obey-robots.txt
16 November 2018, 03:09
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Alice bij wet verbieden?

mas
Moeten wij Alice bij wet verbieden. Ik denk dat dit wel nodig is. Ze maken zich schuldig aan oplichting en fraude. Vanaf dag 1 heb ik geen internet, en op dag twee heb ik meteen gemeld dat ik niet blij ben met het leveren van een ondeugdelijk product en er van af wil zien. Vriendelijk verzocht mijn gemaakte kosten weer terug te boeken en het adres waar ik kosteloos de modem naar toe kan verzenden. Dit recht heeft iedere consument binnen onze landsgrenzen. (binnen twee weken recht tot teruggave).

Ze melden alleen dat ze de modem niet kunnen zien en ik ff de klantenservice wil bellen zodat zij online kunnen kijken na de modem. Over mijn recht tot teruggave krijg ik geen reactie.
Nogmaals een verzoek om mij de gevraagde adressen te doen toekomen. Weer als reactie; ff klantenservice bellen en we kijken naar uw modem. Daar heb ik helemaal niet om gevraagd. Zij kunnen op de klantenservice nooit iets veranderen aan mijn modem en internet aansluiten al helemaal niet. Omdat ik mijn buurman sprak en die al drie keer iemand aan de deur heeft gehad die iets aan de telefoonlijn bij hem kwam doen. Dit heeft hij steeds geweigerd omdat hij geen telefoon heeft. Alice stuurt gewoon een monteur naar het verkeerde adres,maar denkt dan nog steeds dat zij mij wel via de klantenservice aan internet kunnen helpen.
Aanmelden bij Alice is niet moeilijk, van Alice afkomen is beslist niet zo makkelijk als zij suggereren.

Gelukkig zijn er nog wel echte en oprechte providers die zich bekommeren voor mensen die zijn opgelicht door Alice. Zij vergoeden mij de kosten die Alice in rekening bracht voor de nooit geleverde adsl+2 aansluiting.
Alice is een bedrijf dat louter kwade bedoelingen en heeft beslist niet de intentie om mensen blij te maken met snel en makkelijk internet, maar denkt snel en makkelijk geld te verdienen met de gebakken-lucht die ze verkopen. Heel erg jammer van Alice, de vraag naar een goede provider blijkt namelijk erg groot te zijn. In plaats van oplichten had Alice een grote provider kunnen worden in Nederland als ze doen wat ze beloven.

Dit Italiaanse bedrijf werkt volgens het mafia principe en zou verboden moeten worden binnen deze landsgrenzen.

Ik begrijp nu pas het liedje who the f*ck is Alice.

BMP
mas,

Zo in je verhaal te lezen lijkt het me niet dat je Alice echt de kans geeft om het voor je op te lossen.

Dat het adres verkeerd is dat is natuurlijk een fout die opgelost moet worden, want daar begint het mee.

Jij hebt nu problemen maar het overgrote deel niet, en denk nou maar niet dat de andere providers foutloos zijn of zo want overal is wel wat.

Hier zitten 3000 leden waarvan de meesten hier komen ivm klachten ongeveer de helft heeft problemen (gehad) ook vele zijn opgelost, dan kan je wel nagaan dat het allemaal wel meevalt als je naar het aantal klanten kijkt dat Alice nu heeft.,

Ik heb zegge en schrijve een keer storing gehad en een avond geen internet, en dat door een data center waar alice geen schuld aan had.

Bel nog eens de helpdesk om het op een normale manier op te lossen, daar kom je veel verder mee ipv na een dag al weer op te gaan zeggen.

Ook verkeerd taalgebruik op de schout graag vermijden iemand zou zich aangesproken kunnen voelen.Smile

Succes, en alvast bedankt voor je medewerking.

Gr BMP

Ps: Alice werkt volgens algemene voorwaarden wat niet anders is dan bij andere providers.
Gewijzigd door BMP op 31 maart 2009, 19:25
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

TCP_IP
Ik las even tussen de zinnen door.
Monteur naar verkeerde adres en je hebt geen internet?
Zou niet zo kunnen zijn dat ze signaal op verkeerde adres hebben geleverd? Is dat weleens ter sprake gekomen?
Kan dus zo zijn dat je aanvraag niet goed verlopen is.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

bruno001
Mas,

Ik heb het idee dat je het principe nog niet begrijpt, elke ISP is hetzelfde, bij een prijsvechter loop je iets meer risco dat het fout gaat, daarom ga je toch naar die goedkope provider. Anders zat je nu voor 100 Euro bij een ander, maar je bent niet bereid om te betalen voor de extra service / garanties die daar geboden wordt.
Voor dezelfde prijs als bij Alice gaat ook bij die andere goedkope jongens wel iets mis.

Als je echte "service" wilt kan ik je KPN/Hetnet aanraden, dubbele prijs.

Maar voor mij zonder enige service, ik praat alleen via een advocaat met die club, die hebben het uitgevonden.

Bruno

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice bij wet verbieden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief