obey-robots.txt
22 Juli 2017, 12:49
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

kan niet gebeld worden

hoowi
Sinds begin oktober aan gesloten op Alice comfort, wij hadden ipb van kpn. Vanaf de dag dat we aangesloten zijn kunnen we niet door IPB bellers gebeld worden (niet alleen van kpn). We hebben ook een week totaal geen verbinding gehad. Na niet te tellen emailberichten naar de ks van alice en zoveel keer bellen wordt er volgens ons weinig tot niets aan de storing gedaan. Ook de brief nar de ks geeft alleen de melding terug, jammer dat er een storing is voor u maar aub geduld tot de "technici"de oorzaak hebben gevonden. De klacht kunnen wij kpn niet kwijt daar je een klant bent van alice. De familie heeft de kpn over de vloer gehad maar die kon niets beteken daar alice dit moet oplossen en als dat nodig is kontakt op moet nemen met kpn. Wij hebben ook een bericht naar het ad gestuurs (sos..., nog niets van gehoord) en de geschillencommissie ecd hebben we ingeschakeld.
Misschien zijn er meer die dezelfde klacht hebben als wij en een oplossing weten.

frispa
Vandaag stond gepland om bij de nummerportering uit te voeren. Dat is helaas half gebeurd: ik kan naar buiten bellen en dan wordt mijn oude nummer getoond. Wanneer ik echter naar dat nummer bel, komt er een melding dat het nummer niet meer in gebruik is. Tegelijkertijd ben ik ook niet meer bereikbaar via het tijdelijke nummer. Ik kom van Tele2 af.
Heeft iemand dit al aan de hand gehad en de oplossing voorhanden?

bruno001
frispa schreef:
Vandaag stond gepland om bij de nummerportering uit te voeren. Dat is helaas half gebeurd: ik kan naar buiten bellen en dan wordt mijn oude nummer getoond. Wanneer ik echter naar dat nummer bel, komt er een melding dat het nummer niet meer in gebruik is. Tegelijkertijd ben ik ook niet meer bereikbaar via het tijdelijke nummer. Ik kom van Tele2 af.
Heeft iemand dit al aan de hand gehad en de oplossing voorhanden?

Porteren is waarschijnlijk nog niet volledig doorgezet, wacht een dag en start de copperjet opnieuw. Werkt dat niet kun je alleen kontakt opnemen met de helpdesk en vragen om een ticket te maken.
Kan een probleem zijn in de copperjet of porteren is fout gegaan.
Krijgen ze het niet aan de gang, meld dat dan hier nog eens, er zijn insiders die kunnen helpen.

suc6

bruno

frispa
bruno001 schreef:
Porteren is waarschijnlijk nog niet volledig doorgezet, wacht een dag en start de copperjet opnieuw. Werkt dat niet kun je alleen kontakt opnemen met de helpdesk en vragen om een ticket te maken.
Krijgen ze het niet aan de gang, meld dat dan hier nog eens, er zijn insiders die kunnen helpen.

suc6

bruno

Dankjewel voor de reactie.
De ticket is reeds aangemaakt, alleen werd er gesproken over een uiterlijke reactietijd van 10 dagen, vandaar mijn reactie op het forum.
Vanmorgenvroeg direct modem stroomloos gemaakt, maar had npog geen resultaat. Vanavond nog maar eens proberen.
Keep you posted.

Paul

bruno001
frispa schreef:
bruno001 schreef:

suc6

bruno

Dankjewel voor de reactie.
De ticket is reeds aangemaakt, alleen werd er gesproken over een uiterlijke reactietijd van 10 dagen, vandaar mijn reactie op het forum.
Vanmorgenvroeg direct modem stroomloos gemaakt, maar had npog geen resultaat. Vanavond nog maar eens proberen.
Keep you posted.

Paul

Paul,

Als er een ticket gemaakt is, schrijf dan een PM aan Nexagon met je NL nummer, hij heeft misschien de mogelijkheid om vanuit BBned naar je lijn te kijken, dat gaat allicht sneller.

suc6
Bruno

frispa
bruno001 schreef:
Paul,

Als er een ticket gemaakt is, schrijf dan een PM aan Nexagon met je NL nummer, hij heeft misschien de mogelijkheid om vanuit BBned naar je lijn te kijken, dat gaat allicht sneller.

suc6
Bruno

Dankjewel voor de tip, ga ik gelijk doen.

Groet, Paul

jori
wij hebben ook hetzelfde probleem naar de verhuizing op 16 februari jl, alles werkt echter ik kan neit gebeld worden, men krijgt de boodschap dat het nummer niet ingebruik is!
Help!

GerJ
@jori: wellicht is je nummer overgezet. Schakel de Copperjet even uit, sluit hem rechtstreeks aan op je inkomende lijn (dus zonder splitter) en schakel hem weer in. Met enig geluk werkt het allemaal weer.

frispa
Het heeft drie dagen geduurd, maar daarna was de poortering volledig uitgevoerd, oftewel, ik was weer bereikbaar.
eind goed, al goed....

franck
Ik heb het volgende: Ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden: vanaf een gsm of vanaf een vaste telefoon met een andere provider. Vreemd genoeg kan mijn vriendin mij wel bellen vanaf haar Alice-lijn. Dus het lukt blijkbaar wel binnen het Alice netwerk.
Heeft iemand een idee of dat te maken kan hebben met nummer-portering die maar half is uitgevoerd?
Toch even de splitter aansluiten ? (wat doet dat ding eigenlijk?)
Met het tijdelijke nummer werkte alles, behalve uitgaande nummerweergave. Nu dit weer! Sad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan niet gebeld worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief