obey-robots.txt
17 December 2017, 22:27
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Welke actie had Alice in November 2008?

Daftman
Waar kan ik EXACT zien welke actie Alice in november 2008 had?

peppep
Hoi Draftman,

Dezelfde actie als in december:
http://alice.m8.mailplus.nl/genericservice/code/servlet/React?wpEncId=uX7ey4V6bA&wpMessageId=1099&userId=380171&command=viewPage&activityId=test&encId=%7bencId%7d

Daftman
Ik had namelijk toen een actie waarbij gezegd werd: Tijdens de maand november, als je direct bestelde, geen aansluit kosten oid. Dit was op de site van Alice zelf.

Dat kan ik niet terug vinden en mijn factuur dus ik wil eerst even goed nakijken. Ik heb toen ook gebeld met ze en toen vertelde een sympathieke medewerker dat het eerst aangegeven zou staan, later ook in een andere berichtgeving. En de medewerker zei dat het uiteindelijk op de factuur goed zou staan.

Resultaat: NOT. Een uitstekende factuur waarbij alles netjes is doorberekend naar mij...

Dus nu probeer ik eerst even alles na te zoeken. En dan te kijken waar het mis is gegaan en wat ik er aan kan doen.

redlek
Wilde vandaag alice bestellen voor mijn zoon echter blijkt dat bij alice internet alleen ( zonder KPN aansluiting) nu ook extra 9,90 euro betaald moet worden ?Frown
Dus is er alleen nog maar alice comfort vanaf 29,90 euro.
Heeft er iemand nog andere ervaringen ? als er je nu een alice abo afneem ?

MisterSenseo
Dit is niet waar,wanneer je geen KPN hebt kun je hooguit éénmalig 69,- moeten betalen om de koperbedrading actief te maken,daarna is Alice Easy gewoon 19,90 en geen cent meer
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

bruno001
MisterSenseo schreef:
Dit is niet waar,wanneer je geen KPN hebt kun je hooguit éénmalig 69,- moeten betalen om de koperbedrading actief te maken,daarna is Alice Easy gewoon 19,90 en geen cent meer

Schijnt nieuw, als je geen KPN lijn hebt, krijg je bij Easy extra ljnkosten van 9,95 p. maand. heb je wel een KPN lijn en neem je Easy, is de lijn betaald in je tel abo van KPN en lift Alice ADSL gratis mee op diezelfde lijn. Sinds Januari is dit gewijzigd.
Gewijzigd door bruno001 op 21 januari 2009, 01:25

MisterSenseo
bruno001 schreef:
MisterSenseo schreef:

Schijnt nieuw, als je geen KPN lijn hebt, krijg je bij Easy extra ljnkosten van 9,95 p. maand. heb je wel een KPN lijn en neem je Easy, is de lijn betaald in je tel abo van KPN en lift Alice ADSL gratis mee op diezelfde lijn. Sinds Januari is dit gewijzigd.

Ik heb het gelezen...............leuk voor de mensen die nu kabel hebben en die hadden willen overstappen,die gaan nu 10,- meer betalen en gaan dus niet over naar Alice.
Goeie move,Alice!...........NOT!
Domme zet zeg,terwijl het al niet zo heel goed ging met het geheel,jammer........

Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

HenkJan
Daftman schreef:
Ik had namelijk toen een actie waarbij gezegd werd: Tijdens de maand november, als je direct bestelde, geen aansluit kosten oid. Dit was op de site van Alice zelf.

Dat kan ik niet terug vinden en mijn factuur dus ik wil eerst even goed nakijken. Ik heb toen ook gebeld met ze en toen vertelde een sympathieke medewerker dat het eerst aangegeven zou staan, later ook in een andere berichtgeving. En de medewerker zei dat het uiteindelijk op de factuur goed zou staan.

Resultaat: NOT. Een uitstekende factuur waarbij alles netjes is doorberekend naar mij...

Dus nu probeer ik eerst even alles na te zoeken. En dan te kijken waar het mis is gegaan en wat ik er aan kan doen.

Ook ik ben in November op de aanbieding van Alice ingegaan, mede omdat de lijn gratis zou zijn. Op de faktuur van December wordt echter wel een nieuwe lijn opgevoerd. Ik heb wel bezwaar gemaakt maar nog geen reactie van Alice mogen ontvangen. Frown

Ik heb direct na de bestelling wel een screenshot van de aanbieding gemaakt.Smile

1232634152-430
Gewijzigd door HenkJan op 22 januari 2009, 15:42

Rossi
Dit wordt meestal op de 2e factuur gecrediteerd, zo niet dan moet je een crediteringsbrief schrijven.
Dit gaat niet anders, helaas.
Insider

Bij mij was hetzelfde; ook bij mij werd de aanvraag voor een nieuwe lijn berekend; mij werd verteld dat de reden hiervan is, om te voorkomen dat klanten de eerste maand meteen weglopen.
Op de 2e factuur zou dat in mindering worden gebracht; dus een kwestie van even opletten; als er toch berekend wordt, laat je de afrekening toch gewoon storneren?
Dus als puntje bij paaltje komt, is Alice helemaal niet zo makkelijk; voor de doorsnee windows gebruiker is dat voldoende, maar als je, net als ik, grote netwerken onderhoudt en ook nog system-admin bent, dan ga je iets verder kijken en is alice op dit gebied, typisch nederlands, kleinburgelijk en bekrompen.

Als je de helpdesk belt en je zegt dat je NAT toepast, staan ze al met hun oren te klapperen, en moet je nog uitleggen wat dat is (NetworkAddressTranslation)

Het hele c-subnetwerk (172.19.3.1) is ook wat merkwaardig omdat in de 172-reeks de standaard 172.16.x.x is

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke actie had Alice in November 2008?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Met welke router draadloos internetten via Copperjet 1616? Algemeen 2 30 oktober 2012, 08:04
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief