obey-robots.txt
21 September 2017, 07:02
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Hoelang van tevoren krijg je het modem ?

TdK
Hoi even een vraagje kan iemand mij vertellen hoeveel dagen voor je aansluiting je het modem binnenkrijgt ???? als het goed is wordt mijn aansluiting per 4 februari gerealiseerd dat is dus over 6 dagen en tot vanadaag nog niks ontvangen

TdK
Gewijzigd door TdK op 29 januari 2009, 20:36

BMP
Mijn zoon kreeg hem vandaag en activatie is 2 februari Smile

BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

TdK
ok, dat is dan duidelijk zal ik de modem wel een deze dagen dan binnenekrijgen !. dus nog even geduld hebben.

TdK

2009
Ik had het modem precies 1 week voor de activatiedatum binnen, dus het moet in de buurt zijn Smile

Helaas kan door het weekeinde voor jouw dan wel eens maandag worden? (mocht je het vandaag nog niet ontvangen hebben)
Gewijzigd door 2009 op 30 januari 2009, 16:27

TdK
Vandaag maar even gebeld met alice ik heb het modem dus nog steeds niet binnen, nu blijkt dus dat het nog niet verstuurd is, op de een of andere manier zijn ze vergeten om de order door te geven aan logistiek. tjee lekker begin is dit van mijn aankomende kontrakt, hoop dat het modem nu wel snel hier is en maar hopen dat alles ook gelijk werkt Frown

aetor
ik zou 2-2 overgaan (dus niet), en had mijn modem de 30-1 binnen.

Iknoweverything
het modem zou meestal een paar dagen van tevoren moeten worden afgeleverd.helaas is het de laatste tijd het probleem dat sommige oders niet goed door worden gevoer heb ik me laten vertellen.Als je dus naar de klantenservice belt een paar dagen van tevoren kunnen ze zien of het modem al is verstuurd. Ik heb me laten vertellen dat als het niet verstuurd is ze daar een ?ticket? aanmaken voor de technische dienst die dan de order nog uitvoerd en dan kan het inderdaad zijn dat het modem iets later aankomt. Mijn modem kwam optijd binnen

TdK
Klopt inderdaad de order was niet goed gegaan, afgelopen maandag melding van gemaakt bij alice en donderdag had ik het modem in huis dus maar 1 dag te laat, gelijk aangesloten en ja hoor werkt als een speer de snelheid is goed moet alleen nog even vandaag de telefoon er op aansluiten maar tot dus ver een tevreden alice klant Grin

emiks5
Afgelopen maandag zou ik worden aangesloten. Dus een week te voren (vorige week maandag) maar es gebeld waar het modem bleef. Maar dat was veel te vroeg volgens de helpdesk.
Donderdag nog maar es gebeld: was nog niet afgestuurd, maar dat ging nog wel gebeuren.
Vrijdag weer gebeld. Was nog niet afgestuurd, maar de technische dienst zou worden verzocht een modem op te sturen. Dan had ik het nog op tijd.....
Zaterdag weer gebeld. Nee, leek nog niet te zijn verstuurd, maar zou vast wel gebeuren.
Maandag (dag van de activering) ochtend gebeld: Nee was nog niet afgestuurd, maar dat zou vast nog gebeuren.
Maandag middag gebeld: Was nog steeds niet afgestuurd: Een andere afdeling zou opdracht krijgen een modem te sturen.
Dinsdag weer gebeld: Vermoedelijk was het nu verstuurd, maar stond nog niet in het systeem.
Woensdag gebeld. Was inmmiddels bij TNT, maar kon nog wel een paar dagen duren eer het bij mij zou zijn. Op mijn vraag of ik voor mijn huidige copperjet modem een instellings file zou kunnen krijgen zei men dat dat van de technische dienst zou moeten komen en dat die normaal gesproken niet binnen 3 dagen reageert....... Dus dan zou het modem al wel bij mij thuis liggen.

Ik heb de indruk dat ik iets niet goed gedaan heb...

Namelijk overstappen naar Alice

We zullen zien.
Gewijzigd door emiks5 op 04 maart 2009, 16:11

emiks5
Update:

Dankzij dit forum heb ik mijn huidige modem kunnen instellen en schrijf ik dit bericht via Alice. Snelheid is best OK (13Mbit down 750kbit up). Nu maar afwachten wanneer ik het alice modem krijg.
Gewijzigd door emiks5 op 04 maart 2009, 18:15

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoelang van tevoren krijg je het modem ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
zomaar modem reset. Storing 3 21 december 2011, 10:02
Ellende om retourgestuurde modem Klacht over Alice 22 19 april 2011, 13:24
Pilmo cq voorheen Pilmo en voip modem. Eigen netwerk 2 04 februari 2011, 17:22
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief