obey-robots.txt
24 November 2017, 12:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Anonieme oproepen

User22
Goedemiddag allemaal,

Word al tijdje lastig gevallen door zogenaamde 'Anonieme oproepen' en 'Externe oproepen'.
Neem de telefoon op, hoor geen ruk.
Aangemeld bij info filter gedoe, weinig verandering.

Iemand een idee hoe ik van die zielige stalkers afkom voordat ik zelf actie ga ondernemen?
Heb telefonie en adsl van Alice.

Heb zowiezo 3 tijdstippen genoteerd mocht iemand dat nodig vinden.
(Dinsdag 23 December 2008, 16:07, 16:20, 16:34)
Telefoonnummer van mij kun je vragen via PM, hoef niet nog meer stalkers.

Met vriendelijke groeten,

User22

Black Tiger
Dat is zeg maar om de 13 a 14 minuten.
Misschien kun je nog eens controleren of dat met die andere tijden ook zo het geval is.

Want het hoeft geen stalker te zijn, het kan ook een fax zijn die denkt dat jij een faxnummer hebt.
Dan hoor je in eerste instantie ook niets.

Anders lijkt me een klacht beter op zijn plaats.
Greetings, Black Tiger

Alex
Op Forum Online is eens geopperd dat dit soort spook telefoontjes ook veroorzaakt kunnen worden door belcomputers die systematisch nummers bellen om te zien of die geldig zijn.

Vaak krijg je dan 's avonds inderdaad een 'geweldig' aanbod via de telefoon te horen.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

User22
Heb me afgemeld voor die commercial crap via dat infofilter.
Lijkt me voldoende anders adverteren ze daar niet mee.

Zit hier met een thuis studie waarvoor ik binnenkort tentamens heb en elke keer naar die telefoon lopen om dan er achter te komen dat 't 1 of andere nutteloze marketingsbureau/fax/stalker is, zit ik niet echt op te wachten.

Bedankt voor de moeite zoverre maar deze "antwoorden" wist ik al..

Hopende op een oplossing,

User22

bruno001
Ik heb een niet perfecte oplossing, maar helpt wel. Antwoordapparaat op een DECT, heb de handset binnen zicht en als het een onbekend nummer is, gaat ie door op auto antwoord.

Wanneer ik wel aan neem en het is weer zo'n eikel die alles goedkoper kan leveren, vraag ik eerst naam en telefoonnummer, dan kun je actie ondernemen.

User22
Bedankt mensen voor de reacties tot zoverre.
Ik ben erachter wie 't is, heb hier en daar wat oude maten die bij de overheid zitten.
Gaan vanmiddag ff gedag zeggen tegen deze persoon Smile.

User22

#closed

dtm
Alex schreef:
Op Forum Online is eens geopperd dat dit soort spook telefoontjes ook veroorzaakt kunnen worden door belcomputers die systematisch nummers bellen om te zien of die geldig zijn.

Vaak krijg je dan 's avonds inderdaad een 'geweldig' aanbod via de telefoon te horen.

Sorry, maar dit komt in nederland niet meer voor. Dit is namelijk zeer strafbaar en de OPTA bewaakt dit zeer goed.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Anonieme oproepen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief