obey-robots.txt
18 December 2017, 21:14
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

ADSL LAMPJE UIT UPDATE

limbo29
Hallo allemaal,

Van de helpdesk wordt ik niet veel wijzer.

Wat ook zo is, als iemand mij belt dan hoor je een toon alsof de lijn 'afgesloten' is.
Nu de helpdesk mij niet kan helpen, hoop ik dat jullie mij de nodige info hebben .....

liesbeth

redlek
Heb je al geprobeerd de spanning van de telefoon af.te halen ?.. dat heeft bij mij eens geholpenWink
Ik kon ook niet bellen of gebeld worden.

limbo29
De laatste tijd is ons adsl lampje heilig ! Gisteravond de telefoonstekker eruit gehaald, stroom eraf etc. Na een half uur alles terug gedaan, maar
het leek niets te helpen. Vanmorgen wederom bidden dat het lampje zou branden (meeste wonderen gebeuren s nachts) maar nog steeds geen adsl lampje. Dan even kijken of het phone lampje zou branden als ik belde. En ja dat lukte ! Sterker nog : ik kon iemand bereiken !! En die persoon kon ook mij bellen. Telefoon deed het weer (opluchting) maar nog steeds geen adsl lampje ! Is dat niet vreemd ??????? Internet zou vast niet werken, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit dus kijken of Alice dat ook kon? En ..... ik heb internet. Ik internet en bel dus, maar het adsl lampje brand niet! Let wel, gister lukte dit echt niet en hoorde je een toon alsof we afgesloten waren. Omdat het adsl lampje niet brand juich ik niet te vroeg, maar was nieuwsgierig of dit 'probleem' bekend is ?

MisterSenseo
Dit kan haast niet anders of je modem is stuk,in ieder geval het lampje hahahaha
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

limbo29
Het blijkt dat ook in de buurt bij anderen het internet uit is gevallen, lijkt me (gelukkig) iets van kpn geweest te zijn. Tja .... zolang ik verbinding heb mag het lampje kapot zijn ... bedankt voor jullie snelle reacties! Goed weekend!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL LAMPJE UIT UPDATE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Compatibiliteits-issue Alice Internet ADSL Modem met Sitecom WL-309 router?? Eigen netwerk 9 01 januari 2011, 21:20
ADSL lamp op copperjet gaat niet meer uit Algemeen 5 16 augustus 2010, 21:24
ADSL/ADSL2+ Afstand/Snelheid ratio & Uitleg lijnwaardes Snelheid 11 22 juni 2010, 22:01
adsl werkt niet als de tv aan Klacht over Alice 5 21 juni 2010, 20:17
VDSL2 opvolger ADSL? Algemeen 7 14 september 2009, 18:40
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief