obey-robots.txt
21 September 2017, 07:07
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Zo gaat Alice goed !

andretwan
Nu ruim anderhalf jaar een Alice abonnement. Het begin was dramatisch (zoals voor velen), maar nadien nauwelijks klachten.
Begin van deze week vermoede ik een daling van snelheid. Dit gemeten bij Bbned, en inderdaad driekwart lager dan normaal.
Gisteren Helpdesk gebeld (binnen een minuut een medewerker).
Wilt u het modem resetten en daarna terugbellen.
Modem gereset, snelheid gemeten, nog steeds sloom en dus weer teruggebeld.
Weer binnen een minuut een medewerker en gerefereerd aan het vorige gesprek.
We zullen het modem vanuit hier resetten, de verbinding wordt zo verbroken en wilt u dan weer meten en terugbellen? Uiteraard.
Geen verbinding, PC opnieuw opgestart, snelheid gemeten, nog steeds sloom en teruggebeld.
Weer verwezen naar het vorige gesprek. Meneer, uw modem doet het gewoon niet goed.
Ik geef het door aan de technische Dienst en u wordt teruggebeld (Ja,ja, dat zal wel, denk je dan).
Vandaag ging de telefoon en warempel: TD van Alice.
Meneer, we hebben uw klacht nagekeken en er is vandaag een nieuw modem naar u toegestuurd. Maandag / Dinsdag heeft u het nieuwe modem. Heeft u verder nog vragen/klachten? Neen ,die heb ik niet. Prettig weekend meneer. U ook.

Helemaal volgens het boekje en zoals je mag verwachten.
Het is alleen niet te hopen dat ik uitzonderlijke mazzel heb bij toeval.

Alex
Het gekke is dat Alice altijd zo rond de 50/50 zit met het tevredenheid onderzoek hier aan de rechterkant op het forum. Terwijl andere providers beduidend meer ontevreden leden trekken op mijn forums, zie daarvoor de enquêtes. En dat terwijl mensen juist op zoek gaan naar oplossingen als ze problemen hebben en dus ontevreden zijn.

Conclusie; Alice doet het zo slecht nog niet in vergelijking met andere ISP's

Nee ik heb geen aandelen in Alice en mijn ISP is Online (ben ik ook tevreden over).

Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

peter8
tot op heden tevreden. Helpdesk snel bereikbaar en alert. Snelheid 10 mb (= voor mij genoeg) Helpdesk niet bekend met Thunderbird email instellingen .Out=smtp (bedankt nog voor jullie tips in deze) Werkt prima, aansluiten is zo gepiept. Ipv nieuwe cross over kabel aan te leggen een verbindingsblokje genomen: één kant crossover erin, andere kant de straight kabel. Werkt prima. Wacht nu op draadloze router van hun aktie. Iemand daar nog tips over ?

Mauwert
Op zich ben ik wel tevreden maar ik vraag me af waarom ik maar niet op de website van alice.nl kan komen.Hebben anderen hier ook last van?

peter8
als je op andere sites komt moet www.alice.nl zeker geen probleem zijn. Heb je wellicht dit adres op blokkeren staan in je webbrowser? of bij parental control functie in je antivirus programma (bijv. McAfee) ?

voyager07

heb sinds een paar dagen Alice hiervoor Upc
mijn enige probleem is dat ik niet in staat ben om de router van Alice aan tesluiten op mijn Linksys draadloos router.

mvg,

Voyager07

bruno001
voyager07 schreef:

heb sinds een paar dagen Alice hiervoor Upc
mijn enige probleem is dat ik niet in staat ben om de router van Alice aan tesluiten op mijn Linksys draadloos router.

mvg,

Voyager07

Voyager,

even zoeken in dit forum op Linksys

Bruno

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zo gaat Alice goed !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief