obey-robots.txt
12 December 2018, 20:45
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

DECT toestel gaat niet over

marcel
Ik heb een nieuwe Philips DECT SE445 waarmee ik kan bellen via het Alice ADSL modem. Als ik gebeld wordt gaat de bel niet over de verlichting van de handset gaat wel aan ten teken dat er gebeld wordt. Als ik een oude Siemens Gigaset aansluit werkt alles wel zoals het hoort.

Wat gaat hier mis?

thijlklerkx
Beetje een stomme vraag misschien, maar is er wel een beltoon ingesteld?

marcel
thijlklerkx schreef:
Beetje een stomme vraag misschien, maar is er wel een beltoon ingesteld?

Inderdaad...

Ik heb uiteraard de handsets ook aangemeld op de welwerkende Gigaset en dan gaan ze wel over. De extra functionaliteit van de handsets werkt dan niet.

Is dus niet de oplossing, de Philips SE445 moet het toch ook gewoon doen.

thijlklerkx
Ik zou zeggen ruilen bij de winkel!

levior
Ik heb exact hetzelfde probleem. Een SE445, de bel gaat niet over (of na lange tijd), nummerherkenning werkt wel direct.
De functie: "1st oproed" staat "aan"

Heeft u intussen al een oplossing gevonden?
Bedankt

antiheroic
Zoals elders is te lezen op dit forum zijn er bepaalde DECT telefoons die niet willen werken met Alice.

Philips heeft een aantal telefoons die niet werken, en de philips support raad aan om er een "ADSL Filter" tussen te plaatsen. Deze heb ik ook gekocht (25 euro uit duitsland) en dit werkt ook niet.

Zolang als het kan, terugbrengen als het niet werkt, in je garantie/ bedenkperiode van je gekochte telefoon is denk ik het raadzaamst!!

Ik ben helaas al te laat, en een oude telefoon met snoer die ik aansluit werkt wel, en dus zit ik met een philips se 145 dect set die niet goed werkt.

Kijk ook even hier, voordat je een nieuw toestel aanschaft of je oude ruilt:

http://alice.gebr...ead_id=329
Gewijzigd door antiheroic op 29 december 2007, 21:46

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DECT toestel gaat niet over', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief