obey-robots.txt
19 September 2017, 20:52
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

overstappen telfort => alice 69 euro lijnkosten?

stealthshadow
Ik zit op dit moment bij Telfort met een 20MB abo + bellen 29.95. Dit zijn alle kosten die ik heb, Teflort betaald de kosten voor de lijn. Omdat ik niet tevreden ben met Telfort wil ik overstappen naar Alice.

Bij Alice Easy komt bovenop de 19.90 Euro nog 9.90 Euro kosten voor de lijn. Bij Alice comfort 29.90 zitten de kosten voor de lijn al inbegrepen, dus je krijgt bellen eigenlijk gratis (beetje raar maja)

Wat mij echter stoort is dat men 69 Euro wil vangen omdat ik geen analoge telefoonlijn zou hebben. Ik heb nu ADSL van Teflort over een analoge telefoonlijn, maar alles zal op naam staan van Teflort, dus ja ik persoonlijk heb geen analoge telefoonlijn op mijn naam, waarom zou ik ook als Teflort de lijnkosten betaald. Alice zou bij het 29.90 abo ook de lijnkosten gaan betalen, en je hebt geen KPN abo meer nodig.

Die 69 Euro is belachelijk, waarom kunnen ze dit niet overnemen van Telfort?

Als ik bij de KPN Site de telefoon abo's bekijk zie ik dat er een bel-budget is van 10.95 p/m (eenmalige kosten: geen) Dus als ik dit eerst zou aanschaffen, en dan Alice Easy aanschaf, zou er geen 69 Euro bijkomen?

Ik heb tevens gebeld met de ALice Service-desk en die 69 euro was echt nodig als ik van Teflort overstap naar Alice. Ik kan haast niet geloven dat dit uberhaupt kan kloppen.

Heeft iemand ervaring met de overstap van Telfort 20 MB abo naar een Alice abo, en zo ja, heb je die 69 Euro moeten betalen?

ferryh
stealthshadow schreef:
Ik zit op dit moment bij Telfort met een 20MB abo + bellen 29.95. Dit zijn alle kosten die ik heb, Teflort betaald de kosten voor de lijn. Omdat ik niet tevreden ben met Telfort wil ik overstappen naar Alice.

Bij Alice Easy komt bovenop de 19.90 Euro nog 9.90 Euro kosten voor de lijn. Bij Alice comfort 29.90 zitten de kosten voor de lijn al inbegrepen, dus je krijgt bellen eigenlijk gratis (beetje raar maja)

Wat mij echter stoort is dat men 69 Euro wil vangen omdat ik geen analoge telefoonlijn zou hebben. Ik heb nu ADSL van Teflort over een analoge telefoonlijn, maar alles zal op naam staan van Teflort, dus ja ik persoonlijk heb geen analoge telefoonlijn op mijn naam, waarom zou ik ook als Teflort de lijnkosten betaald. Alice zou bij het 29.90 abo ook de lijnkosten gaan betalen, en je hebt geen KPN abo meer nodig.

Die 69 Euro is belachelijk, waarom kunnen ze dit niet overnemen van Telfort?

Als ik bij de KPN Site de telefoon abo's bekijk zie ik dat er een bel-budget is van 10.95 p/m (eenmalige kosten: geen) Dus als ik dit eerst zou aanschaffen, en dan Alice Easy aanschaf, zou er geen 69 Euro bijkomen?

Ik heb tevens gebeld met de ALice Service-desk en die 69 euro was echt nodig als ik van Teflort overstap naar Alice. Ik kan haast niet geloven dat dit uberhaupt kan kloppen.

Heeft iemand ervaring met de overstap van Telfort 20 MB abo naar een Alice abo, en zo ja, heb je die 69 Euro moeten betalen?

Ik weet het niet zeker,
ik had internet via upc en helemaal geen telefoonlijn, tegen mij hadden ze niks gezegt over extra kosten.
dus ik schrok me de @$$%%^^ toen ik me eerste factuur kreeg...
gebelt en konden ze niks aan doen werdt er verteld...

jammer maar helaas...

lijkt mij als je nu een telefoonlijn hebt via telfort dat Alice of Jij hier geen nieuwe lijn voor moet aanvragen...
zo wel..

dan zou ik lekker die lijn aanvragen van KPN.. alleen betaal je wel die 10 per maand aan kpn denk ik..

Mischien iemand anders die hier meer ervaring in heeft ??

Greets
Fer

succes met de oplossing in iedergeval!

hielkoplantenga
Die E69 is voor de monteur van Kpn om het overnamepunt te checken. Alice heeft wel meer verborgen kosten....

nexagon
Wat versta jij onder meer verborgen kosten?

Ohja die 69 euro wordt niet in rekening gebracht bij de alice comfort.

telfort met bellen wordt 34,95 ook voor bestaande klanten Wink
Gewijzigd door nexagon op 09 april 2009, 13:45

nexagon
deze 69 euro worden niet in rekening gebracht net nog getest maar staat nergens vermeld.

ferryh
nexagon schreef:
deze 69 euro worden niet in rekening gebracht net nog getest maar staat nergens vermeld.

Als je geen KPN of EX kpn lijn hebt, worden deze wel in rekening gebracht... teminste bij mij wel..

Gr,

fer

stealthshadow
nexagon schreef:
Wat versta jij onder meer verborgen kosten?

Ohja die 69 euro wordt niet in rekening gebracht bij de alice comfort.

telfort met bellen wordt 34,95 ook voor bestaande klanten Wink

En waar maak jij uit op dat het voor bestaande klanten 34,95 wordt?

nexagon
iedereen heeft (of krijgt) hier nog een brief over.
het abo wat eerst 29,95 was bij telfort wordt 34,95

babil
kies voor online in plaats van ALice.
goedkoper en betere vebinding en klantenservice.

Dan heb je geen spijt dat je ALice hebt gekozen.

BMP
eeegh Babil je reageert nu op een post van 16-04-2009 ??

Grin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstappen telfort => alice 69 euro lijnkosten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overstappen naar...? Algemeen 1 18 maart 2013, 23:39
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief