obey-robots.txt
22 Juli 2017, 12:35
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ik kan de alice pagina niet openen!!

calypso1234
hallo,

ik kan de site niet openen van www.alice.nl

alle andere site wel dat is geen probleem.

iemand een idee hoe dat kan.

HenkJan
calypso1234 schreef:
hallo,

ik kan de site niet openen van www.alice.nl

alle andere site wel dat is geen probleem.

iemand een idee hoe dat kan.

De startpagina www.alice.nl is bijna compleet uit javascripts samengesteld.

Probeer de pagina maar eens te openen met je browser ingesteld op het beveiligings niveau "Normaal" of script uitvoeren "toegestaan".

calypso1234
ik heb de beveiliging op normaal gezet maar het werkt niet.

wat is precies java

BMP
Bij standaard instelling beveiliging werkt de site gewoon.

Waarschijnlijk heeft jou ip problemen met de dns servers (bij mij werkt het wel), stel opendns in op de copperjet, gebruik de zoekfunctie er staat wel info op het forum.

BMPSmile
Gewijzigd door BMP op 19 februari 2009, 17:25
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

HenkJan
Javascript is een programmeertaal waar ze programma's mee kunnen schrijven om bv een invulvenster of tekst op een bepaalde plaats op de webpagina te zetten. Er zijn meer dingen die je met javascript kunt doen.

Het zou kunnen dat je een firewall hebt geinstalleert ziets als norton, mcafee of zonealarm die het uitvoeren van javascript tegenhoud. Je kunt eens proberen om zonder firewall de pagina van www.alice.nl te openen om te bepalen of daar het probleem kan zitten.

Ook de DNS kan een probleem zijn zoals BMP oppert. Dat lijkt me echter onwaarschijnlijk omdat je wel andere sites kunt bezoeken. Dat is echter makkelijk zonder je instellingen te veranderen te testen. Zie je onder dit bericht het ronde logo van Alice staan dan heb je geen DNS probleem en kan je brouwser de site van Alice wel vinden omdat daar namelijk het logo vandaan is gekomen. Zie je geen Alice logo onder deze tekst dan heb je inderdaad een DNS probleem en doe je er beter aan een andere DNS server in te stellen voor je PC.

header

calypso1234
j
hoe kan ik mijn ip probleem met mijn dns server verhelpen...

HenkJan
calypso1234 schreef:
j
hoe kan ik mijn ip probleem met mijn dns server verhelpen...

Zie je onder mijn vorige bericht nu wel of niet een rood rond Alice logo staan???

Alleen het feit dat je hier kunt komen geeft al aan dat de DNS servers wel werken zoals die ingesteld staan. Tenzij je de hostfile op je PC zelf hebt aangepast. Dat kan ik me gezien je vragen echter niet voorstellen.

calypso1234
ik zie rond alice wel rode kleur.
ik kan wel op deze site maar ik kan niet op de site zelf van alice.

weet je nog een idee

HenkJan
calypso1234 schreef:
ik zie rond alice wel rode kleur.
ik kan wel op deze site maar ik kan niet op de site zelf van alice.

weet je nog een idee

Dat bedoel ik dus. Je hebt geen DNS probleem. Dat logo haalt jouw computer dus zelf op van de Alice site en dat kun je ook testen met deze link. Je ziet dan ook aan de url dat je op de Alice site zit.

Jouw probleem zit dus in de beveiliging van je browser. Je kunt eens een andere browser installeren om om dit soort problemen heen te werken. Firefox is bv een goede browser en kun je hier downloaden. Je kunt hem naast en/of tegelijk met IE gebruiken.

calypso1234
het is gelukt.

bedankt voor je hulp....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ik kan de alice pagina niet openen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief