obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 04:22
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

weg vallen adsl verbinding

Hermann
Hallo,
sinds 14 dagen aangesloten bij alice,echter in loggen in delounge
is niet mogelijk,regelmatig is er geen verinding internet en telefoon werken dan ook regelmatig niet alice is tel en via mail onbereikbaar
mischien moeten wij het spul maar terug sturen en een andere provider zoeken,
gr Hermann

Branwacht
ja misschien....

Ik heb alice nu een kleine week online staan en na wat kleine problemen loopt het nu als een trein

pindah007
Volgens mij heeft een oen zitten slapen bij Alice. Bij invoeren van mijn gebruikersnaam met één PUNT ertussen kararktersSmileSmileSmile hebben zij een foutje gemaakt. TWEE PUNTEN dus en ik kan inloggen!!
Probeer het eens of kijk nog een keer in de brief (?) die je van hen hebt gekregen of jouw gegevens goed overgenomen zijn.

calsamd
ik heb ook de hele dag door dat mijn internet verbinding eruit floept, dat gebeurt gemiddeld zo een keer of 5 6 7 als het niet meer is per dagFrown..word er een beetje mismoedig van maar heb zoiets van iedere nieuwe provider heeft zogenoemde "kinderziektes "hoop alleen wel dat ze het binnenkort verholpen hebben , want in eerste instantie toen alice opgeleverd werd was er niets aan de hand en dit is sinds afgelopen zaterdag zoFrown

edit: als ik mijn ethernet kabel eruit haal , dan blijft ie het gewoon doen dus kan ik wel gewoon bellen als ik dan mijn ethernet kabel
weer bij in het modem doe dan duurt het een poosje en valt ie weer weg Shock , weet iemand of ik het modem iets kan/moet veranderen om dit op te lossen???

Inmiddels werkt mijn adsl en telefonie helemaal naar behoren , heb de splitter en die a/b stekker ertussenuit gehaald en het werkt erg goed ben helemaal tevreden daarover nu alleen mijn rekening in de lounge nog die kan ik niet inzien... dus hier is het goed gekomen hoop bij anderen ook
Gewijzigd door calsamd op 25 oktober 2007, 11:39

poxie
Ik heb sinds donderdag Alice..administratief gezien dan. Heel donderdag een knipperlichtverbinding, 1 minuut linesync, dan weer 10 minuten niks.
Gisteravond leek het weg te zijn, maar vanochtend was het weer raak. Ik heb mijn telefoon maar op de splitter gezet zodat ik (nu) nog via kpn kan bellen maar als de lijn wordt geporteerd heb ik niks meer.

Ook nog gebeld naar helpdesk maar dat moesten ze doorzetten naar de 2e lijns die niet aanwezig waren vandaag dus dat wordt maandag.

Ik ben benieuwd. Tot nu toe ben ik al bijna even duur uit als mijn dure ex-xs4all , met die 25 c/pm helpdesk

catman
Dat vaak wegvallen van de verbindig heb ik ook gehad, maar het lijkt door de 2e lijns van Alice verholpen te zijn. Ze hebben hiervoor mijn snelheid iets lager gezet. Sindsdien alles 100% stabiel.
Internet verbinding OK
Alice Lounge OK
Telefoon OK
Nummerherkenning OK

Het heeft even (ongeveer 2 uur in totaal) geduurd voordat ik iemand aan de telefoon kreeg, Het kost dus behoorlijk wat aan telefoonkosten. Maar als je pech heb moet je kennelijk die investering eerst doen. Gelukkig zijn er ook mensen waar het meteen werkt. Frown

Hermann
gisteren 27-10 viel delijn geruime tijd weer weg tussen 20.00h en 2200h
wat word er bedoeld met die tweede lijn.
gr hermann

poxie
de 2e lijn zijn de mensen die er iets vanaf weten. Die kunnen dan de echte techneuten van bbned een mailtje sturen dat zij er niks meer van snappen en DAN wordt er eindelijk aan je probleem gewerkt Cool

de mense die je als eerst aan de lijn komen kunnen net zo goed kassieres van de albert hein zijn. Althans ik heb er al een paar aan de lijn gehad bij alice Sad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weg vallen adsl verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief