obey-robots.txt
22 September 2018, 00:19
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Vraag vergoeding alice

thcrecordz
Hallo,

Ik had internet van alice besteld, de eerste 2 maanden heb ik er geen gebruik van kunnen maken. Ik heb met hun hierover gebeld en ze zeiden dat er signaal kwam naar de modem en dus het zou moeten werken.

Na die 2 maanden heb ik ik mijn alice abbonement opgezegd en mijn geld terug gevraagd, maar nu krijg ik mijn geld niet terug omdat uit hun gegevens blijkt dat er wel degelijk sprake was van een correct functionerende verbinding, nou krijg ik niks terug.

Maar volgens KPN, tele2, telfort etc. is er helemaal geen Adsl op mijn adres beschikbaar. Het lijkt me stug dat het alleen bij alice wel zou werken. Kan ik hiervan gebruik maken en alsnog mijn geld terug krijgen?

bruno001
thcrecordz schreef:
Hallo,

Ik had internet van alice besteld, de eerste 2 maanden heb ik er geen gebruik van kunnen maken. Ik heb met hun hierover gebeld en ze zeiden dat er signaal kwam naar de modem en dus het zou moeten werken.

Na die 2 maanden heb ik ik mijn alice abbonement opgezegd en mijn geld terug gevraagd, maar nu krijg ik mijn geld niet terug omdat uit hun gegevens blijkt dat er wel degelijk sprake was van een correct functionerende verbinding, nou krijg ik niks terug.

Maar volgens KPN, tele2, telfort etc. is er helemaal geen Adsl op mijn adres beschikbaar. Het lijkt me stug dat het alleen bij alice wel zou werken. Kan ik hiervan gebruik maken en alsnog mijn geld terug krijgen?

De helpdesk kan hierover geen uitspraak doen, schrijf aan Alice, klantenservice en geef alle details, als ook dat er geen ADSL te leveren is op jouw adres en vraag creditering van alle kosten die ze hebben geincasseeerd.
De administratie kan zien dat je verbinding nooit tot stand is gekomen en moet in alle redelijkheid de kosten terugstorten.
Dit kan wel twee maanden duren, schijnt administratief een beetje traag te zijn.
Heb je de modem al terug gestuurd? anders berekenen ze daar ook nog 75 Euries voor en krijg je nog een incasso voor die kosten. Zorg ervoor dat je voor de modem een pakketbon krijgt met TNT nummer, dan kun je bewijs van aflevering mailen aan Alice, er raakt nog wel eens een modem zoek bij de retouren.

Helaas, maar dat je geen ADSL krijgt op je adres hadden ze wel eerder kunnen zien, tenzij het aan je huisaansluiting ligt, maar dan snap ik KPN niet, foutje..

suc6

Bruno
Gewijzigd door bruno001 op 24 februari 2009, 21:12

thcrecordz
is het nodig om dit aangetekend te verzenden of hoeft dat niet?

bedankt voor je reactie

bruno001
thcrecordz schreef:
is het nodig om dit aangetekend te verzenden of hoeft dat niet?

bedankt voor je reactie

Heb ik niet aangetekend gedaan, kwam ook gewoon goed.
Is niet iets waar je een rechtszaak voor gaat doen en Alice heeft geen zin in gezeik, dus het duurt even, maar je krijgt wel antwoord.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag vergoeding alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief