obey-robots.txt
20 September 2018, 15:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Nederland 4

tian_b
Recent is Nederland 4 gestart (www.nederland4.nl).
Ik mag niet meekijken, want uit mijn IP adres kan niet worden afgeleid dat mijn PC in Nederland staat!?

Hebben jullie als Alice gebruiker hier ook last van?
Klopt het verhaal van de Nederland 4 redactie uberhaupt? Als ik een hostname lookup doe, dan krijg ik gewoon <mijn-ip>.dsl.alice.nl

Alex
Ik heb er geen last van via een Online adsl aansluiting.

Wel word ik automatisch omgeleid naar http://portal.omroep.nl/nederland4
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

elloco
Bij mij geen probleem, werkt goed.

MaXMhZ
Gebruik je misschien een web accelerator zoals die van Google of een ander soort proxy? Schakel die eens uit en probeer het dan.

Trouwens bepaald niet interessant dat NL4. Niet meer dan een lading themakanalen die ze van de digitalen gejat hebben. Troep met een hoofdletter. Ik hoop dat mijn belasting centjes daar niet ook nog ingestoken worden. Er is al genoeg rotzooi op de andere netten.
Gewijzigd door MaXMhZ op 27 januari 2009, 18:17

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nederland 4', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Telecom Italia: Alice Frankrijk weg, Nederland niet Algemeen 2 10 juni 2008, 21:33
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief