obey-robots.txt
18 December 2017, 21:22
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tevreden Alice gebruiker

simonron
Ik zie op dit forum veel zaken die niet goed gaan. Toen ik me in december aanmeldde was ik op de hoogte van de problemen die bij diverse nieuwe en bestaande aansluitingen van Alice optreden.

Ik hield mijn hart dan ook vast toen afgelopen dinsdag de aansluiting werd gerealiseerd.
Maar het viel 100% mee. In eerste instantie lukte het niet maar het probleem bleek door mijzelf te zijn veroorzaakt.
Ik moest namelijk een jacket plaatsen bij de onderbreking van de telefoonlijn bij het ISRA-punt, maar had dat niet goed gedaan. Toen ik een kroonsteentje gebruikte had ik meteen verbinding!

Dus hierbij een bericht van een zeer tevreden Alice Comfort gebruiker. Een snelle verbinding van ruim 14 MB/s en constante telefoonlijn. En dat voor 29,90!!

nee, ik heb geen aandelen Alice en ben geen medewerker Smile

elloco
Het is niet waar Grin

Dan zijn wij de enige die tevreden zijn , voor hoe lang het duurt Wink

Soms zit het mee en soms zit het tegen, het is net de ervaring die je hebt meegemaakt en hoe je wordt geholpen door de betreffende medewerker van de firma waar je problemen hebt, op dit moment hebben wij dus geen problemen,houden zo, zou ik zeggen. Grin

Frjentsjer
ben ook tevreden. En heb zelfs vrienden aangesloten op Alice......probleemloos! dus helemaal tevreden.

Yes
elloco schreef:
Het is niet waar Grin

Dan zijn wij de enige die tevreden zijn , voor hoe lang het duurt Wink

Volgens de poll op dit forum zijn er nog meer dan 300 personen het met jullie eens Wink

Ik weet niet meer hoe ik toen heb gestemd (is ook al enige tijd geleden)
Gewijzigd door Yes op 18 januari 2009, 18:27

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

deepdown
Ach, er gebeuren zo af en toe van die dingen. Wat doe je er aan? Laatst kwam ik iemand tegen die vertelde me dat een persoon een kras van voren naar achter op z'n auto had gemaakt. Dus ik zeg: "Op mijn auto zitten geen krassen".

Wolf
deepdown schreef:
Ach, er gebeuren zo af en toe van die dingen. Wat doe je er aan? Laatst kwam ik iemand tegen die vertelde me dat een persoon een kras van voren naar achter op z'n auto had gemaakt. Dus ik zeg: "Op mijn auto zitten geen krassen".

Goed voorbeeld maar niet heus!

Dat is zeldzaam wat jij daar zegt en als dat niet zo is dan zit je in een verotte buurt maat!

Dit wat hier gebeurt is met de media al meerdere malen besproken... en oooo tuurlijk zijn er wel WAT tevreden mensen... maar dat is niet alles...

3 kwart van NL zijn gedupeerd (qua Alice gebruikers) en hier kun je wat aan doen - dit is gewoon onzin...

Ze vullen de zakken en zitten onderuit gezakt maar te lachen om alle klachten die binnenstromen...

meanwhile : zit iedereen te wachten en bij BBned is het net zo - die lachen ook en ontkennen zelfs dat er storing/problemen zijn...

leugens moeten bestraft worden EN WAAR JE VOOR BETAALD BEHOORT ER GEWOON TE ZIJN!

PUNT!

Edit BMP:

@Wolf
Ook op het forum is het de bedoeling om het netjes te houden en niet in elk topic je ongenoegen neer te smijten
in je eigen topic kan je de frustratie kwijt, wel natuurlijk in een redelijk nette bewoording.

Alvast bedankt voor je medewerking.Smile
Gewijzigd door BMP op 20 januari 2009, 16:54

pieter-st
Ben ook een tevreden gebruiker, snelheid stabiel en een prima verbinding.

peppep
Beetje ironisch om mezelf te kwalificeren als tevreden gebruiker, maar het is maar net waar je de nadruk op legt.

Nu eea werkend is opgeleverd ben ik dik tevreden over de snelheid van internet en de kosten die ik hiervoor betaal.

Maar er is heel wat aan vooral gegaan, en daar ben ik absoluut niet tevreden over.
Een dienstverlener als Alice moet het niet alleen hebben dan de dienst die ze leveren, maar ook van de service er omheen.
De helpdesk kan en mag niks. Ze worden geinstrueerd begrip te tonen voor de frustraties van de (nieuwe) klanten, maar uiteindelijk is er nauwelijk intern capaciteit bij de technische dienst om al de problemen op te lossen en (zeer belangrijk) klanten hierover een terugkoppeling te geven. Dat terugbellen wordt beloofd (binnen 10 werkdagen), maar dat is in die drie maanden dat het bij mij geduurd heeft, uiteindelijk maar twee keer gebeurd. En ik heb om de dag zo'n beetje aan de telefoon gehangen.
En nu alles werkt, blijkt de facturatie en creditering van kosten ook weer een probleem. Ten minste als je geduld hebt en vertrouwen zal het wel goed komen. Geloof me, ook intern (de diverse helpdeskmedewerkers die ik inmiddels gesproken heb) is men er zich ter dege van bewust dat het allemaal niet de schoonheidsprijs verdient.

Wie herinnert zich nog de eerste dagen van InternetPLusBellen van KPN. Denk je dat een groot bedrijf eea wel goed georganiseerd zal hebben. Ook deze dienst van KPN was in het begin nog helemaal niet klaar om om de markt gebracht te worden. Te weinig capaciteit om aansluitproblemen op te lossen. Dit is bij andere providers eigenlijk niet anders. Triest maar waar. We moeten onze verwachtingen van dit soort nieuwe producten/organisaties flink naar beneden bijstellen.

That's all folks.

MisterSenseo
Ook hier een tevreden gebruiker.

In januari 2008 Alice Comfort genomen,de fout gemaakt door Alice op een andere naam te nemen als waar de KPN lijn op stond dus nummerportering ging niet gebeuren,helaas zonder verder bericht van Alice,we moesten er zelf achterkomen.
Wij dachten net als velen,wat een K*T bedrijf en hebben na een maand opgezegd.
Geprobeerd naar Telfort te gaan,maar wederom eigen fout,eerst opgezegd en toen een andere verbinding aangevraagd,verkeerde volgorde dus de ADSL-lijn werd geblokkeerd,geen Telfort.
6 weken zonder internet gezeten,opnieuw Alice aangevraagd,deze keer Easy,op de goeie naam,hihi
Deze verbinding werkte tegen de verwachting in 2 weken vóór de aansluitdatum!!!
Nu,9 maanden later,zeggen en schrijven 3 maal een kleine storing,2 maal een uur geen internet,1 maal een halve dag.
Snelheid ligt hier altijd gemiddeld op 2 Mb/sec,wat neer komt op 16,5-17,5 Mbit,vrijwel nooit minder.
Moet erbij vermelden dat we vrijwel naast de centrale wonen,deze staat letterlijk in de straat,dus wij hebben geen afstandproblemen.....
Service van Alice is meer dan slecht,maar zolang je ze niet nodig hebt,of je bent zelf erg handig is Alice een prima bedrijf.
Alleen wat ze nu per 1 januari geflikt hebben vind ik erg dom,ze berekenen 9,90 per maand door aan nieuwe klanten zonder KPN
Daarmee jagen ze potentiele klanten weg naar bijvoorbeeld Telfort of Online,jammer

Al met al,zolang dit voortduurt ben ik een tevreden Alice klant

MisterSenseo heeft gesproken,Uchhh

Gewijzigd door MisterSenseo op 21 januari 2009, 14:21
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

BMP
Moet erbij vermelden dat we vrijwel naast de centrale wonen

De straat gloeit rood/warm op tot aan de centrale, het is in de winter met sneeuw /ijs nooit glad bij koffieleut in de straat.

Grin Pfft Grin Grin Pfft Grin Grin Pfft Grin Grin Pfft Grin Grin Pfft Grin Grin Pfft Grin Grin Pfft Grin Grin Pfft Grin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tevreden Alice gebruiker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief