obey-robots.txt
24 Juli 2017, 18:49
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Downloadsnelheid gehalveerd

timbry
ik kwam er vanavond achter dat mijn downloadsnelheid met 50% is afgenomen. Normaal traint het modem in op 8000, maar nu op 4100. Ander modem eraan gehangen, maar downloadsnelheid blijft gehalveerd. Het is in iedergeval uitgesloten dat het aan het modem ligt. iemand nog een andere oplossing? Ik hoor t graag.

bruno001
Paardemiddel, stekker eruit en direct weer in de modem, kan helpen, bij mij wel, snelheid was down naar 25 pct en nu weer goed, twee dagen achtereen liep de snelheid zover terug dat er zelfs geen pagina meer werd geladen.
Kan ook aan de browser liggen,
Firefox wil na de laatste update ook wel eens minder goed gaan, IE draait dan we de snelheid.
Gewijzigd door bruno001 op 23 december 2008, 01:21

BMP
Firefox wil na de laatste update ook wel eens minder goed gaan, IE draait dan we de snelheid.

Hmmm nergens last van met firefox, altijd voluit.Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MisterSenseo
bruno001 schreef:
Paardemiddel, stekker eruit en direct weer in de modem, kan helpen, bij mij wel, snelheid was down naar 25 pct en nu weer goed, twee dagen achtereen liep de snelheid zover terug dat er zelfs geen pagina meer werd geladen.
Kan ook aan de browser liggen,

Let er wel op dat dit paardemiddel alleen werkt als je ECHT DIRECT stroom weer inplugt,dus ECHT binnen een halve seconde,dus eruit/erin zonder wachten......wacht je te lang is het een gewone reset en werkt het niet.

Ik hoop dat ik niet gestraft wordt voor de grote letters,maar ik wil dat het opvalt,hihihihi
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Alex
Smile Geen probleem.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

MisterSenseo
Dank u dank u buig en zo..........LOL PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

dtm
Mocht je snelheid langdurig laag blijven (bijvoorbeeld langer dan 1-2 weken), dan zou ik de helpdesk bellen en zeggen dat ze een lijnmeetmonteur moeten aansturen om je koper eens door te meten. Het KPN netwerk is over het algemeen verre van schoon en het kan dan ook maar zo zijn dat er in het koper iets mis gaat (oxidatie, las vol water, slechte contacten, defecte patches, etc etc)

Rossi
Ja of schoon je computer eens op.
Firewalls, Virusscanners, Spyware etc etc

TCP_IP
PC opschonen staat los van het feit dat het modem laag intraint vrees ik. Doch is opschonen altijd een goede zaak !
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

suyi
ik download sinds de laaste paar dagen stabiel 250/260 terwijl ik eerst makkelijk boven 1000 kwam.

iemand een oplossing?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downloadsnelheid gehalveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
D/L snelheid gehalveerd Snelheid 11 13 juni 2011, 12:25
Downloadsnelheid, is deze normaal? Hardware instellingen 20 16 september 2009, 22:47
Lagere downloadsnelheid bij draadloos WL-312 300N Snelheid 5 14 september 2009, 12:49
Snelheid gehalveerd... Snelheid 5 27 februari 2009, 09:27
snelheid gehalveerd instelling modem PLZ Algemeen 14 08 november 2007, 12:52
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief