obey-robots.txt
17 Oktober 2017, 13:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

aanmeldingen januari 2009 krijgen sitecom wireless router

aetor
Ik zie op de site van Alice dat nieuwe klanten een SITECOM WIRELESS PURE-E ROUTER 300N W / USB ADAPTERIN krijgen. (naast de copperjet 1616)

Nu heb ik me in december aangemeld, en ga ik per 2 februari 2009 over naar Alice.

en wat denk je...... Sad helaas kom ik niet in aanmerking voor deze aanbieding omdat ik me te vroeg heb aangemeld! Frown

Jammer dat Alice zich niet klantvriendelijker opstelt naar nieuwe klanten..
(ben overgestapt ivm opzegtermijn van 1 maand huidige provider, en met de kerstpost ertussen!)

Moet ik ze nu nomineren voor de KOUDE DOUCHE?Grin

hebben meer mensen hier mee te maken? graag een reactie.....

MarkBM
Als ze het wel hadden gedaan was het natuurlijk heel mooi geweest, maar ze hebben al het recht het niet te doen.

Het is een aanbieding die ze nu hebben, jij bent eerder op aanbod van hun ingegaan toen ze het nog niet aanboden en hiermee akkoord gegaan.

Zie het als een aanbieding bij de buurtsuper. Zaterdag haal ik een kratje bier voor de volle mep. Krijg ik maandag de folder dat het in de aanbieding is, dan ga ik ook niet terug om mijn 'teveel' betaalde terug te halen.

Koude douche lijkt me niet op zijn plaats!

oxb
Zag dat een vorige aanbieding een living colors lamp van philips was,kom je darvoor niet in aanmerking?.

aetor
MarkBM schreef:
Als ze het wel hadden gedaan was het natuurlijk heel mooi geweest, maar ze hebben al het recht het niet te doen.

Het is een aanbieding die ze nu hebben, jij bent eerder op aanbod van hun ingegaan toen ze het nog niet aanboden en hiermee akkoord gegaan.

Zie het als een aanbieding bij de buurtsuper. Zaterdag haal ik een kratje bier voor de volle mep. Krijg ik maandag de folder dat het in de aanbieding is, dan ga ik ook niet terug om mijn 'teveel' betaalde terug te halen.

MarkBM, werk je soms bij alice? ik kreeg namelijk exact hetzelfde voorbeeld van de helpdesk!

maar je maakt een fout, als ik bier haal dan drink ik dat ook meteen op (dat kan namelijk) niet pas per 2 feb. want dan krijg ik pas ADSL

mijn antwoord naar de helpdesk was" dan zeg ik het op en vraag ik opnieuw aan". "dat duurt 3 weken" zeggen ze dan. Vreemd, dus als ik nu aanvraag, kom ik er zo wie zo niet voor in aanmerking? nee zo werkt het nu ook weer niet was het antwoord....

ander voorbeeld:
ik heb eens op vrijdag schoenen gekocht voor 180 euro. Nog gevraagd of ze in de uitverkoop kwamen. NEE werd mij gezegd.
de dinsdag daarna waren ze opeens 130 euro( stond in week krantje). ik terug, en idd, geen geld retour. want ze wisten het toen nog niet.
maar om in het weekkrantje te adverteren moet de informatie donderdags daarvoor binnen zijn. Dat was geen geldige reden.
Toen heb ik de schoenen op basis van de Colportage wet terug gedaan (binnen 8 dagen ma je nog van je koop afzien!) en direct de schoenen weer gekocht voor 130 euro.
de filiaal houder werd rood Angry van woede, maar kon hier niets tegen doen!.

dus....... Ik wacht het antwoord, op mijn mail die ik alsnog heb gestuurd, nog even af...... want ik ga ervan uit dat ze wel klantvriendelijk zijn! Smile

koude douche is idd wel een beetje teveel negatief, maa 'k zou er wel van balen!

(oja die regenbooglamp mag mij gestolen worden, die wil ik niet eens)

Rossi
Weet je hoeveel mensen dezelfde vraag stellen als jij?
Insider

2009
Haha ik was die philips lamp nét misgelopen, iedereen lachuh toen. Echt slecht dit maar ik nu zit ik te lachen, dus bedankt Grin

Maarree ff serieus; iedereen die draadloos gaat heeft toch al zo'n ding? Maar weinig mensen zullen er echt wat aan hebben hoor, en eerlijk voor de snelheid is een kabeltje vaak het beste, zeker als het gewoon om een pc gaat en niet een laptop oid. En hey het is nog veiliger ook voor de paranoia onder ons Grin

Ok ok het is beter dan niks (DUUH), en je kan geen acties genoeg hebben, maar persoonlijk zou ik er liever wat anders bij zien Smile

Pfft
Gewijzigd door 2009 op 07 januari 2009, 20:30

MarkBM
aetor schreef:
MarkBM schreef:

MarkBM, werk je soms bij alice? ik kreeg namelijk exact hetzelfde voorbeeld van de helpdesk!

Hahaha, nee, wel bij een andere provider, dus krijgen ook wel eens met zulke zaken te maken. Maar het feit blijft, je bent ingegaan op een aanbod van een aantal weken geleden, daar heb je je handtekening onder gezet. Theoretisch gezien hoeven ze je absoluut niet tegemoet te komen.

Ik hoop natuurlijk van harte dat het je lukt en vind de actie van die schoenen helemaal super!!

Succes,
Mark

oxb
Ik had zo`n grapje bij de praxis, wij wilden een nieuwe woonkamerdeur en bij de praxis waren ze in de aanbieding 30% korting ofzo.
Uiteraard net niet de deur die ik wilde in de aanbieding Frown maar goed dan toch maar meer betalen en de deur die ik wilde.
deur besteld een week levertijd.
Binnen drie dagen %$^# de deur die ik besteld had in de aanbieding??
Gebeld met praxis want ik voelde mij genaai.. , na veel gezanik toch die korting gekregen (tenminste toezegging telefonisch).

Hup naar de praxis deur halen: nee meneer dat geldt niet voor u, waarop ik zeg wat kost het mij om te annuleren?
antwoord 10% van de aankoopwaarde meneer.
Ok dan annuleer ik hem nu ik geef u die 10% ik draai een rondje om mijn as en koop die deur met 30% korting Grin (tot groot genoegen van de man die naast mij stond).
Lang verhaal kort heb gewoon die 30% gekregen geen 10% betaald want het is van de zotte dat je iets wat nog niet geleverd is in de korting ziet en dat niet zou krijgen.

Beetje off-topic maja

P.S Lamp nemen op marktplaats trappen en ruilen tegen routert of verpatsen?
Gewijzigd door oxb op 09 januari 2009, 19:42

Supremo
Hallo,

Ik wil zo dadelijk of morgen een Alice Comfort abonnement bestellen. Ik heb nu nog een abonnement lopen bij Telfort(einde contracttermijn 16-02-2009). Ik heb thuis nog een Linksys Wag200g modem/router. Mijn vraag is krijg ik naast de sitecom router + usb adapter nog een copperjet modem? Ik zie dit nergens staan op de website, kan iemand dit bevestigen. Een 2de vraag kan ik mijn linksys wag200g modem/router als accespoint gebruiken nadat ik de sitecom heb aangesloten? Een 3de vraag is moet ik mijn abonnement bij Telfort zelf opzeggen of regelt Alice dat voor mij, want mijn abonnement loopt nog een maand

Alvast bedankt
Gewijzigd door Supremo op 09 januari 2009, 20:21

aetor
Supremo, Ja je krijgt er een copperjet 1612 bij! (telefonisch bevestigd door Alice!

en op het bovenstaande terug te komen, NEE ik krijg mijn router NIET van Alice.

JAMMER dan, koop ik er maar een. (bedraad heb ik ook nodig, maar met 2 pda's en 2 laptops, is draadloos wel zo handig)

mzzl

TOPIC MAG DICHT! Wink

Bij deze ingewilligd Wink
Gewijzigd door BMP op 10 januari 2009, 10:54

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanmeldingen januari 2009 krijgen sitecom wireless router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief