broer een pc installeren (gloednieuw) dus dan kan ik het even checken of het aan de site's ligt of aan de provider.

BMP, je geeft het niet op he, het mooiste is dat ik bij witchtracker wel er op kom en ook op andere site.

Mocht torrents niet meer gaan dan moeten wel wel overstappen, maar dat is niet leuk.Frown

BMP ik heb een vraag misschien heb je hier een verklaring voor.

Mijn snelheid was niet echt snel, het was + - download 7865 en upload 818

Nu is het opeens download 15956 en upload 818.

Zit Alice te kl--te in mijn modem waardoor ik nu veel sneller ben maar ook die bewuste site's niet meer kan openen.

Is dat mogelijk.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kom niet meer op torrent site's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief