obey-robots.txt
24 Juli 2017, 18:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Nieuw verbinding, ADSL lampje blijft knipperen

tahir
Hallo allemaal,

Ten eerst beste wensen allemaal.

Nu mijn probleem hoop dat iemand kan helpen....

Ik heb sinds 2 dagen internet en telfoon van Alice, alles aangesloten zoals het hoort en ja na 10 min. had ik verbinding.

Het probleem is dat ik bijna niet op internet kan, openen van een pagina zoals, google... duurt minuten... en dan ook gaat het nooit eerste keer open.

ik kan wel gewoon verbinding maken met de copperjet 1616. dat is allemaal geen probleem.

op de copperjet blijft de ledje ADSL soms even continu aan en dat weer uit en dat gaat het weer knipperen. ik heb het aangesloten met splitter zonder splitter... kort bij ISRA punt. het mag allemaal niet baten.

op internet heb ik gelezen dat als de ADSL ledje knippert dat het betekent dat de modem aan het synchroniseren is.

maar dat blijft aan de gang.

wie heeft heer ervaring mee of wat doe ik fout...

wordt nu een beetje pissig . kan morgen pas Alice bellen.

groeten,

Tahir

Einstein
IK ben bang dat er niets anders opzit om morgen te bellen en een portresset te vragen.

Einstein voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

bruno001
tahir schreef:
Hallo allemaal,

Ten eerst beste wensen allemaal.

Nu mijn probleem hoop dat iemand kan helpen....

Ik heb sinds 2 dagen internet en telfoon van Alice, alles aangesloten zoals het hoort en ja na 10 min. had ik verbinding.

Het probleem is dat ik bijna niet op internet kan, openen van een pagina zoals, google... duurt minuten... en dan ook gaat het nooit eerste keer open.

ik kan wel gewoon verbinding maken met de copperjet 1616. dat is allemaal geen probleem.

op de copperjet blijft de ledje ADSL soms even continu aan en dat weer uit en dat gaat het weer knipperen. ik heb het aangesloten met splitter zonder splitter... kort bij ISRA punt. het mag allemaal niet baten.

op internet heb ik gelezen dat als de ADSL ledje knippert dat het betekent dat de modem aan het synchroniseren is.

maar dat blijft aan de gang.

wie heeft heer ervaring mee of wat doe ik fout...

wordt nu een beetje pissig . kan morgen pas Alice bellen.

groeten,

Tahir

De laatste dagen schijnt er weer iets niet lekker te gaan kijk hier eens:
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!

tahir
Hallo,

Bedankt voor de antwoord, idd ik had die link ook gelezen maar dat schijnt niet bij mij het probleem te zijn.

Ik heb vandaag kontakt gehad met Alice. Die mevrouw willde met mij de aansluitingen "effe" doorlopen, ze kon wel zeggen dat de aansluiting niet stabiel was. wel kon zij mij vertellen dat ze een token kon maken en dat het dan tot 10 werkdagen kon duren voordat ik geholpen zou worden door de technische dient. Toen ben ik boos geworden en heb gevraagd, of ze het normaal vinden dat een nieuwe dienst op deze manier wordt opgeleverd. Daar kon die mevrouw geen antwoord op geven. Toen heb ik gezegd dat ik het wil opzeggen. Daar na kreeg ik iemand te spreken van opzeggingen, en dat was een man.. die kon mij vertellen dat het om een "klapperlijn"gaat en dat hij voor mij binnen 3 dagen dus voor maandag zou laten verhelpen door technische dienst.

Kennelijk als je boos wordt dat het dan wel iemand aan de lijn komt die je ineens wel begrijpt en ook bereid is om te helpen.

Dus nu wachten tot maandag. Ik ga ze wel een mail sturen met de kosten die ik nu al gemaakt hebt om die alvast te verrekenen met mijn eerste nota.

Dit vind ik te gek voor woorden......... De eerste keer dat het weer gebeurt ben ik weg bij ze.

STELLETJE IDIOTEN... ZIJN HET.

Rossi
tahir schreef:
Hallo,

Bedankt voor de antwoord, idd ik had die link ook gelezen maar dat schijnt niet bij mij het probleem te zijn.

Ik heb vandaag kontakt gehad met Alice. Die mevrouw willde met mij de aansluitingen "effe" doorlopen, ze kon wel zeggen dat de aansluiting niet stabiel was. wel kon zij mij vertellen dat ze een token kon maken en dat het dan tot 10 werkdagen kon duren voordat ik geholpen zou worden door de technische dient. Toen ben ik boos geworden en heb gevraagd, of ze het normaal vinden dat een nieuwe dienst op deze manier wordt opgeleverd. Daar kon die mevrouw geen antwoord op geven. Toen heb ik gezegd dat ik het wil opzeggen. Daar na kreeg ik iemand te spreken van opzeggingen, en dat was een man.. die kon mij vertellen dat het om een "klapperlijn"gaat en dat hij voor mij binnen 3 dagen dus voor maandag zou laten verhelpen door technische dienst.

Kennelijk als je boos wordt dat het dan wel iemand aan de lijn komt die je ineens wel begrijpt en ook bereid is om te helpen.

Dus nu wachten tot maandag. Ik ga ze wel een mail sturen met de kosten die ik nu al gemaakt hebt om die alvast te verrekenen met mijn eerste nota.

Dit vind ik te gek voor woorden......... De eerste keer dat het weer gebeurt ben ik weg bij ze.

STELLETJE IDIOTEN... ZIJN HET.

Het verschil tussen de 10 en 3 dagen is het nieuwe systeem maar die zit nog in de proeftijd dus niet iedereen heeft uitleg gehad over dit nieuwe programma.
Het ligt er dus niet aan of je boos bent geworden of niet.
Insider

tahir
Thanks voor de info "Insider"

Dat is de info waar we wel wat aan hebben.... had ik dit geweten dan had ik weer net iets anders gesproken met die mensen.

Maar goed afwachten.... maar .

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw verbinding, ADSL lampje blijft knipperen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief