obey-robots.txt
20 Maart 2019, 00:51
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

al drie weken geen internet en telefonie...

Ricodrico
En hier is de update:

Vanmorgen ontving ik via de post een nieuwe modem met toebehoren (splitter, kabeltjes etc)
Ik heb werkelijk alles vervangen en daarna nog eens 1 voor 1...het maakt allemaal niets uit.
Ook de laptop rechtstreeks op het modem aangesloten (router ertussen uit)...hielp allemaal helemaal niets.
De problemen blijven.
Dan maar weer voor de 48574 keer de servicedesk van Alice bellen...14 minuten in de wacht...en daarna een mevrouwtje dat waarschijnlijk niet is aangenomen om mensen technisch te kunnen helpen. Moest alles navragen en werd nog eens minuten in de wacht gezet.
Uiteindelijk meldde ze dat ze weer een ticket ging aanmaken en dat het weer 10 dagen kon duren.

DIT IS TOCH NIET NORMAAL !!
Iedere keer als je belt komen er 10 dagen bij... Wat is dat voor onzin!

Enfin...blijft dus staan dat ik nog steeds geen telefonie heb en een afgeknepen ADSL-signaal van 2Mbit.

Ik heb veel geduld getoond, maar dit is echt de laatste kans.

Ricardo

Rossi
Ricodrico schreef:
En hier is de update:

Vanmorgen ontving ik via de post een nieuwe modem met toebehoren (splitter, kabeltjes etc)
Ik heb werkelijk alles vervangen en daarna nog eens 1 voor 1...het maakt allemaal niets uit.
Ook de laptop rechtstreeks op het modem aangesloten (router ertussen uit)...hielp allemaal helemaal niets.
De problemen blijven.
Dan maar weer voor de 48574 keer de servicedesk van Alice bellen...14 minuten in de wacht...en daarna een mevrouwtje dat waarschijnlijk niet is aangenomen om mensen technisch te kunnen helpen. Moest alles navragen en werd nog eens minuten in de wacht gezet.
Uiteindelijk meldde ze dat ze weer een ticket ging aanmaken en dat het weer 10 dagen kon duren.

DIT IS TOCH NIET NORMAAL !!
Iedere keer als je belt komen er 10 dagen bij... Wat is dat voor onzin!

Enfin...blijft dus staan dat ik nog steeds geen telefonie heb en een afgeknepen ADSL-signaal van 2Mbit.

Ik heb veel geduld getoond, maar dit is echt de laatste kans.

Ricardo

PM je klantnummer eens
Insider

biggetje
Ik snap je goede bedoelingen, maar is het niet zo dat élke klant goed geholpen moet worden ?

bruno001
biggetje schreef:
Ik snap je goede bedoelingen, maar is het niet zo dat élke klant goed geholpen moet worden ?

Je was toch al een poosje weg bij Alice? Is het bij je nieuwe provider anders of vragen de gebruikers daar ook hulp in een forum.

De mensen komen meestal hier als ze er niet makkelijk uitkomen bij de helpdesk, dus is het alleen maar prettig als een insider zijn hulp aanbiedt. Thx Rossi.

Bruno

Ricodrico
Rossi gaat maandag kijken of ie wat kan vinden. Laten we het hopen!
Smile

Ricodrico
383201358

Ter illustratie de frustratie...

biggetje
O, dus als ik weg ben bij Alice dan mag ik niks meer vragen ?

Beetje rare gedachtegang vind je zelf ook niet ?.

bruno001
biggetje schreef:
O, dus als ik weg ben bij Alice dan mag ik niks meer vragen ?

Beetje rare gedachtegang vind je zelf ook niet ?.

Ik zie een vraagteken, maar ik lees een opmerking, daarop mijn reactie.
Iedereen heeft het recht op hulp, dit betekent niet dat een extra handje niet zou mogen, heb ik de 1 liner verkeerd gelezen?

biggetje
Ja ik denk het wel.

Een provider stelt zich als doel zijn klanten te geven waar ze voor betalen.

Ook ik heb op een andere wijze uiteindelijk mijn geld terug gekregen.
Dat er hier mensen geholpen worden door insiders, geen probleem mee, ik
juich het juist toe, echt waar.

Maar ik vind het gewoon raar dat als je een digibeet bent en niet zou weten hoe tot een juiste
communicatie met Alice te komen, dat je dan aan de Goden overgeleverd bent.

Kijk, ik en 2 anderen hebben gesproken met iemand van Alice en die verzekerde de andere 2 dat hun problemen nog
dezelfde dag opgelost zouden worden. (ik had al geen internet meer via Alice)

Toen al dacht ik: leuk, maar de rest van je klanten dan ?

Iedere klant heeft toch op een 100% tevredenheidsgarantie, niet alleen degenen die (continu) klagen ?

Dat is wat ik er mee bedoelde. Iets meer dan een oneliner. Wink

Ricodrico
Nog steeds geen enkele communicatie of pogingen vanuit Alice....
Ben inmiddels ruim in de vierde week ZONDER telefoon en met een mini-adsl-lijntje...

Met alle goede bedoelingen kan ik werkelijk niets goeds bedenken over Alice...

Er is HELEMAAL GEEN SERVICE, geen enkel telefoontje na 4 weken...

Dit is werkelijk ongelooflijk

Ricardo

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al drie weken geen internet en telefonie...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief