obey-robots.txt
21 Juli 2017, 04:48
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wel DSL signaal maar geen IP adres!!

promaster
Goedenmorgen,

Bij mij nu ook wat ik bij anderen al gelezen heb....

Twee weken geleden mijn modem ontvangen voor Alice Comfort, een Copperjet 1616-2P.
Alles aangesloten volgens bijgevoegd handleiding en alleen het powerlampje en ethernet gingen branden, op zich normaal want dit was nog voor de opleverdatum en
Alice zou ervoor zorgen dat de (KPN) verbinding gelegd zou worden.
Afgelopen maandag ging inderdaad ook het DSL lampje branden en dus nog steeds een goed gevoel.

Afgelopen woensdag de opleverdag (ergens tussen 8:00 en 20:00 uur)
Om 20.00 uur nog geen verbinding en dus gelijk gaan bellen.
Er werd mij gezegd dat er ergens iets nog niet goed was en er werd een ticket aangemaakt, ik zou teruggebeld worden.
Donderdag avond nog steeds geen verbinding en dus wederom gebeld met Alice.
Er werd mij toen verteld dat er een ticket aangemaakt was en dat ze dan met 10 dagen responsetijd werken.
Ik vertelde het verhaal en vervolgens gaf de persoon aan dat ik mischien de aderparen van het israpunt moest omdraaien ???????? jaja
vervolgens zei hij er gelijk achteraan "ohnee ik zie het al, stap 6 is nog niet klaargemeld en dat is de KPN"
Vervolgens weer afgewacht en zaterdag (vandaag dus) nog steeds niks dus wederom gebeld.
Nu vertelde de klantenservice mij, omdat ik nog geen IP adres gehad heb dat het probleem bij BBNED ligt??????? was toch KPN??????
Het zou in een server liggen die een storing had betreffende het uitgeven van IP adressen en dat hij dit nu gelijk zou aanmelden bij de 3e partij die de technische dienst afhandeld.

En nu dus weer afwachten.

Hier een screenshot van wat mijn modem aangeeft.

promaster voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door promaster op 17 januari 2009, 11:11

jorero
promaster schreef:
Goedenmorgen,

Bij mij nu ook wat ik bij anderen al gelezen heb....

Twee weken geleden mijn modem ontvangen voor Alice Comfort, een Copperjet 1616-2P.
Alles aangesloten volgens bijgevoegd handleiding en alleen het powerlampje en ethernet gingen branden, op zich normaal want dit was nog voor de opleverdatum en
Alice zou ervoor zorgen dat de (KPN) verbinding gelegd zou worden.
Afgelopen maandag ging inderdaad ook het DSL lampje branden en dus nog steeds een goed gevoel.

Afgelopen woensdag de opleverdag (ergens tussen 8:00 en 20:00 uur)
Om 20.00 uur nog geen verbinding en dus gelijk gaan bellen.
Er werd mij gezegd dat er ergens iets nog niet goed was en er werd een ticket aangemaakt, ik zou teruggebeld worden.
Donderdag avond nog steeds geen verbinding en dus wederom gebeld met Alice.
Er werd mij toen verteld dat er een ticket aangemaakt was en dat ze dan met 10 dagen responsetijd werken.
Ik vertelde het verhaal en vervolgens gaf de persoon aan dat ik mischien de aderparen van het israpunt moest omdraaien ???????? jaja
vervolgens zei hij er gelijk achteraan "ohnee ik zie het al, stap 6 is nog niet klaargemeld en dat is de KPN"
Vervolgens weer afgewacht en zaterdag (vandaag dus) nog steeds niks dus wederom gebeld.
Nu vertelde de klantenservice mij, omdat ik nog geen IP adres gehad heb dat het probleem bij BBNED ligt??????? was toch KPN??????
Het zou in een server liggen die een storing had betreffende het uitgeven van IP adressen en dat hij dit nu gelijk zou aanmelden bij de 3e partij die de technische dienst afhandeld.

En nu dus weer afwachten.

Hier een screenshot van wat mijn modem aangeeft.

Lijkt wel een beetje op mijn verhaal.
08-01-2009 zou Alice opgeleverd worden.
Wel ADSL signaal, echter geen internet.
Even in de copperjet gekeken, en het inmiddels welbekende verhaal; attempting to connect.
Contact lopgenomen met de helpdesk op 09-01-2009. Men heeft daar een ticket aangemaakt.
OP 14-01-2009 nog steeds geen internet. Wederom gebeld met de helpdesk, men zou het ticket gaan updaten.
Inmiddels is het nu 19-01-2009, en je raadt het al, nog steeds attempting to connect.
Wederom de helpdesk gebeld, het probleem is nog niet opgelost. Het probleem wordt zo spoedig mogelijk verholpen!!!
Aan deze brave borst medegedeeld dat ik uiterlijk woensdag 21-01-2009 een werkende verbinding wil hebben. Zo niet dan neem ik de benen naar een andere provider. Tevens heb ik aangegeven dat ik het op prijs zou stellen wanneer er eens iemand van de 2e lijns storingszorg contact op zou nemen. Maar deze wens zal wel niet vervuld worden.
Ga nu maar ff een mail sturen waarin ik alice in gebreke stel. Beetje druk uitoefenen zal wel niet helpen, maar je weet maar nooit.
Als ik naar de ledenenquete kijk dan ben ik bang dat het voor mij snel einde oefening is!!!

Wolf
Dit is bij mij precies zo...

Ben blij dat ik nu iemand heb gevonden met precies hetzelfde verhaal - kunnen we op elkaars schouder uithuilen...

Jezus wat vervelend dit zeg... ik ben zelf ontzettend ziek en kom amper buiten ivm bepaalde allergien... dus ik heb bij Alice al meerdere malen aan de telefoon gehangen om dit uit te leggen maar krijg je medeleven van ze? nee! hulp? NEE ook niet! in feite gewoon niks...

Ik snap er serieus niets van!!! niets van hun en ook niets van hoe alles te werk gaat!!!

Strakjes dus een brief schrijven alvast om de verloren dagen te crediteren en als het niet snel gefixt wordt wat ik eigenlijk al voor t weekend zei - dan kunnen zij en BBned de TERING KRIJGEN!

Laten we elkaar op de hoogte houden!!!

jorero
Wolf schreef:
Dit is bij mij precies zo...

Ben blij dat ik nu iemand heb gevonden met precies hetzelfde verhaal - kunnen we op elkaars schouder uithuilen...

Jezus wat vervelend dit zeg... ik ben zelf ontzettend ziek en kom amper buiten ivm bepaalde allergien... dus ik heb bij Alice al meerdere malen aan de telefoon gehangen om dit uit te leggen maar krijg je medeleven van ze? nee! hulp? NEE ook niet! in feite gewoon niks...

Ik snap er serieus niets van!!! niets van hun en ook niets van hoe alles te werk gaat!!!

Strakjes dus een brief schrijven alvast om de verloren dagen te crediteren en als het niet snel gefixt wordt wat ik eigenlijk al voor t weekend zei - dan kunnen zij en BBned de TERING KRIJGEN!

Laten we elkaar op de hoogte houden!!!

Hallo Wolf,

allereerst natuurlijk beterschap toegewenstSmile
Ben benieuw wie de veroorzaker van de problemen is.
In het verleden heb ik bij Demon ook internet via BBNEd gehad. Strakke verbinding, en nooit problemen.
Ik weet dat alice een dochter is van BBNed. Ik kan me echter niet voorstellen dat de kwaliteit van de lijn in korte tijd zo slecht is geworden.
Ik zit ook nog eens redelijk dicht bij de centrale, dus dat kan het probleem niet zijn.
Ik ga proberen je op de hoogte te houden.

Wolf
Bedankt Jorero...

Ik en de persoon hierboven mij hebben volgens mij nog nooit internet gehad... ik woon nu net op mezelf en heb me aangemeld nog voor oud en nieuw (kerst) en kreeg eerst een belofte van 7 januari internet dat werd uiteindelijk 15 januari internet... maar ik heb nog ALTIJD NIETS!!!

Mijn modem kan net zoals de andere persoon in dit onderwerp niet connecten met een geldig WAN ip...

Dat moet worden verstrekt via Alice of BBned...

Ik klaag ook niet over BBned en ik neem aan dat als de verbinding er eenmaal is dat ik wel stop met klagen maar het duurt mij nu gewoon te lang...

Bedankt voor je beterschaps wens en je reply - het is gewoon frustrerend dat als je afhankelijk bent van iets in je leven je dat zo snel mogelijk wilt hebben... ik kom om in de stress - achterstallig werk - en frustraties... als ik dit had geweten dat het zo ontzettend klote was dan was ik nooit naar Alice gegaan!!!

mvg,

=== EDIT === Jorero ik zie nu pas dat jij bijna tegelijk met mij had gereplyd hahaha vandaar dat mijn replys nu niet zo vloeiend liepen omdat ik eigenlijk op de originele poster van dit onderwerp reageerde maar ik lees dat jij t zelfde hebt... we moeten ons even goed hier op orde houden... ik ga ook nog stappen ondernemen - dus als we met zn 3en elkaar op de hoogte houden kunnen we elkaar ook helpen!

===EDIT=== Net even gebeld naar BBned - die wilt niets loslaten qua storing - dus weer superkwaad alice gebeld en die houden stug vol dat het aan BBned ligt... het gaat serieus nergens over... de medewerker die ik aan de telefoon had was het met me eens dat t beter zou zijn om over te stappen hahahahahaha ik wacht nog een dag of 2 en anders ga ik inderdaad pleite!!!

zul je zien - ben ik net overgestapt kan ik weeeeeer 3 weken of langer gaan wachten... en dan hebben jullie net op de dag dat ik overstap eindelijk internet hahahahaha

Tiefus Alice!
Gewijzigd door Wolf op 19 januari 2009, 12:59

promaster
Zojuist met Alice weer gebeld en ditmaal een dame aan de telefoon.

je raad het al, "meneer er is een ticket aangemaakt dus dit wordt binnen 10 dagen opgelost"

Nou niet dus.... een bestaande klant met een dode verbinding allaa maar een nieuwe klant zo behandelen!!!

Ik heb wederom aangegeven dat ik nog niet eens teruggebeld ben en dat ik dus morgen internet wil hebben.

Nou morgen is dus hun laatste kans.

Wolf
yo Pro... ja het is niet normaal - hoe slim zijn die faggets Grin ze blijven maar zeggen elke keer als je belt of voorbij die 10 dagen opmerking bent ... sorry maar het kan weeeeer van 1 tot 10 WERKdagen duren...

Morgen ben ik pleite als ik het dan nog niet heb!

Ik ga wel naar Telfort of Online ofzo... BBned en Alice bedankt heh Wink

promaster
Wordt nog leuk dan, mischien dat we de consumentenbond moeten inschakelen.

Wolf
promaster schreef:
Wordt nog leuk dan, mischien dat we de consumentenbond moeten inschakelen.

Lijkt me een goed plan maat! Wij staan denk ik wel achter elkaar of niet dan?

Bovendien hoorde ik van een oude vriend van me dat ze bij knelpunt / kassa of ander televisie programma nog iets over Alice zouden maken... aangezien 3 kwart van nederland gedupeerd is door Alice!

promaster
Vandaag wederom gebeld en nu krijg ik te horen dat de verbindingsproblemen bij BBNED liggen Sad

Morgen maar eens met BBNED gaan bellen!!!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel DSL signaal maar geen IP adres!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief