obey-robots.txt
22 November 2017, 19:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing Centrum Groningen

Jackdaw
Op dit moment geen internet meer in het centrum van Groningen. Zojuist gebeld met Alice en zij gaven aan dat er een storing is en dat er aan gewerkt wordt. Ze kon echter helaas niet vertellen wanneer de storing opgelost zou zijn.

Kenmerken van de storing: Wel linesync, geen IP adres in het CopperJet modem. Blijft hangen op "Attempting to connect".

Yes
Jackdaw schreef:
Op dit moment geen internet meer in het centrum van Groningen. Zojuist gebeld met Alice en zij gaven aan dat er een storing is en dat er aan gewerkt wordt. Ze kon echter helaas niet vertellen wanneer de storing opgelost zou zijn.

Kenmerken van de storing: Wel linesync, geen IP adres in het CopperJet modem. Blijft hangen op "Attempting to connect".

Heb je eerder wel gewoon een werkende verbinding gehad?
Hier in de provincie Groningen op dit momnet (nog) geen problemen met internet & telefoon.

Ik wist overigens niet dat Alice nu ook op zaterdagavond bereikbaar is. Dat is in ieder geval goed te weten Wink

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Jackdaw
Ja hoor, verbinding werkte prima tot vanavond. In stad Groningen ligt denk ik een centrale plat.

Alice is op zaterdagavond ook tot 22.00 open, en dit verbaasde mij ook Smile.

DenSnaak
Ik kan nog steeds niet internetten. Groningen Stad (helpman).

Heeft iemand enig idee wanneer de storing verholpen is?

Snaak

bladebla
Nee, alleen dat ook Paddepoel mee wacht. Frown

DenSnaak
Hmmm njah gedeelde smart is halve smart....

Heeft toch wel nadelen he, zo'n prijsvechter abbootje.

Densnaak

Jackdaw
Ah, gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was hier. Maar hier werkt het helaas nog steeds niet. Vraag me af of het vandaag überhaupt nog wel gaat werken Sad.

lennartvl
Ook niks hier, groningen centrum (ebbingestraat). Via m'n mobiel op internet dan maar. Blij om te horen dat t niet wéér ons abonnement is dat problemen veroorzaakt Pfft Dit lossen ze hopelijk wat sneller op!

Jackdaw
Ik gok dat ebbingestraat en kijk in 't jat op dezelfde centrale zitten Pfft. @lennartvl: ik gok dus dat als die van mij het weer doet, die van jou het ook weer moet doen en vice versa.

DenSnaak
Ik gok en hoop dat het in 1x weer doet in groningen bij iedereen. Vraag me wel af of ze uberhaupt wel bezig zijn om de storing op te lossen op zondag.

Ik heb trouwens ook geen verbinding meer met mijn telefoon verbinding van Alice.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Centrum Groningen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief