obey-robots.txt
21 September 2017, 07:12
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

modem kapot

Herman
Sinds vandaag geen telefoon en internet meer.
Alice vanmorgen gebeld, ja uw modem is down, het bekende verhaal even de stekker eruit en erin, nou ja mooi niet dus.
Ook het adsl lampje brande niet, dus weer gebeld vanmiddag, hele vriendelijke dame, niks mis mee, heeft een ticket aangemaakt voor de tweede lijn, want zij wist het ook niet.
Ik zei dat het modem waarschijnlijk kapot was, maar ze zouden het uitzoeken.
Ik zeg hoe lang duurt dat, nou rekent u maar op ongeveer 10 werkdagen.
?????. Nou ik zeg belt u mij terug van hoe en wat, ja geeft u mij maar een 06 nummer, ja ik zeg daar bel ik nu ook mee, dat kan ja niet anders, dus u kunt mijn nummer toch wel zien, nee dus.
Ik heb het nummer maar opgegeven, maar ik was er niet gerust op, dus bij een kennis het modem van Alice geleend en ja hoor, doet het prima.
Dus ik zal morgen weer bellen en vragen om een nieuw modem.
Zijn er meer mensen waarbij het modem stuk gegaan is en hebben die ook een nieuwe gekregen?
Verder geen klagen, maar ja, als je zelf niet verder kijkt kun je dus 10 dagen wachten en dat is mij te lang.

Yes
Yep, ook ik heb een tweede modem gekregen na veel problemen met de eerste.
De problemen met mijn eerste brakke modem kon ik wel steeds voor een tijdje fixen.

Zie onderstaande topic link:

http://alice.gebr...rowstart=0

En hieronder de link naar het tooltje waarmee je modem kan resetten:
http://alice.gebr...p?cat_id=3
Gewijzigd door Yes op 08 januari 2009, 22:01

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Moonwalker1982
Wat moet ik precies met die TPR file doen?

Yes
Moonwalker1982 schreef:
Wat moet ik precies met die TPR file doen?

Zou je iets meer informatie willen posten (wat probeer je te doen, over welke TPR file heb je het) ?
Ik neem aan dat je de TPR file bedoeld die ook in bovenstaande originele thread wordt genoemd?

Een TPR (.tpr) file bevat de configuratie instellingen van je modem. Middels de webpagina van de CopperJet kun je dit bestand inlezen. (inloggen als admin op je modem, Middels de optie System/Update kun je de TPR file selecteren en door je modem laten inlezen).

Als het je er om gaat je modem volledig te reflashen (mét de Alice instellingen) dan kun je wellicht het handigste de tool gebruiken die je via onderstaande link kunt vinden:

http://alice.gebr...p?cat_id=3

Het admin wachtwoord wordt ná het flashen dan wel gewijzigd in admin

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Herman
Vanmorgen een nieuw modem van Alice gekregen,dat is zeer snel en is alles werkt weer prima.
Dus het kan best wel goed gaan en de helpdesk was ook prima te bereiken.

opgelicht door alice
wat nu eindelijk lijkt te werken!.
ik heb het adres van alice.
ik heb gemaild dat ik naar alice toe kom,en de tent en personeel daar flink kort te slaan.
en wat denk je?
HET WERKT?
ALICE HEEFT EEN HERSENCEL

Alex
Herman schreef:
Vanmorgen een nieuw modem van Alice gekregen,dat is zeer snel en is alles werkt weer prima.
Dus het kan best wel goed gaan en de helpdesk was ook prima te bereiken.

Dan kan het onderwerp op slot!

@opgelicht door alice. Ik wil je graag herinneren aan de disclaimer en de gebruikers voorwaarden die je geaccepteerd hebt!

Je mag in een eigen onderwerp in nette bewoordingen vertellen wat er mis is gegaan. Overal je ongenoegen spuien in verschillende onderwerpen mag niet. Het is een forum om elkaar te helpen. Als jij wilt helpen door mede gebruikers te waarschuwen voor Alice dan is dat prima maar in een eigen onderwerp.

link disclaimer
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem kapot', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
zomaar modem reset. Storing 3 21 december 2011, 10:02
Ellende om retourgestuurde modem Klacht over Alice 22 19 april 2011, 13:24
Pilmo cq voorheen Pilmo en voip modem. Eigen netwerk 2 04 februari 2011, 17:22
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief