obey-robots.txt
24 November 2017, 12:05
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Onderwerp afdrukken

Mail opent niet in Firefox

Splinter
Ik kan in Firefox mijn Alice-mailbox niet in. Wel in IE. Als ik in Firefox probeer in te loggen (ik toets gebr. naam en wwoord in) ververst de lounge-pagina en krijg ik weer hetzelfde inlogscherm. Verder niks, geen foutmelding ofzo. Voorheen lukte het wel, maar heb zopas alles op mijn comp opnieuw laten installeren, en sindsdien werkt het niet meer.

Heb de klantenservice gebeld, via keuzemenu voor de technische afdeling gekozen. Toen ik mijn probleem uitlegde was de eerste vraag 'Wat is Firefox?'. Ik uitleggen dat het een browser is. 'Wat is een browser?' Echt waar, ik dacht dat die muts me voor de gek hield. Ik heb 'vriendelijk' gevraagd of ze me iemand aan de lijn kon geven die wel echt van de technische afdeling was... En die vertelt doodleuk: Alice ondersteunt Firefox niet. Dus kan u niet verder helpen.

Angry

Iemand een idee wat ik kan doen?

sjoerddegroot
Dit probleem had ik vanochtend ook. Maar ongeveer een half uur later deed hij het weerWink, dus probeer nu nog eens even
Gewijzigd door sjoerddegroot op 10 april 2009, 09:52

Splinter
Het is al ongeveer een maand of twee aan de hand (dacht er niet eerder aan om het forum te proberen).

Maar toch bedankt voor je reactie Wink

sjoerddegroot
Oh, op die fiets. Maar werkt het nu naar behoren?Wink

Splinter
Nee, er is niks veranderd.

sjoerddegroot
vreemd, welke versie van firefox heb je? Accepteert hij cookies en pop-ups?

Splinter
Ik gebruik de laatste versie (3.08), maar voor de update deed hij het ook al niet. Hij accepteert cookies (heb even gecheckt: alice.nl staat in de cookie-lijst) en is zo ingesteld dat hij pop-ups van alice zou moeten accepteren. Ja, het is een raadsel. :S
Gewijzigd door Splinter op 10 april 2009, 12:24

TCP_IP
Kunnen meerdere oorzaken hebben.
Wat heb je aan antivirus en firewall geinstalleerd, heb weleens meegemaakt dat die een pagina blokkeren.

Verder kun je wellicht proberen om even al je cookies e.d. op te ruimen. Voor een schone lei raad ik je dan Ccleaner aan.
Anders kun je via firefox menu dit ook doen.

Extra >> opties >> tabblad privacy

Dan bij Prive-gegevens staat een knop 'nu wissen', als je erop klikt komt een pop-up naar voren met wat je wilt wissen.
Vink in ieder geval cookies aan.

Je kunt evt. ook alleen cookie van Alice wissen.
Klik dan op Cookies tonen in hetzelfde tabblad, zoek die van Alice en klik op 'cookie verwijderen' (linkse knop)
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Splinter
Lijkt bijna te eenvoudig. Ik heb de cookies van alice verwijderd (alice.nl en nog iets van alice.user.nogwat) en het is verholpen! Ik hoop dat de helpdesk meekijkt.

TCP_IP: bedankt!

Ik dacht dat het goed was dat die cookies geaccepteerd werden. Juist niet dus... Ben wel benieuwd of het morgen nog steeds werkt. Wink

TCP_IP
Mooi!
Ja kan een corrupt cookie te zijn geweest, voortaan dus cookie verwijderen en weer proberen (mocht morgen niet meer werken).

Graag gedaan Grin
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail opent niet in Firefox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief