obey-robots.txt
16 Oktober 2018, 08:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Geen levering Alice i.v.m. geen koperlijnen beschikbaar.

VanZwolle
Nadat in 1ste instantie Alice Comfort mijn aanvraag niet had ingevoerd is er een week later, na tig telefoontjes, het alsnog gerealiseerd.
Nu 3 weken later (krijg ik een mailje met de boodschap: "Helaas is gebleken dat Alice op uw adres geen dienst kan leveren, doordat er in de centrale geen nieuwe koperlijnen meer beschikbaar zijn."

Kortom 3 weken verder en dan melden dat ze niet kunnen leveren. Kunnen die amateurs daar niet wat eerder achterkomen want overmorgen krijgen we de sleutel van ons huis.

Waar kun je op korte termijn wel snel een nieuwe telefoonaansluiting krijgen?

VanZwolle
Alice gebeld en te horen gekregen dat de lijnen die er liggen in gebruik zijn. Maar ja, dit konden ze van te voren ook weten want ik heb bij de aanmelding duidelijk gezegd dat er op dat moment andere bewoners inzitten en dat ze de aansluiting beslist niet voor 13 maart moesten doen.
Enfin de order wordt geannuleerd door Alice. M.a.w. als over 2 dagen de lijnen vrij zijn dan moet ik opnieuw een aanvraag doen en dan begint het circus opnieuw. Dit houd gewoon in dat ik de eerste 4 weken nog geen telefoon en internet heb bij Alice.

MisterSenseo
Ik begrijp je frustratie maar dit is een gewone gang van zaken................aangezien je niet op dat adres woont nog,heb je daar natuurlijk nog geen internet gehad dus wordt je aanvraag als nieuwe gezien,logisch.
Dan is 4 weken nog niet eens zo heel erg lang.
De normale gang van zaken is bij een nieuwe aanvraag dat er tussen de 4-6 weken overheen gaat,dus hou daar dan maar rekening mee.
Dit is bij alle providers zo

Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

bruno001
VanZwolle schreef:
Nadat in 1ste instantie Alice Comfort mijn aanvraag niet had ingevoerd is er een week later, na tig telefoontjes, het alsnog gerealiseerd.
Nu 3 weken later (krijg ik een mailje met de boodschap: "Helaas is gebleken dat Alice op uw adres geen dienst kan leveren, doordat er in de centrale geen nieuwe koperlijnen meer beschikbaar zijn."

Kortom 3 weken verder en dan melden dat ze niet kunnen leveren. Kunnen die amateurs daar niet wat eerder achterkomen want overmorgen krijgen we de sleutel van ons huis.

Waar kun je op korte termijn wel snel een nieuwe telefoonaansluiting krijgen?

KPN IPB met een dongel of een maand mobiel met een prepaid.

Een gewone KPN lijn mee verhuizen en daar comfort op aanvragen, heb je ook geen Nieuwe lijn service omdat je dan bij je aanvraag al koper van KPN hebt.

bruno

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen levering Alice i.v.m. geen koperlijnen beschikbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief