obey-robots.txt
21 September 2017, 06:51
Navigatie
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken

Internet + Bellenpakket 29,95 euro.

ron1
Ik ben nieuw.Hallo.

Even een vraagje die ik bij Alice ook heb gesteld maar na 4 dagen nog geen reactie.Ehm...dat pakket van internet en bellen samen he van 29,95 euro per maand.Er staat bij dat naar vaste lijnen dit inclusief is, dit houdt dus in geen extra kosten behalve als je gaat bellen naar 0900 en gsm nummers, is dit correct ?

Dus er komt geen euro bij zolang je gewoon naar vaste nummers belt en dit bedrag is inclusief 20mb internet ?

Zit nu bij KPN maar dat is een ware nachtmerrie.

Als ik overstap naar Alice krijg ik dan automatisch van Alice een nieuw telefoonnummer of behoudt ik me eigen nummer ?
En wat is het risico dat we geen internet hebben voor dagen,of misschien weken tijdens overstappen ?

Bedankt mensen.

ron1
Tjeezs, het wordt steeds geompliceerder, ik lees nu dit:

Dag en nacht onbeperkt bellen naar alle Nederlandse vaste telefoonnummers zonder starttarief (m.u.v. servicenummers)! Het totaalbedrag is inclusief uw belkosten en u heeft geen kosten meer aan een vast telefonie abonnement. U behoudt gewoon uw huidige telefoonnummer!

Ik lees hier toch een addertje ?, want het "onbeperkt bellen" zoals ik het lees is alleen ZONDER STARTTARIEF, of is het bellen nu alles totaal tot die 29,95 dus ook het bellen zelf ??? pffff

MisterSenseo
29.90 per maand met onbeperkt bellen inbegrepen naar vaste nummers zonder starttarief........dat staat er,zo klopt het en er komt niets bij zolang je niet naar 06 of betaalde nummers gaat bellen..........29.90 is het totaal,internet+bellen
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

ron1
Ja dan gaan we overstappen, zitten hier met KPN op rond de 130 euro specificaties en al opgevraagd,gewoon gemiddelde bellers zijn we.Ik heb inmiddels gelzen dat je je eigen nummer ook behoud,netjes,ik ga het proberen.Bedankt mr.Senseo.

babil
ron1 schreef:
Ik ben nieuw.Hallo.

Even een vraagje die ik bij Alice ook heb gesteld maar na 4 dagen nog geen reactie.Ehm...dat pakket van internet en bellen samen he van 29,95 euro per maand.Er staat bij dat naar vaste lijnen dit inclusief is, dit houdt dus in geen extra kosten behalve als je gaat bellen naar 0900 en gsm nummers, is dit correct ?

Dus er komt geen euro bij zolang je gewoon naar vaste nummers belt en dit bedrag is inclusief 20mb internet ?

Zit nu bij KPN maar dat is een ware nachtmerrie.

Als ik overstap naar Alice krijg ik dan automatisch van Alice een nieuw telefoonnummer of behoudt ik me eigen nummer ?
En wat is het risico dat we geen internet hebben voor dagen,of misschien weken tijdens overstappen ?

Bedankt mensen.

Ik had vaste kpn telefoon abonnement

ik ben over gestapt naar Alice comfort adsl 20 mbps.+ vaste telefonie Gratis vaste nummer bellen voor 29.95 pm.
Mijn Kpn nummer heb over naar ALice dus ik en Kpn zien wij hopelijk nooit meer.
Kpn leeft in de 19de eeuw wat betreft tarieven en volgt de prijzen niet op de maarkt.
Gewijzigd door babil op 22 december 2009, 01:06

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet + Bellenpakket 29,95 euro.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief