obey-robots.txt
24 Juli 2017, 18:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Storingen met Alice

Hster
1. Ik kan de Alice website niet openen, alles wat te maken heeft met Alice.nl is niet te openen. Weet iemand waardoor dit gebeurt?
2. Na de nummerteleportering kan ik niet gebeld worden, mijn nummer bestaat niet volgens het bericht door de telefoon. Ik lees in het forum dat er meer personen problemen hebben met hetzelfde geval. Ik kan wel bellen, slecht 1x en dan geen verbinding meer. De voeding eruit halen en weer erin, dan kan er weer gebeld worden, maar dan alleen maar 1 of 2 keer.
Inmiddels nwe modem gekregen, het probleem blijft hetzelfde. Ik heb ook een telefoon gebruikt met een vaste stekker, ook geen resultaat.
Steeds Alice gebeld hierover......wel raar dat voor de teleportering, totaal geen problemen met de telefonie!!
3. In het forum heeft toch veel personen last met de telefonie in welk vorm maar ook.....ik denk dat het verstandigst is om de telefonie van Alice op te zeggen. Het internet gedeelte werkt goed en snel...

Weet iemand of punt 2 vrij snel opgelost kan worden?

bruno001
Hster schreef:
1. Ik kan de Alice website niet openen, alles wat te maken heeft met Alice.nl is niet te openen. Weet iemand waardoor dit gebeurt?
2. Na de nummerteleportering kan ik niet gebeld worden, mijn nummer bestaat niet volgens het bericht door de telefoon. Ik lees in het forum dat er meer personen problemen hebben met hetzelfde geval. Ik kan wel bellen, slecht 1x en dan geen verbinding meer. De voeding eruit halen en weer erin, dan kan er weer gebeld worden, maar dan alleen maar 1 of 2 keer.
Inmiddels nwe modem gekregen, het probleem blijft hetzelfde. Ik heb ook een telefoon gebruikt met een vaste stekker, ook geen resultaat.
Steeds Alice gebeld hierover......wel raar dat voor de teleportering, totaal geen problemen met de telefonie!!
3. In het forum heeft toch veel personen last met de telefonie in welk vorm maar ook.....ik denk dat het verstandigst is om de telefonie van Alice op te zeggen. Het internet gedeelte werkt goed en snel...

Weet iemand of punt 2 vrij snel opgelost kan worden?

Als je telefoon opzegt, krijg je Easy, heb je de lijn dan terug bij KPN, kan het zijn dat je geen extra kosten hebt, gaat het mis, krijg je van Alice kosten voor de lijn belast a Eur 9,90, dus betaal je comfort, dus hetzelfde voor minder.
Heb je de copperjet met VoATM, of de Fritz met VOIP? Copperjet is genoeg ervaring, met de Fritz is Alice net begonnen, dus denk ik nog weinig kennis op het forum.
Het ljkt op een fout van het aktiveren bij Alice intern/Bned dus kan heel snel worden opgelost als je de juiste persoon treft bij de helpdesk, anders kan het lang duren.

Hster
Bedankt Bruno,
Dit weekend heb ik Alice op de hoogte gesteld, indien de telefonie niet in orde is, dat ik dit abon. zal opzeggen. De vorige provider was UPC.
Weet jij het antwoord op punt 1?

gharmsen
Ik kan ook niet op de websites van Alice komen. Dat wil zeggen met Windows 7 Beta niet en met Windows XP wel. Ik heb het via @Home geprobeerd en via de Alicelijn. Beiden zelfde probleem. Traceroute geeft aan dat er op een server van BBNET een probleem is want hier stopt traceroute. Het gaat hier op de ASDTEL1CRT01 server met ipadres 195.69.144.157. Probeer zelf eens een traceroute te doen. Ga naar start en daarna uitvoeren. Type CMD in en druk op de Entertoets. Je krijgt nu een zwart scherm. Type hier het volgende in: tracert www.alice.nl en druk op de Entertoets. Als je het goed hebt gedaan zul je de ipadressen zien van de servers op de route naar Alice. Ben benieuwd.
Sad

Hster
Ik heb Windows XP, jouw bericht toegepast, krijgt hetzelfde zoals jij beschreven hebt. Nou snap ik niet waarom jij het wel kan openen met XP en ik niet?

erik11
Als je met windows 7 beta of met windows vista (indien problemen) toch op alice.nl wilt komen, ga je naar www.nusurfen.nl en typ daar www.alice.nl in daaronder bij de balk. Ik kreeg toen gewoon de website te zien.

Hster
Bedankt, op deze manier kan ik wel de website openen, maar ik toch nog uitzoeken, omdat toen ik me heb laten registreren bij Alice lounge, had ik in begin geen problemen, problemen om erop te komen gebeurt pas na de teleportering, zal wel toeval zijn......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingen met Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief