obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:16
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Wie ziet liever meer pakketten bij Alice voor een lager tarief.
Ja Ja 67%[4 stemmen]
nee nee 33%[2 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 6
 Onderwerp afdrukken

Wie ziet liever meer pakketten bij Alice voor een lager tarief ??

BMP
Op het moment zijn er al aanbieders (online bijvoorbeeld)die pakketten aanbieden in 4 m/bit met bellen er bij. http://www.adslwi...aff_id=514

Alice lieve schat,........doe er ook een paar pakketten bij, met name heel handig voor mensen die op grotere afstand zitten
en maar een 4 tot 8 m/bit kunnen halen, en dus liever wat minder betalen dan voor een pakket tot 20 m/bit.

Mijn afstand tot centrale is een 1600 meter, wat resulteert in 8 m/bit, daar betaal ik ook liever iets minder voor.

Dus Lieve Alice bied 4, 8, en tot 20 m/bit aan voor scherpe tarieven zoals we van je gewent zijn en eventueel met /zonder bellen, dan pak je veel meer, en vooral blijere klanten.

GrinWinkWink

Veel liefs BMP Wink
Gewijzigd door BMP op 24 december 2008, 23:09
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

GerJ
Persoonlijk had ik liever gratis gas, licht, water, internetten en bellen met ook nog geld toe. Wink

Maar even serieus: Bij KPN (voorheen Planet) had ik 1,5 Mb down, 256 Kb up, plus een telefoonabonnement plus tikken (via Tele2, maar toch). Ik betaalde alles bij elkaar (excl. tikken naar mobiele nummers) een slordige € 58 per maand. Nu heb ik 5 Mb down, 700 Kb up, geen abonnement meer en gratis bellen naar vaste nummers, alles voor maar € 30. Kortom: ik ben zeer dik tevreden! Zit volgens BBned 2600 m van de centrale.

Ben wel benieuwd wat all-ip (fibre to the curb ) gaat betekenen voor de prijs... Als ik mij niet vergis wordt er al druk glasvezel voor gelegd.

Alex
Ik haalde 8 megabit, maar na knoeien bij online is dit ruim 6 megabit geworden.

Als ik geld kan besparen door een pakket af te nemen dat tot max 8 megabit gaat doe ik dat direct.

Dus Alice doe de bump met BMP.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

wise guy
Persoonlijk hoef ik geen ander pakket met ADSL2+, zit dicht bij de centrale (300 meter) en haal de max. speed.
Maar zodra met hier met glasvezel komt zou ik zeer graag tv erbij willen hebben.

Yes
Ook ik ben niet ontevreden (=voorzichtig optimistisch), maar zou wel graag zelf de keuze VoDSL vs. SIP willen maken vwb. VOIP implementatie.

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

wise guy
Yes trommelde op het toetsenbordje het volgende;
Ook ik ben niet ontevreden (=voorzichtig optimistisch), maar zou wel graag zelf de keuze VoDSL vs. SIP willen maken vwb. VOIP implementatie.

Waarom wil je zo graag over op SIP, VoDSL is stabieler en heeft een uitstekende kwaliteit.

Yes
wise guy schreef:
Yes trommelde op het toetsenbordje het volgende;

Waarom wil je zo graag over op SIP, VoDSL is stabieler en heeft een uitstekende kwaliteit.

Dan kan ik zonder ATA kastje met mijn Asterisk server koppelen. Maakt ook meteen een grotere modemkeuze mogelijk Wink
Gewijzigd door Yes op 25 december 2008, 21:12

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Frjentsjer
Ik ben helemaal gelukkig zo! haal gemakkelijk 15m/bit met een stabiele lijn en telefoon lijn. Daar betaal ik graag 29,90 € voor!

dtm
VoIP is echt naadje! Lang leven VoATM. VoIP betekend alleen maar een bak ruis aan je oor, verder niet. VoATM is echt 100x beter van kwaliteit en is vele malen stabieler. Ze moesten VoIP wettelijk gaan verbieden bij alle providers. Iedereen was blij toen PSTN => ISDN werd, en dat je eindelijk af was van die ruis op je lijn, nu gaan we allemaal weer VoIP bellen en dus weer terug naar het jaar 1870.

Black Tiger
Alleen jammer dat ISDN zo duur werd, waardoor het hoofdzakelijk zakelijk verkocht werd, voor zover ik begrepen heb gaat KPN zelfs stoppen met ISDN lijnen.

Bij Voip wordt er ruis toegevoegd omdat de lijn zo goed kan zijn dat het een dode lijn lijkt als niemand iets zegt. Dan is iets ruis wel handig.
Overigens heb ik hier isdn/2 gehad en ook iets ruis. Er is namelijk niets zo vervelend en onduidelijk als een als dood klinkende lijn terwijl er wel verbinding is. Kan ook de centrale geweest zijn. Qua mogelijkheden was ISDN gewoon super.

Het is echter wel zo dat VoDSL stabieler is dan Voip. Verder kun je bij Voip faxen met wat geluk (diverse providers melden maar dat het niet gaat voor de zekerheid), met VoDSL is dat geen enkel probleem.
Ligt je internet er uit, is er nog dikke kans dat je met VoDSL nog telefonie hebt, met Voip dus niet meer.

Ik denk echter dat het voor losse telefonieproviders moeilijker is om voip te leveren, aangezien je dan werkt met een virtueel circuit over je dsl lijn zit.
Wat mij betreft mag voip dus ook best verboden worden.Smile

Weet iemand overigens of je telefonie (VoDSL) bij Alice gewoon blijft werken als je het modem in bridgemode (bridge-only) zet?
Ik denk zelf van niet maar had het graag even zeker geweten.Smile
Gewijzigd door Black Tiger op 27 december 2008, 05:36
Greetings, Black Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie ziet liever meer pakketten bij Alice voor een lager tarief ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief