obey-robots.txt
19 September 2017, 20:50
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Ook geen iemail

Zoekende
Naast alle andere ellende (kan niet gebeld worden) kan ik nu nadat ik mijn andere modem heb weggehaald ook niet meer emailen. Mijn post wordt door de provider van Alice geweigerd. Mijn emailadressen van hcc en xs4all worden door de provider ook geweigerd. Het emailadres van Alice kan ik zo wie zo niet gebruiken. Het gekke is dat ik uit de lounge van Alice wel emails kan verzenden. Het incassonummer (ander woord voor helpdesk) van Alice vindt het vreemd en zegt dat het aan mijn instellingen ligt. Wie (her)kent mijn probleem. Om mijn post op te halen dien ik mijn hccmodem te gebruiken.

Zoekende

P.s. Is er iemand in de omgeving van Duiven waarvan ik het Copperjet modem kan uit testen?

BMP
De instellingen staan op de site van alice,.... van het modem, computer en email http://www.alice....stellingen

Succes BMP
Gewijzigd door BMP op 16 december 2008, 20:00
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Zoekende
De instellingen zijn goed. Het probleem is dat bij de provider mijn emailadres wordt geweigerd. Vanaf mijn andere modem (Hcc) kan ik naar en de provider van Alice mailen. Ik kan dus vanaf mijn emailadressen van Hcc en Xs4all naar mijn Alice mailadres mailen en vv. Dus met mijn emailadres van Alice naar Xs4all en HCC.

GJ

BMP
Moet je dan niet bij server voor inkomende mail pop.hccnet.nl invullen en uitgaande (omdat alice je isp is) smtp.alice.nl ???
en dat geld ook voor xs4all natuurlijk.

Nu heb ik het wel over outlook he Smile en je hebt maar een email-adres bij alice, daar kan je niet meer aanmaken.

BMP
Gewijzigd door BMP op 16 december 2008, 20:37

Zoekende
Voor alle duidelijkheid: Heb een isdn1 lijn naar HCC cq Xs4all. Kan daar mijn emails verzenden en ontvangen @hcc @xs4all en @alice. Kan van af hier ook allen ontvangen.
Wanneer ik mijn copperjet aansluit heb ik geen email zend en ontvangst meer. Instellingen van mijn outlook express zijn dus niet veranderd.

GJ

BMP
Eeeegh ik had op een gegeven moment in de overgang naar alice nog een halfjaar een werkend email account van @home,

Om toch beide accounts te kunnen gebruiken het account van alice en het @home account ingesteld in microsoft office outlook en dat werkte prima, alleen het verzenden gaat volgens mij via alice je nieuwe isp ,..... dus uitgaande mail in outlook smtp.alice.out instellen.

Dit werkt dus via het alice modem, en het is niet nodig om het via het @sloom kastje te laten lopen.

BMPSmile
Gewijzigd door BMP op 16 december 2008, 22:29

Zoekende
Tot zover het resultaat: email naar/van
HCC > xs4all ok
Xs4 > HCC ok
ALice > HCC ok
Alice > Xs4 ok
HCC > alice geen
Xs4 > Alice geen

pop3 alice in.alice.nl
Krijg af en toe foutmelding 0x800ccc90

BMP
ik ga er van uit dat je wel bij de andere accounts de juiste wachtwoorden hebt.

Zoekende
yep, ga ik ook van uit.

GJ

BTW Kan nog steeeds niet gebeld worden.

BMP
Pm nexagon even je klantnummer van alice, misschien wil hij even voor je kijken waar het probleem ligt.

Gr BMP

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook geen iemail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief