obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 02:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

vraag

thcrecordz
ik heb een paar vragen

ik zou sinds 4 december internet opgeleverd krijgen maar ik heb tot nu toe nog steeds geen internet. Ik heb al 4 keer gebeld met de helpdesk steeds hetzelfde verhaal. Dat het niet hun schuld is maar mijn pc niet goed is. Vandaag had ik ze voor het laatst gesproken en ze gaan kijken of ze er iets aan kunnen doen en dan gaan ze mij opbellen. Ik denk niet dat het gaat werken dus ik ben van plan om het op te zeggen. Maar ik heb wel een factuur gezien in de alice lounge van december en januari maar ik heb geen internet gehad dus kan ik dit terug krijgen?

Ik had ook een nieuwe kpn-lijn besteld kan ik het geld hiervan ook terug krijgen? En als ik het niet terug krijg blijft die lijn bestaan of wordt die ook weer afgesloten?

En ik heb 4 keer gebeld als ik een overzicht heb van hoelang ik met hun heb gebeld kan ik dat ook terug vragen?

Alvast bedankt

Wolf
Mja... dat van de telefoon daar zijn wij ook mee bezig maar volgens de helpdeskprutsers gaat dat niet lukken...
ze willen je ook zo lang mogelijk aan de lijn houden heh...
slim zijn ze wel...

Je kunt hun een brief schrijven en opsturen naar het adres / postbus van alice

met daarin aangetekend en wel - dat je dus vanaf december internet opgeleverd moest krijgen maar tot en met nu nog steeds niet hebt en wilt overstappen of wat dan ook...

mvg,

=Edit=
PS. dat van de lijn die gelegd is - dat is door kpn - dat zal naar mijn mening gewoon betaald moeten worden en die zal dan blijven liggen voor als je bijv. van een ander internet wilt hebben... het meeste gaat toch over een KPN lijn zeg maar... - qua geld weet ik niet wat je ermee kunt doen en of ze het afsluiten of blokkeren (wat ontzettend vuil is) weet ik het ook niet WAT ZE WEL of WAT ZE NIET doen...

PEace
Gewijzigd door Wolf op 20 januari 2009, 22:19

thcrecordz
ik heb nog een vraag ik kon geen abbonement nemen bij tele2 voor dat ik bij alice kwam omdat ik een glasvezel lijn zou hebben en geen koperen maar ik zie nu van tele2 dat je bij een aanbieding geen lijn van kpn nodig hebt weet iemand of dat dan bij mij zou werken als ik probeer te bestellen lukt het niet

thcrecordz
nog een vraag heeft iemand een voorbeeld brief voor mij voor het opzeggen en het crediteren?

bruno001
thcrecordz schreef:
nog een vraag heeft iemand een voorbeeld brief voor mij voor het opzeggen en het crediteren?

Voorbeelden op de vergelijkingssite van ADSL of Ben Woldring internet
Gewijzigd door bruno001 op 21 januari 2009, 01:36

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vraag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
vreemde vraag van concurrent Webcare Alice 9 26 november 2009, 15:51
Vraag installingen copperfield? Snelheid 3 31 maart 2009, 21:50
Vraag vergoeding alice Algemeen 4 25 februari 2009, 01:56
Update firmware hij vraag telkens om een wachtwoord Algemeen 3 04 januari 2009, 21:45
Een vraag over eigen modem en de snelheid Alice met eigen modem 1 04 november 2008, 22:24
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief