obey-robots.txt
24 Juli 2017, 18:43
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ALICE - KPN ->Canvas - ISRA werkt niet.

clubchc
Al 3 maanden en 4 Klantnr's gekregen maar:"ALICE- Comfort" abonnement hebben we nog steeds niet, er word geen reden gegeven.

> Wie weet wat hier aan te doen is zodat we gewoon ALICE COMFORT abonnement krijgen.

> (Zie ondestaande mail van Alice.nl)- KPN meld: ALICE moet dit aanvragen
>
> Geachte clubchc,
>
> Bedankt voor uw e-mail. Uw vraag betreft canvas gegevens en ISRA-aansluitpunten.
> Allereerst onze excuses voor de gang van zaken en het feit dat u tussen Alice en KPN wordt heen en weer gestuurd. Echter, Alice kan helaas de canvas gegevens niet achterhalen, doordat dit feitelijk KPN gegevens zijn. Zij hebben de concrete aansluitgegevens, aangezien ook de ISRA-aansluitpunten hun eigendom zijn.
>
> Helaas kunnen wij de canvas gegevens niet voor u opvragen. Nogmaals onze excuses hiervoor.
> ..............................................................
> Zodat de klant,
> van het kastje naar de muur gestuurd blijft worden.
Maar wij blijven zonder internet zitten. We hebben de OPTA al ingelicht,
en gaan net zo lang door tot we een reden weten, of Abonnement ALICE COMFORT.
www.clubchc.nl

lampie
help ik heb het zelfde probleem

clubchc
clubchc schreef:

ISRA en CANVAS gegvens geklungen met KPN/ALICE na 6MAANDEN OPGELOST.
=======================================================
Begonnen 26-10-'08 met aanmelden vooe ALICE Comfort op ons adres.
Nu 09-05-'09 modem binnen gekregen terwijl de start van verbinding op 04-05-'09 geplant was, dus een beetje laat, maar we wachten al zolang dit gaat ook nog wel.

Een goede raad aan Allen die ook geharrewar met ISRA en Canvas gegevens hebben met KPN en ALICE,................................. Meld je bij KPN aan, en laat een telefoon lijn checken.
Hebben wij ook gedaan, en toen kon het wel, terwijl als klantenService ALICE dit toch had moeten doen.
Wij zijn echt niet de enigste werd mij bij KPN medegedeeld, maar ze belden ons op dat er niets aante doen was, zodoende hebben we de technische dienst van KPN via Bishnes Centre, gevraagd of we het ISRA punt en Canavas gegevens konden laten verifieren.
Dit is gedaan, maar KPN stuurde ons de rekening werd ons medegedeeld, voor de paar dagen dat KPN er zogenaamd een abonnement van had gemaakt.
Teken de aan U gestuurde abonnement's formulieren niet en stuur ze ook niet op naar KPN.

"HOOP DAT WE EEN IEDER HIERMEE HEBBEN KUNNEN HELPEN MET ONZE OPLOSSING."
=========================================================
Oorspronkelijke melding op ALICE FORUM:
Al 3 maanden en 4 Klantnr's gekregen maar:"ALICE- Comfort" abonnement hebben we nog steeds niet, er word geen reden gegeven.

> Wie weet wat hier aan te doen is zodat we gewoon ALICE COMFORT abonnement krijgen.

> (Zie ondestaande mail van Alice.nl)- KPN meld: ALICE moet dit aanvragen
>
> Geachte clubchc,
>
> Bedankt voor uw e-mail. Uw vraag betreft canvas gegevens en ISRA-aansluitpunten.
> Allereerst onze excuses voor de gang van zaken en het feit dat u tussen Alice en KPN wordt heen en weer gestuurd. Echter, Alice kan helaas de canvas gegevens niet achterhalen, doordat dit feitelijk KPN gegevens zijn. Zij hebben de concrete aansluitgegevens, aangezien ook de ISRA-aansluitpunten hun eigendom zijn.
>
> Helaas kunnen wij de canvas gegevens niet voor u opvragen. Nogmaals onze excuses hiervoor.
> ..............................................................
> Zodat de klant,
> van het kastje naar de muur gestuurd blijft worden.
Maar wij blijven zonder internet zitten. We hebben de OPTA al ingelicht,
en gaan net zo lang door tot we een reden weten, of Abonnement ALICE COMFORT.
www.clubchc.nl

lampie
sorry ik ben van ellende maar naar de kabel gegaan

bruno001
Blijkt alweer dat een potentiele klant voor de kabel kiest omdat de monopolist KPN de overgang naar een andere ISP onmogelijk maakt door niet mee te werken met de gegevens van Canvas.

Waarom wordt dit altijd geweigerd door KPN en kan Alice er niet aan komen, elke klant die hier tegen aan loopt is mogelijk zijn nummer van de vaste telefoon kwijt.

Hier geldt nog steeds Putje graven, Tentje bouwen, Tukkie doen. Ze slapen nog steeds bij die almachtige KPN en alle internetters worden gewoon in de maling genomen door die fijne jongens.

Ik zie nog steeds 160 groene lampen van deze energieverspillers op hun promotiepand en ik haat het elke dag een beetje meer.

Bruno

Rien58
Het moet allemaal zo simpel zijn, maar het is nog steeds op de meeste helpdesk een drama zeker ook bij de KPN, je zal het maar treffen de een zeg waar heb je het over en de ander springt uit zijn vel van allende bij die provider op dat moment, KPN heeft er klanten bij die gewoon maanden zonder internet en telfoon zitten die ik toevallig kan, dus troost je als het maar een weekje duurt. ik wil zeker niets meer met de KPN te maken hebben al krijg ik het voor niets. wat een Arogantie bij dat bedrijf.
Gewijzigd door Rien58 op 11 mei 2009, 00:27

lampie
Ik moet zeggen dat het waarschijnlijk tegen alice is gericht ik kwam namelijk bij Tweakdsl vandaan en dat is ook geen KPN en daarna toe overstappen was totaal geen probleem
alleen overstappen naar Alice is een probleem,
Ik vind alleen als Alice hiervan op de hoogte is moeten zij samen met de klanten actie ondernemen en niet de klant alleen laten vechten want dat verlies je in je eentje toch

bruno001
Zou het helpen als we allemaal een mailtje naar Kassa sturen met een kopie aan escalatieteam.multiplay@kpn.com

Op dat adres zit namelijk een groepje mensen die helemaal niet blij zijn met alle negatieve publiciteit in de media.

Bruno

h_henkie
Tja ik wil wel meedoen hoor. Zit momenteel in een portatie drama van 2 maanden. Het enigste wat je krijgt te horen is dat er spoed achter zit. Ik vraag me dan af waar ze spoed achter zetten? Klagen via de klachtencie werkt niet. Krijg geen reaktie.
Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij de geschillencommissie van de opta. Kijken wat daaruit komt.

Josje
Mijn verbinding zou 27 april '09 opgeleverd worden.
Volgens Alice is mijn lijn actief, maar ik heb nog steeds geen verbinding.

Vandaag ontving ik een mailtje dat "mijn probleem" doorgestuurd is naar de TD van Alice en dat ik de uitkomst van hun onderzoek moet afwachten.
Mijn reply daarop is dat ik Alice tot eind van de week de tijd geef. Lukt het hun niet om het op te lossen, dan ga ik toch opzoek naar een ISP die wel voor een verbinding kan zorgen.

In de vorige eeuw was het 'normaal' dat een migratie langer dan een dag duurde, in deze eeuw moet het toch een fluitje van een cent zijn?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ALICE - KPN ->Canvas - ISRA werkt niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief