obey-robots.txt
17 December 2017, 03:20
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Feit: ALICE BELT NOOOIT TERUG

simonweijman
Beste mensen,

Als een medewerker van de klantenservice zegt dat je word teruggebeld, geloof dit niet, want DAT DOEN ZE NIET!!!!!!

oxb
Net verstuurd namens mijn buurman. (ikzelf heb geen probs met Alice hij is het zat)

Geachte Mevrouw/meneer

Op 24 December 2008 zou er een internetverbinding aangesloten moeten zijn op de xxxxxx te Almere.
De verbinding werkt tot op heden nog steeds niet!
Op Vrijdag 2 Januari 2009 telefonisch contact gehad met klantenservice, waar mij verteld werd dat er iets mis zou zijn met de lijn en dat het doorgestuurd zou worden naar de technische dienst.

Vandaag (20 minuten geleden) weer contact gelegd met de klantenservice met de vraag hoe het er voor staat?
waarop mij werd verteld dat de technische dienst er mee bezig is.

Na een beetje internetten op diverse internetfora blijkt dat dit antwoord nogal vaak gegeven wordt als de klantenservice er niets mee kan!
Ik begin dus nu een beetje vraagtekens te zetten of er daadwerkelijk iets wordt ondernomen.

Mijn grootste angst is dat Alice mijn telefoonnummer gaat porteren waardoor ik dan ook nog eens zonder telefoon zit.
Als ik zo op internet surf blijkt dat er meer mensen zijn die lange tot zeer lange tijd zonder internet of telefonie zitten.
Hier heb ik dus geen zin in!

Ik verwacht volgende week vrijdag (23 Januari) te kunnen bellen en internetten via alice, dan is er bijna een volle maand verstreken!
Zoniet zal ik na deze datum direct opzeggen want dan ga ik terug naar mijn oude provider KPN die wel verbinding weet te leggen!

Geen loos dreigement.

Update

Bedankt voor uw e-mail. Uw vraag betreft het probleem met uw verbinding.

De technische dienst heeft aangegeven dat de KPN de werkzaamheden heeft voltooid. U zult worden teruggebeld met de resolutie, maar u kunt hier ook zelf over terugbellen. Helaas is het niet mogelijk om dit via de mail af te handelen. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 0900-1560 (ma t/m vrij: 08.00 - 22.00 uur, za: 09.00 - 22.00 uur, 15 eurocent per minuut) of op http://www.alice.nl.
Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Alice team

Jaja en maar weer w88

EINDELIJK opgelost inet en telefoon actief precies een maand verder.
Gewijzigd door oxb op 30 januari 2009, 19:59

1984
Volledig mee eens!!

ik heb de zelfde ervaring...

Nu al voor de 3e keer in 4 maanden sinds 3 weken zonder internet (Glasvezel in Amsterdam) en na 1000 telefoontjes met de Alice-helpdesk ligt het probleem nu ter analyse bij de '2e lijn' en die 'zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen'...Ik wacht nu al 3 weken en ik ben nog steeds niet gebeld en nog steeds geen internet. En als ik naar de Alice-helpdesk bel krijg ik alleen te horen dat zij niets kunnen betekenen aangezien de casus nu bij de '2e lijn' ligt...

Doodziek word ik er van...echt schandalig slechte service en dienstverlening...

Heb een limiet van 4 weken gesteld, als het dus over een week niet refixed is dan wil ik NOOIT meer iets met Alice te maken hebben...

Iemand soortgelijke ervaringen of misschien tips?

exciter
Klopt!! Ze bellen nooit terug. Want anders verdienen die slangen niet aan je. Ook aan hun storingen moet worden verdiend. Begin toch te denken dat die Eneco medewerker gelijk krijgt. Eens in de zoveel tijd doen die bedrijven een soort storing generen. Dan gaan de klanten bellen naar de helpdesk en verdienen ze weer per minuut.

Reken maar uit!!

Edit MisterSenseo : Antwoord geven in bold is nergens voor nodig,je ongenoegen uiten is prima,maar blijf op je taalgebruik letten.
Gewijzigd door MisterSenseo op 13 juli 2010, 17:25

mailpim
exciter schreef:
Klopt!! Ze bellen nooit terug. Want anders verdienen die slangen niet aan je. Ook aan hun storingen moet worden verdiend. Begin toch te denken dat die Eneco medewerker gelijk krijgt. Eens in de zoveel tijd doen die bedrijven een soort storing generen. Dan gaan de klanten bellen naar de helpdesk en verdienen ze weer per minuut.

Reken maar uit!!

Edit MisterSenseo : Antwoord geven in bold is nergens voor nodig,je ongenoegen uiten is prima,maar blijf op je taalgebruik letten.

Precies. Maar toch ben ik het niet met je eens. Alice belt dagelijks meer uit dan dat er binnenkomt. Neem dit maar van mij aan...!

Redje
heb 2x een mail gestuurd met gemekker over de verbinding en verzoek tot nieuwe modem (GESMOLTEN!)

Ze hebben bij 2x vrij spoedig teruggebeld.. dus eerlijk is eerlijk.
Alleen kregen ze mijn voicemail en ingesproken dat ik ze weer moet terugbellen.

Stuur me gewoon een nieuwe modem.... maar ok.. ze bellen wel netjes.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Feit: ALICE BELT NOOOIT TERUG', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief