obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 20:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

ISRA punt 2 aansluitingen welke gebruiken?

oxb
Hallo even een vraagje isra punt tweede van links op plaatje heeft twee aansluitingen, kan ik ervan uitgaan dat op de ene rood/blauw en op de andere oranje/wit geleverd word?
Het is namelijk zo dat ik gaan adsl binnenkrijg op de bestaande kpn lijn en voordat ik het doosje openmaak en daarmee het zegel mol, wil ik weten of het bij dit isra zo is dat de 2 aansluitingen op deze manier gescheiden zijn.
Of dat ik toch het kastje open moet maken om verder te komen?
Bvd Oscar.
stekkerdoos
Gewijzigd door oxb op 06 januari 2009, 18:21

Rossi
oxb schreef:
voordat ik het doosje openmaak en daarmee het zegel mol

Als hij verzegeld is zou ik er vanaf blijven.
Insider

bruno001
Hi Oscar,
Als je nog een werkende KPN lijn hebt, kijk dan of op beide aansluitingen de telefoon werkt, zo ja is het een dubbele aansluiting voor een telefoon en eventueel een tweede RJ11 voor bijvoorbeeld fax. dan zijn de aansluitingen identiek.

neem een kabel met een RJ11 en plug in op een van de twee, verbind de binnenste twee draden met een varkenssnuit en sliuit daar je modem op aan, geen signaal, dan de buitenste twee draden en weer op je modem.
je kunt ook de Allice stekker gebruiken en op de twee pennen tegenover elkaar even de draadjes aansluiten met een klemmetje, is alleen voor testen goed, voor permanent moet je wel een WCD of een RJ11 stopkontaktje monteren, haal je zo bij de bouwmarkt.
Denk erom dat de copperjet even nodig heeft voor verbinding en sync, dus niet gelijk de moed opgeven.

Werkt dat ook niet rest alleen de optie van monteur.

oxb
Ok Bruno bedankt voor de info.
Ik heb gekeken of de telefoon ook op de andere aansluiting werkt maar helaas.
Alice gebeld en ik word binnen 10 dagen gebeld.
Afw88 maar.

Nogmaals bedanktSmile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ISRA punt 2 aansluitingen welke gebruiken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Welke telefoons werken wel, en welke niet in combinatie met Alice Frequently Asked Questions 45 08 september 2010, 10:43
klapperlijn+isra-punt? Storing 5 28 augustus 2010, 17:32
Geen ISRA-Punt bekend op dit adres? SuperSnel StudentenADSL 3 09 april 2010, 08:59
Welke nummers zijn vaste nummers? Frequently Asked Questions 4 20 maart 2010, 21:26
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief